Lapseni heitti tietokoneeni maahan.
En kestä. Noin tunti sitten lapseni heitti tietokoneeni maahan. Olin juuri tulossa keittiöön tekemään ruokaa. Kun olin kävelemässä, huomasin suuren järkytyksen. Tietokoneeni oli maassa. En aluksi panikoinut, vaan yritin avata tietokonetta. Se ei onnistunut. Katsoin kännykästä, mistä on kyse, ja luin, että tietokoneeni on nyt lopullisesti rikki. Sitten menin kertomaan lapselleni asiasta, koska ajattelin että hän oli syyllinen. Sanoi vaan joo ja nauroi. Sitten meni kaverilleen kylään. Suorastaan itkin. Miten olen voinut kasvattaa tälläisen lapsen? Jos joku täällä voisi kertoa mitä tehdä, olisin erittäin kiitollinen.
Kommentit (49)
Tietääkö kukaan? Soitin äsken tietokonefirmaan, sanoivat että on varmasti rikki. Kone maksoi 700 euroa.
Ap.
Siis mitä sä olet tarkalleen vailla? Kasvatusohjeita? Mukula arestiin nyt ensi alkuun ja mietitte muita sanktioita sillä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan? Soitin äsken tietokonefirmaan, sanoivat että on varmasti rikki. Kone maksoi 700 euroa.
Ap.
Mikä tietokonefirma on auki sunnuntaina?
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Kotivakuutus.
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Niin mitä pitäisi tietää?
Mulla 2 koiraa on rikkoneet 3 tietokonetta.
Tietokonefirmat on sunnuntaina kiinni.
Osta uusi kone, koneet kannattaa joka tapauksessa uusia muutaman vuoden välein.
Mikä tän provon pointti oli? Ei ollut edes hauska, pelkkä paska.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä?
Nyt ei provo oikein lähde lentoon
Juu. On hienoa, jos kotivakuutus korvaa, kun sanoo, että lapsi heitti koneen lattiaan ja kone meni rikki.
Kuinka vanha se lapsi on?
Siis on tosiaankin voimalla paiskattu. Sillä ihan pudotus joltain pöytätasolta, ei kyllä täysin konetta hajota...
Voimia sinulle! Varmasti paha tilanne.
Remmiä kakaralle niin että ei istu viikkoon.
Moottorisahan ketjusta paljaalle perseelle niin että tuntuu.
Lapsi heitti lipaston päältä, uskoisin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä?
Yhden päältä käveltiin, toisen pudotti sängyltä ja kolmannen lipaston päältä. Koen olevani syytön ainoastaan siihen, jonka pudotti lipaston päältä. Nuo 2 ekaa olivat niin alhaalla, että ihan oma moka.
Mene elektroniikkakauppaan ja osta uusi tietokone.