Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen veljen tuleva vaimo...

Vierailija
19.09.2012 |

siis jos nainen voi olla pihi niin sitten on.

Järjestävät maalaishäät, jotka maksavat toki joitakin tonneja, mutta mitäs halusivat paikalle n 150 vierasta. Morsiamen puolelta vain suku ja kaksi kaveria, kun on niin hankala ihminen, ettei oikein kavereita ole. Miehen puolelta kavereita sitäkin enemmän.

Juhlapaikka on saatu lainaan ilmaiseksi. Ruoka-aineista lihat on saatu kaverin tilalta puoli-ilmaiseksi. Pitopalvelu maksaa normisti. Viinat haettiin Virosta. Kaikki koristelu tehdään itse ja kaikkien pitää osallistua. Tai sit

Poikien puvut vuokrataan ja nyt morsian olettaa, että me maksamme mieheni puvun vuokran kokonaan (useampi satanen)ja tarjoamme apuamme kaiken maailman askarteluhommissa. Me joilla on taapero ja leikki-ikäinen, rakennamme taloa ja muutenkin on sekä raha, että aika kortilla.

Mielipiteitä?

Miten sanoa kauniisti, että ihan kaikkeen ei meidänkään perse repee?

Mies ei halua sanoa vastaan, koska broidinsa on kuitenkin sille tärkee ja tosi mukava kaveri se onkin. Tämä tuleva vaimonsa vaan on vähän vaativa tapaus.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle (vähän vanhemmalle kuin nykymorsiamet) on kertakaikkiaan kummallista kuunnella, että kaasojen ja bestmanien pitäisi mennä vuokraamaan itselleen joitakin erityisiä pukuja. Voi hyvänen aika sentään!

Kummallisia prinsessaleikkejä. Itse en suostuisi pukeutumaan toisen määräämällä tavalla häävieraana ollessani vaan jäisi koko häät väliin.

Vierailija
22/26 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot vaan, että "Ollaan tässä tehty laskelmia ja ikävä kyllä meillä ei ole varaa puvun vuokraan". Ihan vaan ystävällisesti kerrot faktat. Jos morsian ei ymmärrä, että teillä ei ole oikeasti varaa, niin suuttukoon. Ei ne voi pakottaa teitä ylittämään maksukykyänne.

Tää oli hyvin sanottu.

Ei voi pakottaa johonkin mihin ei ole varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi toi askarteluun osallistuminen.. oisko jotain innokasta nuorisoa siihen.

Vierailija
24/26 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

askarteluun "pakottaminen" on toki outoa ja ei tietenkään tarvi askarrella. Mutta on tosi tavallista hakea viinat häihin Virosta, miksipä ei jos siihen on mahdollisuus. Ja miksi ihmeessä eivät ottaisi tarjottuja raaka-aineita ja juhlapaikkaa?

Miehen puvun vuokraa eivät välttämättä ole tulleet ajatelleeksi edes, että kuka sen maksaa. Mielestäni ihan ok jos morsiuspari maksaa ja toisaalta ok jos bestman maksaa itse.

Kuulostaa lähinnä siltä, että kommunikaatio välillänne ei pelaa.

siis jos nainen voi olla pihi niin sitten on.

Järjestävät maalaishäät, jotka maksavat toki joitakin tonneja, mutta mitäs halusivat paikalle n 150 vierasta. Morsiamen puolelta vain suku ja kaksi kaveria, kun on niin hankala ihminen, ettei oikein kavereita ole. Miehen puolelta kavereita sitäkin enemmän.

Juhlapaikka on saatu lainaan ilmaiseksi. Ruoka-aineista lihat on saatu kaverin tilalta puoli-ilmaiseksi. Pitopalvelu maksaa normisti. Viinat haettiin Virosta. Kaikki koristelu tehdään itse ja kaikkien pitää osallistua. Tai sit

Poikien puvut vuokrataan ja nyt morsian olettaa, että me maksamme mieheni puvun vuokran kokonaan (useampi satanen)ja tarjoamme apuamme kaiken maailman askarteluhommissa. Me joilla on taapero ja leikki-ikäinen, rakennamme taloa ja muutenkin on sekä raha, että aika kortilla.

Mielipiteitä?

Miten sanoa kauniisti, että ihan kaikkeen ei meidänkään perse repee?

Mies ei halua sanoa vastaan, koska broidinsa on kuitenkin sille tärkee ja tosi mukava kaveri se onkin. Tämä tuleva vaimonsa vaan on vähän vaativa tapaus.

Vierailija
25/26 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ihan normaalilta nuo hääjärjestelyt kuulostaa. Jos saa jotain puoli-ilmaiseksi tai hakee viinat virosta niin haittaakse?

Vierailija
26/26 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:n mieskin sitä mieltä? Vai voisiko mies maksaakin vuokran, mutta kun ap meuhkaa, että mihinkään pukuun ei aleta rahaa laittamaan, kun minä haluan sinne meidän uuteen taloon sitä euron kalliimpaa laattaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme