Naiset: ammatisi ja palkkasi?
Ja jätetään kaikki mieleikuvus ja liiottelu vastaukset nyt pois. Rehellisesti siis!
Itsellä brutto 2550€/kk Myyntireskontran hoitaja
Kommentit (80)
Vastaanottovirkailija brutto 2400€
Tässähän piti jättää se mielikuvitus pois eikä saanu liiotella :)) missä on ne kaikki köyhät yksinhuoltajat? Tai muut normaalituloiset. En usko puoliakaan nuista. Niinku jotku kirurgit täällä viettelis aikaansa, tai saa ton verran palkkaa.
Tässähän piti jättää se mielikuvitus pois eikä saanu liiotella :)) missä on ne kaikki köyhät yksinhuoltajat? Tai muut normaalituloiset. En usko puoliakaan nuista. Niinku jotku kirurgit täällä viettelis aikaansa, tai saa ton verran palkkaa.
mut kaikki loput on niitä köyhiä/normaalipalkkasia.
n. 2800e/kk brutto, tunteja n. 20-25/vko
tosin toi on minimi kk palkka.
lisät+ylityöt nostavat n. 400€/kk joskus yli joskus ali.
sanotaan että nettoan kk 2000€. onneksi miehellä parempipalkka.
Voi että, toinen on vaan reskontranhoitaja ja saa 150 e enemmän. Itse olen KLT- kirjanpitäjä tilitoimistossa ja en asu pk-sedulla ja palkka 2400
ai "vaan" : ) Kiitti hei! Olen muuten toimistomme vähiten tienaava, muiden myyntireskontra henkilöiden palkka alkaa meillä kolmosella : ( Työskentelen isossa konsernissa ja ohjelmat ja työt on sen mukaisia. Ja mä olen kyllä alipalkattu!
Mutta en mä ymmärrä miksi sä tollaisella palkalla työskentelet.. tosin jos teet kevyita kirjanpitäjän hommia niin ei kai sulle kuulukkaan enempää palkkaa, hoidat pikku yrittäjien kirjanpitoa?
kaikilla kokemuslisillä, päivätyö
Piirun verran alle 5000 brutto, kahdella el-tutkinnolla. Eli tuskin julkisella kirurgi saa yli kymppitonnia...
Teen normaalin työviikon n. 40-45/h/vk ja toisena työnä keikkailen 24/h/kk.
Olen lääkäri.
päivätyössä + kaikki ikälisät. Urani "huipulla" siis. :D :D
Pankissa yrityspalveluneuvoja, palkka 2300€/kk.
Paljonko siis brutto?