Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehelle 10v hääpäiväksi.

Vierailija
19.09.2012 |

Kuukauden päästä olisi merkkipäivä, enkä ole oikein koskaan keksinyt mitään miehelle. Mitä itse olette antaneet?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me annetaan toisillemme laatuaikaa. Joka hääpäivä ollaan tehty minimi 2 yön reissu jonnekin.

Vierailija
2/5 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän ois joku koru? Vai viikonloppurissuko ois enepi mieleen. Tiedän kyllä että miehet erilaisia, mutta mieheni on sellinen, että kaikki kelpaa ,mutta mistään ei intoile kovasti. Vaikea tietää mistä oikeasti tykkäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai riippuu miehestä, arvostaako lahjaa, mutta mun mieheni ainakin haaveilee uudesta vihkisormuksesta. Sormukset ostettiin aikanaan opiskelijabudjetilla -> ohkainen keltakultarinkula molemmille. Nyt haluaisi leveämmän valkokultaiset.

Tai sitten reissu jonnekin. Fanittaako esim. jotain ulkomaista jalkapallojoukkuetta, jonka matsiin voisit ostaa liput ja samalla vietäisitte laatuaikaa yhdessä? :)

Vierailija
4/5 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei me ainakaan ole toisiamme lahjottu

Vierailija
5/5 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja me siis asutaan kahdestaan (opiskelevat lapset käy joskus mut aika harvoin on nykyään yövieraita) ja silti tehdään aina pieni tai joskus isompi reissu jonnekin hääpäivän tienoilla. Tänä vuonna oltiin Imatran valtionhotellissa, ensi vuonna mennään Venetsiaan.

Mun mielestä on tosi kummallista, jos ei 10v aviossa olon jälkeen tiedä mistä puoliso ilahtuisi.

10v on kyllä ihan ok aika päivittää sormukset jos niin haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan