Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muiden mielestä huvittavaa, kun

Vierailija
21.09.2012 |

jotkut kertovat olevansa esim lääketokkurassa, ja kysyttäessä mitä lääkkeitä syövät, kertovat että syövät esim Kefexiniä, Buranaa, Amoxinia...

Mulla ainaki alkaa naurattaa, placebovaikutusta varmaan jos alkaa muka väsyttää tai huimaamaan, hah :D

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittävää.

Vierailija
2/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen ottanut panacodia ja oksensin kun tuli niin huono olo. En muutenkaan vedä nappeja naamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä koskaan kysele, mitä lääkkeitä ihmiset syö.

Sinänsä särkylääkkeistä voi tulla väsymystä ja huimausta ja sitten vasta väsyttääkin, jos on esim yön valvonut säryissä ja saa säryn päivällä jollain keinolla laukeamaan. Ihan sama, onko keino ollut koömiolääke, tavislääke, hieronta vai lämmin suihku. Taju lähtee ainakin itseltäni pelkästään siksi, että nyt pystyy nukkumaan...

Vierailija
4/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääketokkurassa ei ole mitään huvittavaa.

Olet ilmeisesti ap niitä ihmisiä joiden mielestä on jotenkin hienoa syödä vahvoja lääkkeitä ja rehennellä sitten "tokkuraisuudellaan" 5 tramalin ja 4 temestan jälkeen, sehän on ilmeisesti suotavaa, että esim. noitä lääkkeitä käytettyään on tokkurassa?

Vierailija
5/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis mikään nisti.

Luettelemani lääkkeet ovat siis aivan tavallisia antibiootteja tai särkylääkkeitä. Panacod on jo asia erikseen, se alkaa olla jo vahvempaa tavaraa.

Minusta huvittavaa on lähinnä se, että ihmiset luulevat olevansa aivan sekaisin kun syövät perusantibiootteja, kun ei antibiooteilla ole sellaista vaikutusta.

Vierailija
6/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä antibiootit voivat aiheuttaa huonon olon, vasta menee sekaisin, et saa siksi nukuttua, kun käyt ripuloimassa, no, seuraavana päivänä voi olla hyvinkin hutera olo, ei, se ei ole hauskaa, eikä se huvita.

Olet ala-arvoinen lääkäri, toivottavasti en joudu sun vastaanotolle?

Vierailija
7/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis mikään nisti.

Luettelemani lääkkeet ovat siis aivan tavallisia antibiootteja tai särkylääkkeitä. Panacod on jo asia erikseen, se alkaa olla jo vahvempaa tavaraa.

Minusta huvittavaa on lähinnä se, että ihmiset luulevat olevansa aivan sekaisin kun syövät perusantibiootteja, kun ei antibiooteilla ole sellaista vaikutusta.

Hirveä ripuli oli, mutta en kyllä siitä ap:lle ole kertonut.

Mutta hyvä, että sua huvittaa.

Mua huvittaa, että ihmiset luulevat käyttävänsä atk:ta ja internettiä, jos käyvät jossain nettisivuilla. Mun mielestä nettisurffailu ei ole mitään oikeaa atk:ta eikä internettiä. Vasta kunnon tietoliikennejutut ja koodaus menee siitä!

Vierailija
8/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai nupin sekaisin kun aiemmin en ollut joutunut edes särkylääkkeitä syömään. Nykyään nekin on valitettavasti tulleet tutuiksi eikä vastaavaa reaktiota tule enää edes Panacodista (joka ekoilla kerroilla aiheutti hillittömiä aistiharhoja). Me ihmiset ollaan erilaisia ja lääkkeet vaikuttaa erilailla eri ihmisiin. Itselläni on jostain syystä aina tullut voimakas reaktio ekoilla käyttökerroilla lähes kaikista muista kuin antibiooteista. Lääkkeet siis kirjaimellisesti humpsahtaa hetkessä päähän ja jalat meinaa lähteä alta esim. näin kävi kun sain puudutteen poskionteloiden punkteeraamista varten ja lääkäri totesi että jätetäänpäs tuo loppu puudute antamatta tai kun jumissa olleen pakaralihaksen (puristi hermoja) takia tuikattiin lihasrelaksanttipiikki.

Vierailija
9/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ole mulle koskaan kertonut olleensa lääketokkurassa, mutta mä en olekaan lääkäri, joka niitä voi ehkä kuulla.

Vierailija
10/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa, burana on perusantibioottia...

kyllä sanoa, että "antibiootteja tai särkylääkkeitä", burana ois sitte sitä särkylääkettä.

Muakin huvittaa kuinka johdateltavissa ihmiset ovat.

Vierailija
11/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole paljon muita ongelmia jos Buranasta tulee tokkuraan. Huomionhakemista parhaimmillaan.

Vierailija
12/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole paljon muita ongelmia jos Buranasta tulee tokkuraan. Huomionhakemista parhaimmillaan.

Vierailija
13/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on lähinnä huolestuttavaa jos ihminen on käynyt lääkiksen eikä ole sinä aikana oppinut että ibuprofeeni väsyttää. Ja että lääkeaineet vaikuttavat eri ihmisiin eri tavoilla.

Vierailija
14/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos, kaikilla ei ole päämääränä saada nuppiaan sekaisin mahdollisimman helpolla/halvalla.

Vierailija
15/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtui kerran tapaturma ja sain ensiavuksi elämäni ensimmäisen kerran buranaa, kasisatasta, hoitotoimenpiteen jälkeen mätkähdin suorinvartaloin mahalleni... hupsistakeikkaa, olihan se huvittavaa tietty.

Kaikki eivät syö lääkkeitä joka nuhaan ja vilutukseen, nääs, niin kerta!

Vierailija
16/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiedätkös, ap, joillain naisilla jotenkin tarve todistella, miten herkkiä ja aistivoimaisia he ovat ja miten hyvin ja tarkasti he pystyvät aistimaan kroppansa kaikki toiminnot. Että tuntevat kuinka munasolu irtoaa, tai hedelmöittyminen tapahtuu. Ja aistivat täyden kuun ja sen, jos jollakin lähiomaisella on huolia (siis etäisyyden päästäkin aistivat). Ja hommaan kuuluu tosiaan tuokin, että ovat "sekaisin" jo yhdestä miedosta särkylääkkeestä.

Väitän, että se on taikauskoa ja itsekorostusta. Rasittavaa kunnella sellaista ihmistä, minulla on työkaverina yksi moinen...

Vierailija
17/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plasebo toimii. Menee aiheen vierestä, mutta tästä mulla tuli mieleen ne, jotka nuhaisina kuulemma pystyvät syödä vaikka miten tulista ruokaa, kun sitä tulisuutta ei "maista" jos on nuha. Krhm. Tulisuuden aistiminen on kipuaistimus, jonka saa aikaan kapsaisiini.

Maistaminen taas on suurimmaksi osaksi haistamista, ja se kyllä nuhassa kärsii tietenkin. Silti kieli maistaa kyllä makean, suolaisen jne vaikka miten olisi nuha.

Mua siis vaan ihmetyttää se mielen voima, jos ei muka normaalisti voi syödä mitään vähänkään tulista mutta nuhassa voi syödä vaikka tuoreita naga moricheja kun ei nuhassa maista :D Kyllä se kapsaisiini suussa vaikuttaa kuitenkin ihan samalla tavalla vaikka nenä olisikin tukossa...

Vierailija
18/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kunnon flunssassa tulisempi ruoka maistuu hyvältä, kun olen terveenä, en niinkään välitä.

Hassua sinällään, että kipeänä kun olen, niin vedet ei valu silmistä, mutta terveenä taas niin käy, mielen tepposia tämäkin varmaan, mutta outoa.

Nenä valuu kyllä sekä flunssaisena kuin terveenäkin :)

Vierailija
19/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kunnon flunssassa tulisempi ruoka maistuu hyvältä, kun olen terveenä, en niinkään välitä.

Hassua sinällään, että kipeänä kun olen, niin vedet ei valu silmistä, mutta terveenä taas niin käy, mielen tepposia tämäkin varmaan, mutta outoa.

tossahan voi ihan hyvin olla takana se, että aistit muuttuu, yleensä erityisesti haju- ja makuaisti.

Vierailija
20/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossahan voi ihan hyvin olla takana se, että aistit muuttuu, yleensä erityisesti haju- ja makuaisti.

Olinpas dorka... Jotenkin skippasin ton 18. tekstin kokonaan, ja siihenhän tää oli vastaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä