Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin ehdottaminen kaverille

Vierailija
09.08.2010 |

Miten käy, jos ehdotan seksiä miespuoliselle kaverilleni? Molemmat olemme varattuja, minulla on kumppanin lupa. Jos tämä mies ei haluakaan, meneekö kaveruus roskiin pelkän ehdotuksen vuoksi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap päivittää tilannetta, jos joku tänne kommentoinut vielä sattuu olemaan palstalla.

Kerroin, en saanut vastakaikua. Ja nyt en itse enää kestä olla toisen lähellä. En saa ajatuksia ja tunteita pidettyä pois mielestä, kun tiedän että toinen tietää... Eli kaveruus meni, mutta ei johtunut vastapuolesta.

Vierailija
2/16 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kun kantapään kautta opit tuon että noinkin voi käydä. Meinasin varoittaa mutta en ehtinyt näemmä. Mutta pääasia että opit. (?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vartenhan täällä ollaan, että opitaan. :) Ja missä olisi enemmän opittavaa kuin omassa itsessä? Nou hätä, elämä jatkuu.

ap

Vierailija
4/16 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajauduin pari kertaa sänkyyn. Kaveruus kuihtui pian sen jälkeen. Uskon, että mies olisi vieläkin elämässäni, jos emme olisi harrastaneet seksiä.

Vierailija
5/16 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvä myötahäpeä puolestasi.Mieheni ystävä ehdotti kans seksiä. Mieheni kieltäytyi.Ei voinut kuvitellakaan seksiä sen naisen kans.Naureskelemme jutulle vieläkin.Mieheni tuntee häpeää naisen puolesta.Vanha alkoholisoitunut nainen...

Vierailija
6/16 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa ei ehkä ihan kuitenkaan paikallaan (en ole myöskään vanha tai alkoholisoitunut). Enkä voi uskoa kaverini naureskelevan tälle vaimonsa kanssa. Vaikka minä olin aloitteen tekijä, en olisi halunnut seksiä, jos se olis merkinnyt, että mies pettää vaimoaan. Eli joka tapauksessa varmaan seksin todennäköisyys oli aika pieni, avoimia suhteita kuitenkin lienee häviävän pieni osa suhteista.

Ymmärrän kyllä sinunkin tunteesi (nr. 14) - ehkä minunkin olisi helpompi pilkata naista, joka ehdottaa seksiä miehelleni, kuin suhtautua siihen jotenkin kypsemmin ja hyväksyvämmin. Enkä missään tapauksessa oleta tai olettanut, että on täysin vaaratonta itse ottaa tällainen asia puheeksi, ihmisten reaktiosta kun ei aina tiedä. Sen enempää täällä kuin tuon kaverinikaan kanssa. Onneksi on oma mies joka pitää hyvänä ja lohduttaa, vaikka saan maailmalta välillä vähän siipeeni. :)

Vierailija
7/16 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervehenkinen.

Todennäköisesti jossakin vaiheessa ei asia vaivaa enää sinua siinä määrin, että pystyt kaverina taas jatkamaan.

Olen itse nainen ja olen ilmaissut halukkuuteni miespuoliselle kaverilleni. Hän olisi halukas myös, mutta yhdessä kihisemme haluissamme vain ja ainoastaan sen vuoksi, ettemme halua rikkoa vahingossakaan mitään.

Siispä jatkamme ystävyyttämme, toivomme toisillemme kaikkea hyvää ja nautimme toistemme olemassaolosta kavereina.

Sitä en tiedä, miten olisin reagoinut, jos olisin saanut täystyrmäyksen mieheltä. Todennäköisesti samalla tavalla kuin sinä. Jonkin aikaa taustalla luimistellen, mutta tuskin välit olisivat lopullisesti katkenneet. :)

Kyllä elämä on ihanaa kaikkine kummallisine haluineen ja ihastuksineenkin. Kunhan rajansa vaan koettaa pitää. ;)

Vierailija
8/16 |
09.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vsikkei pitäiskään. Tietty täytyy olla sopivan samankaltasia ihmisiä, ettei tuu moraaliongelmia, mutta kyllä tota on mahdollista harrastaa kaveruuden säilyttäen ainakin aikansa.

t;mies45

Vierailija
9/16 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja minä olen nainen, jäi mainitsematta ekassa viestissä.

Vierailija
10/16 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käy, jos ehdotan seksiä miespuoliselle kaverilleni? Molemmat olemme varattuja, minulla on kumppanin lupa. Jos tämä mies ei haluakaan, meneekö kaveruus roskiin pelkän ehdotuksen vuoksi?

...ajasta, paikasta ja tilanteesta. Paras olisi varmaan kysyä silloin, kun olette molemmat pienessä maistissa (ei siis missään kaatokännissä). Jos saat pakit, niin voit jälkikäteen laittaa sen kännin piikkiin ja näin ehkä pelastaa kaveruutenne, jos mies ei haluaisikaan sekstata kanssasi.

Kyllä mäkin olen ollut samassa tilanteessa ja molemmmat ollaan myös oltu varattuja. Tiukka paikka: toisaalta haluaisi toista tosi paljon, mutta pelkää siitä aiheutuvia seurauksia, jotka ovat joko:

1) kaveruus kärsii siitä ja loppuu siihen

2) nälkä kasvaa syödessä ja kaveruus muuttuu suhteeksi, jolloin nyt olemassa olevat suhteet mahdollisesti kuihtuvat.

Joku kirjoittaa tähän varmaan, että "anna palaa vaan!", mutta kannattaa kuitenkin funtsia asiaa, jos molemmilla on parisuhteet ja varsinkin lapsia. Jos pystyy kokeilemaan jutskaa sen aiheuttamatta mitään negatiivista kaveruudelle, niin ehkä sitten.

Tämä siis erään miehen mielipide.

Vierailija
11/16 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mies siitä ystävyyttänne lopeta. Olis mukava tietää kuinka paljon teillä on ikäeroa ja oletteko kauan olleet ystäviä? Mielestäni ikäerokaan ei haittaa jos olette todella ystäviä. Tsemppiä ja jos vierailet palstalla niin kerro kuinka kävi.

Vierailija
12/16 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin ihmeessä tietää, kuinka kävi! Voisin sitten ehkä uskaltaa lähestyä omaa naispuolista kaveriani "hommailuehdotuksella" ;-)

Terv. viestin "3" kirjoittaja.

Vierailija
13/16 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tunnettu vuosi, pari. Ja pikemminkin juuri kavereita, ei hyviä ystäviä, vaikka toistemme seurassa viihdymmekin.

Enkä ole uskaltanut tehdä vielä mitään ehdotuksia...

Vierailija
14/16 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sun täytyy vain odottaa sopivaa tilaisuutta, jossa olette yhdessä ja otettu muutama alkoholiannos pohjille, mutta ei mitään lärvejä.

Ehkä se sopivan tilaisuuden odottaminen lopuksi palkitaan ;-)

Jos sitten vielä muistat tämän aiheen, niin kerropa sitten miten hommassa kävi. Kyllä mekin ollaan tuon naispuoleisen kaverin kanssa kaikkea pikkutuhmaa juteltu keskenämme, mutta mitään varsinaista hommailua ei olla vielä tehty. Ja saa nähdä tehdäänkö ikinä, jos kumpikaan ei uskalla ottaa riskiä ehdottaa sitä toiselle ihan suoraan.

Terv. viesti "3":n kirjoittaja.

Vierailija
15/16 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla tuo aloittajan kiinnostuksen kohde.

Kaveruus ei siitä mene, miehenä vaan sanon, että vaikka homma ei miehelle sopisikaan niin itsetunto kohenisi kummasti. Ja jos mies sanoo ei niin sen ei todellakaan tarkoita, että syy kieltäytymiseen olisi kaverisuhteen loppumisessa, tms. Se mahdollinen vaikkakin epätodennäköinen kieltäytyminen voi johtua miehen omasta parisuhteesta tai muusta periaatteesta. Minä en vastaavassa tilanteessa suostunut hommaan vaikka nainen oli oikein kiva ja hyvännäköinen jne. Minulla on vaan periaate, ettei työpaikalta oteta. Tulee liikaa sählinkiä. Kun tuo nainen oli sitten lähtenyt noin puoli vuotta tapauksen jälkeen koulutustaan vastaaviin töihin niin muutama kuukausi sen jälkeen päädyimme sänkyyn...

Vierailija
16/16 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla tuo aloittajan kiinnostuksen kohde. Kaveruus ei siitä mene, miehenä vaan sanon, että vaikka homma ei miehelle sopisikaan niin itsetunto kohenisi kummasti. Ja jos mies sanoo ei niin sen ei todellakaan tarkoita, että syy kieltäytymiseen olisi kaverisuhteen loppumisessa, tms. Se mahdollinen vaikkakin epätodennäköinen kieltäytyminen voi johtua miehen omasta parisuhteesta tai muusta periaatteesta. Minä en vastaavassa tilanteessa suostunut hommaan vaikka nainen oli oikein kiva ja hyvännäköinen jne. Minulla on vaan periaate, ettei työpaikalta oteta. Tulee liikaa sählinkiä. Kun tuo nainen oli sitten lähtenyt noin puoli vuotta tapauksen jälkeen koulutustaan vastaaviin töihin niin muutama kuukausi sen jälkeen päädyimme sänkyyn...

Eli omasta kuormasta ei syödä. Ei sen puoleen, kyllä on mieli tehnyt, mutta periaatteista pitää pitää kiinni. Muuten tulee liikaa sählinkiä, niin kuin tuossa mainitsitkin.

Mutta voi se kaveruuskin tuosta ehdottelusta mennä, jos toinen/molemmat on parisuhteessa ja on 100% uskollinen kumppanilleen.

Mutta alkoholilla on kumma tapa poistaa estoja, joten siksi kannattaisi kysyä asiaa niin, että molemmat ovat pienessä hiprakassa. Jos vastauksena olisi sitten ei, niin jälkikäteen voisi joko pistää koko homman kännin piikkiin tai sitten humalassa heitetyksi huonoksi läpäksi.

Edelleen viestin "3" kirjoittaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan