Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muiden mielestä huvittavaa, kun

Vierailija
21.09.2012 |

jotkut kertovat olevansa esim lääketokkurassa, ja kysyttäessä mitä lääkkeitä syövät, kertovat että syövät esim Kefexiniä, Buranaa, Amoxinia...

Mulla ainaki alkaa naurattaa, placebovaikutusta varmaan jos alkaa muka väsyttää tai huimaamaan, hah :D

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen elämäni aikana syönyt kolme antibioottikuuria, ja oksentanut jokaisesta ekan päivän. Olen käsittänyt ettei se ole mitenkään erityisen harvinaista että niistä tulee huono olo.

Vierailija
22/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen elämäni aikana syönyt kolme antibioottikuuria, ja oksentanut jokaisesta ekan päivän. Olen käsittänyt ettei se ole mitenkään erityisen harvinaista että niistä tulee huono olo.

Tässähän ihmeteltiin kun joillakin tulee päihtynyt/huumaantunut olo antibiooteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pahoinvointia yms. vatsaongelmia voi aiheuttaa, luulen ap:n kuitenkin tarkoittaneen sitä kun jotkut ihmiset ikään kuin päihtyvät hyvin kevyistä lääkkeistä.

Vierailija
24/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää ja ärsyttää nuo burana 200:sta sekaisin menevät. Ovat "tokkurassa" ja siten täysin työkyvyttömiä.

Näihin tyyppeihin liittyy myös he, jotka itkeä valittavat kuinka sormea särkee tai päätä jomottaa (ja ovat taas työkyvyttömiä) mutta särkylääkettä eivät "voi ottaa".

Minulle migreenipotilaana täsmälääkkeiden ja ibuprofeiinin (1200mg) yhdistelmä on ihan liiankin tuttu, mutta ei niistä sekaisin mene, väsyttää toki tuo migreenikohtaus.

Vierailija
25/32 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin pelleä porukkaa.. jos joskus söisivät yhdenki 100mg tramalin ilman toleranssia nii tietäisivät oikeesti mitä ne vahvat kipu/särkylääkkeet ovat.

Vierailija
26/32 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, että jokainen suhteuttaa lääkkeen vaikutuksen sekä sen, miltä päässä ja kropassa nyt tuntuu omaa kokemusta vasten. Farmaseuttina töissä ja siviilissä kyllä ärsyttää ja kummastuttaa, kuinka monet ihmiset tietävät syömistään lääkkeistä ja niiden lääketieteellisestä vaikutuksesta. Riippuu tietenkin kyllä ihmisestä ja hoidettavasta vaivasta.

Vierailija
27/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää ja ärsyttää nuo burana 200:sta sekaisin menevät. Ovat "tokkurassa" ja siten täysin työkyvyttömiä.

Näihin tyyppeihin liittyy myös he, jotka itkeä valittavat kuinka sormea särkee tai päätä jomottaa (ja ovat taas työkyvyttömiä) mutta särkylääkettä eivät "voi ottaa".

Minulle migreenipotilaana täsmälääkkeiden ja ibuprofeiinin (1200mg) yhdistelmä on ihan liiankin tuttu, mutta ei niistä sekaisin mene, väsyttää toki tuo migreenikohtaus.

Vierailija
28/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka menee buranasta niin sekaisin että alkaa puhumaan ja tekemään höpöjä. Tämä kuulemma helpottaa kun kädet upottaa kylmään veteen. Jotenkin epäilen että tässäkin kyse blasebovakutuksesta, sillä eihän se käsien veteenupottaminen lääkettä verenkierrosta poista?????

Vierailija
29/32 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ihmetellyt näitä varoittelijoita "huh huh, kun tuon otat niin tulee hassu olo" ja tosiaan kyseessä on joku 800 mg burana tai vastaava... varmaan menee ihan pilveen!

Vierailija
30/32 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää tyypit hakee vaan huomiota

Vierailija
31/32 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tarvitse olla nisti tietääkseen perusaisoita lääkkeistä.

t. apteekin täti

Vierailija
32/32 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdistettynä toisiin lääkkeisiin aiheutti huimausta ja tasapainon menetystä. Ei naarattanna. Molemmat lääkkeet yksin kyllä toimii moitteetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi