Puhelinmyyjistä eroon..
Moi! Haluisin noista puhelinmyyjistä eroon mutta kaikkialla maksaa tai allae 18 vuotias ei saa tehä tilausta. Oon siis 12 ja haluisin hoitaa tän ilman vanhempia. Nii kertokaa miten pääsisin eroon. Tälläkin hetkellä puhelinmyyjä soittaa mulle....
Kommentit (28)
Estolistoja kokeilin, ei auttanut. Myyjä saattoi vain tokaista, kun sa nyt olet firman x asiakas meillä on oikeus tarjota sulle sitä ja tätä. Yritin myös olla töykeä ja sanoin myös suoraan ettei teidän firmat saa tarjota mulle mitään. Enää en aioi olla minkään firman asiakas joka suoramarkkinoi, se on kotirauhan häirintää, aggressiivista ja vastenmielistä tyrkytystä. Erityisesti lehdet tuntuvat kunnostautuvan näillä "ilmaistarjouksillaan" ja saat veitsisarjan kun tilaat paskallaan. Eikö kellään ole enää pokkaa myydä sitä lehteä sisällöllä eikä herkkäuskoisten vedätykseen tarkoitetuilla paketeilla?
Ja siis eihän se oo tuota 39 euroa D:DD vai 39 senttii
Just soitin tonne. Nyt on sitte 3 vuodeks toi :)
Just soitin tonne. Nyt on sitte 3 vuodeks toi :)
vielä noin kuukauden kun tiedot päivittyvät joka paikkaan.
kaikkea ja jos oikeesti laittaisivat tuotteet tilaukseen, niin siitä sain vanhempas korvaukset, kun alaikäselle ei sais myydä mitään :)
Lupaan, että parin tuommosen tilaamismokan jälkeen soittamiset loppuu kuin seinään.
Alaikäisille soitetaan, koska liittymä on vanhempien nimissä tottakai. Jos vanhempi on joskus tilannut jonkun lehden haetaan numero hänen nimellään ja joskus voi käydä niin, että aikuisen numeron sijasta listoille päätyy samalla nimellä oleva lapsen numero.
Puhelinmyynnissä ei varsinaisesti soiteta "kenellekkään". Soittolistat kootaan asiakasrekistereistä, aiempien tilausten perusteella yms.
Robinsson palvelu on ainut joka kattaa yli 250 puhelinmyynti yritystä. Tuo aiemmin ilmoitettu maistraatin suoramarkkinointikielto koskee ainoastaan postitse tulevaa markkinointia. Sillä ei ole mitään tekemistä puhelinmyynnin kanssa.
Robinssonin kanssa kannattaa myös olla huolellinen. Palvelu raukeaa, jos itse ilmoittaa tilauksen/ arvonnan yms yhteydessä taas numeronsa kustantajalle.
Puhelinmyyjät soittelevat 100-300 puhelua päivittäin, se on loppujen lopuksi yksihailee mitä sinne aukoo päätä yms, mutta kannattaa muistaa, että peliä voi aina pelata molempiin suuntiin. Myyjä voi kettuillakseen laittaa uudelleen soittoon urpon asiakkaan tai kieltäytyä palvelemasta jos ei osaa käyttäytyä.
Suosittelen tuota robinsson palvelua se on kaikkien kannalta kuitenkin kaikista helpointa.
Puhelinmyynnin hyviä puolia on se, että siellä on oikeasta ne kaikista parhaimmat tarjoukset ainakin kustantajilla, joku järkihän siinä täytyy olla, että palkataan pirusti väkeä "häiriköimään" ihmisiä. Lisäksi on mahdollista tietenkin hoitaa muita tilauksia mahdollisesti, peruuttaa vaihtaa yms.
tai kieltäytyä palvelemasta jos ei osaa käyttäytyä.
pystyn elämään tuon kanssa oikein hyvin!
Ja eihän sieltä tuu mitään viestiä kotiin?