Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää tuo vanha ukko, nyt muutaman vuoden jaksanut jauhaa,

Vierailija
20.09.2012 |

eikö sinua kukaan muu huolinut. Olin 19 vuotta ,kun tavattiin. Ei sitä ennen kerinny, hirveästi ehdokkaita olla, nuori koulutyttö. On nyt vanhana ruvennut jauhamaan kaikkea, kun ei seksielämässä tapahdu mitään, siis ei seiso enää!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sinua kukaan muu huolinut. Olin 19 vuotta ,kun tavattiin. Ei sitä ennen kerinny, hirveästi ehdokkaita olla, nuori koulutyttö. On nyt vanhana ruvennut jauhamaan kaikkea, kun ei seksielämässä tapahdu mitään, siis ei seiso enää!

Vierailija
2/10 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai menitkö jonkun isäsi ikäisen kanssa kimppaan, itse olet nyt 25 v ja miehesi 60 v?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun itsetuntoa tuolla tavalla. Pelkää että lähdet etsimään viriilimpää miestä. Käske hommata sinisiä-pillereitä niin jo alkaa tapahtuun

Vierailija
4/10 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kymmenen vuotta takaperin 20 vuotta vanhemman miehen kanssa naimisiin. Mies oli silloin sarmikas ja nuorekas ikäisekseen.

Nyt olen 48. Mies on tullut pieneksi ja ryppyiseksi. Peniskää ei seiso enää aina tarpeeksi kovana. Miehestä on tullut äkäinen vanha ukko. Tiuskii ja kiukuttelee lähes päivittäin eikä syö kaurapuuroonsa vaan tinttaroi. Kannankin sen häpeemään nurkkaan aina silloin tällöin tai annan tukkapöllöä.

Vierailija
5/10 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kymmenen vuotta takaperin 20 vuotta vanhemman miehen kanssa naimisiin. Mies oli silloin sarmikas ja nuorekas ikäisekseen.

Nyt olen 48. Mies on tullut pieneksi ja ryppyiseksi. Peniskää ei seiso enää aina tarpeeksi kovana. Miehestä on tullut äkäinen vanha ukko. Tiuskii ja kiukuttelee lähes päivittäin eikä syö kaurapuuroonsa vaan tinttaroi. Kannankin sen häpeemään nurkkaan aina silloin tällöin tai annan tukkapöllöä.

On kanssa kutistunu, pieni ja ryppyinen!

Vierailija
6/10 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se on meidän vanhojen huru-ukkojen vika. Ei seiso kuin silmät päässä ja ainoastaan jäykkää on käytös ja selkä. Vielä pitää muistaa että vanhoissa muinissa on salmonellaa. Eli kyllä se kärttyiseksi vetää kun huomaa ettei kaikki toimi kuin ennen. Paha vika vaan on se, että se nuorempi vaimo alkaa katsastamaan nuorempia ja viriilimpiä. No ehkäpä se vaimo näin kestää paremmin sen vanhan ukon kiukuttelut. perintöä ootellessa.

Vierailija
7/10 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa se räkii ja köhii vieressä. Henkikin vinkuu. Välillä luulen, että nyt se potkasee tyhjää, mutta ei. Sitkeä on. Pillukin vonkaa vielä kerran viikossa. Ei se kuole kiusallakaan, vaikka tietää, että mulla olisi sille rahalle parempaa käyttöä.

Vierailija
8/10 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorille tytöille. Tuollaista se sitten on myöhemmin kun ottaa sen 20 vee vanhemman. Ennemmin tai myöhemmin se on pelkkä dementoituva riesa.

Nyt kun ei ole enää pakko taloudellisista tai muista syistä sitoa itseään tulevaisuuden ongelmajätteeseen, niin se moka kannattaa jättää tekemättä.

Jätä ap toi räähkä, se pilaa sulta vielä seuraavat 20 vuotta hyvässä lykyssä. Ja sit SÄ oon niin vanha että et saa ketään ja ikäisiäs et enää siinä iässä huoli

Vierailija
9/10 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Paavo ja Saulikin vielä kuolee pillulle. Kuolinsyytä ei luonnollisesti varmaankaan anneta julkisuuteen. On se kun, vanhat vaarit vielä koittaa nussia nuoria naisia. Tietäähän sen kuinka siinä käy, kun yrittää päästä samaan suoritukseen kuin nelikymppisenä.

Vierailija
10/10 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhan ukon ottaa, muistaa vaan hyvissä ajoin alkaa siirteleen pikkusummia kaupparahoista omalle tilille piiloon. Ei tarvi odotella että hiippakunnan vaihtoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä