Lihavat naiset, ihan oikeesti...
Joissakin oppaissa teillekin neuvotaan näyttämään rohkeasti omat muodot, mutta jos se vartalo näyttää siltä, että olisit nielaissut rantapallon, niin please yritä peittää edes "masupallon" alaosan ja reisien välinen alue. Näyttää muuten tosi karmeelta, kun paita loppuu siihen "masupallon" keskelle ja näkyy nää äitiyshousuja muistuttavat farkut tms. Muistakaa vilkasta peiliin ennen kotoa lähtöä!
Kommentit (23)
Olen köyhä, ja lihava. Klassinen yhdistelmä siis. (Sairaseläkkeellä synnynnäisen sairauden takia).
Eipä ole minulla rahaa ostaa kuin kirpputoreilta vaatteita, kunhan edes päälle mahtuu! Pitääkin sitten pysyä poissa ihmisten ilmoilla saastuttamasta AP:n silmiä.
että älkää käyttäkö tunikoita, ne noilla on iso maha!
Itse olen todella lyhyt, ja siksikin vaikeaa löytää sopivia vaatteita (hihat ja helmat liian pitkät). AP tulepa minun kanssani vaatekauppaan, niin ostan ilomielin, jos löydät minulle kauniita ja pukevia vaatteita
T Lorellan, Stockmanin ja Kappahlin, Lindexin vakiasiakas, jolla vaikeuksia löytää edes siedettävän näköisiä vaatteita.
eikö se omenamaha olis kuitenkin parempi piilottaa kuin tuoda korostetusti esille???
että älkää käyttäkö tunikoita, ne noilla on iso maha!
Itse olen todella lyhyt, ja siksikin vaikeaa löytää sopivia vaatteita (hihat ja helmat liian pitkät). AP tulepa minun kanssani vaatekauppaan, niin ostan ilomielin, jos löydät minulle kauniita ja pukevia vaatteita
T Lorellan, Stockmanin ja Kappahlin, Lindexin vakiasiakas, jolla vaikeuksia löytää edes siedettävän näköisiä vaatteita.