Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta suomessa maksetaan ihan liikaa tukia.

Vierailija
17.09.2012 |

Lapsilisistä ne korotukset pois, jokainen lapsi 50e / kk. eikä mitään yh tukia siihen päälle. tai lapsilisät kokonaan pois, kaikilta.

asumistukia pitäisi pienentää. ja juopoilta/narkeilta _KAIKKI_ tuet pois. Miksi meidän muiden pitää maksaa heidän päihteet? maahanmuuttajia ei enää yhtään tänne ja he ketkä täällä jo asuu, takaisin kotimaahan lapsineen heti kun tilanne sen sallii.

pidetään suomi suomena ja pidetään työpaikat täällä, tekemällä töitä eikä elämällä muiden kustannuksella.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi yh:t. Miksi verorahoista pitää kustantaa se että jotkut ämmät eivät halua eivätkä kykene sitoutumaan, vaan mieluummin leikkivät vapaata ja jakavat tautista vittuaan ympäri kyliä sen sijaan että keskittyisivät perheeseen?

Valtion kustantamia huoria koko sakki.


Ei kaikki ole yh:ta omasta tahdostaan dorka -.-'

Vierailija
22/60 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisistä ne korotukset pois, jokainen lapsi 50e / kk. eikä mitään yh tukia siihen päälle. tai lapsilisät kokonaan pois, kaikilta.

asumistukia pitäisi pienentää. ja juopoilta/narkeilta _KAIKKI_ tuet pois. Miksi meidän muiden pitää maksaa heidän päihteet? maahanmuuttajia ei enää yhtään tänne ja he ketkä täällä jo asuu, takaisin kotimaahan lapsineen heti kun tilanne sen sallii.

pidetään suomi suomena ja pidetään työpaikat täällä, tekemällä töitä eikä elämällä muiden kustannuksella.


tuolla mainitsemallasi tavalla/tuella ja tule sitten tänne määkimään.

Joillakin vain VITTU ei ole mahdolisuutta siihen onneen että tilillä olisi VITTU rahaa.

Suomessa on ilmainen koulutus. Sekä terveydenhoito. Jokainen voi tehdä niin paljon rahaa kuin on kykyä. Jos on tyhmä tai laiska ei ansaitsekkaan menestyä. Jos on kumpikin niin ei ansaitse mitään. Mene töihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on monessa rikollisuustilastossa kärkipäässä kuten näpistyksissä ja perheväkivallassa.

Monessa maassa missä tukia ei juuri ole on rikollisuus alhaisempaa.

Rikollisuuden kasvu johtuu alentuneesta moraalista. Moraali taas on kasvatuksen tulos.Lasten moraali periytyy suoraan äidiltä kasvatuksen kautta riippumatta tulotasosta tai tuista.

Omasta mielestäni runsaat vastikkeettomat tuet alentavat ihmisten moraalia koska ihmiset muuttuvat irrallisiksi ja sidokset ympäröivään yhteiskuntaan höllenevät.Tämä tietysti on huomattavissa lapsissa ja nuorissa vasta sitten kun tuilla eläminenkin periytyy.

Vierailija
24/60 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä kärsisivät myös ne, jotka kuvittelevat olevansa oman onnensa seppiä.

Vierailija
25/60 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutusmahdollisuudet eivät kaikilla ole samat.Kaikki eivät saa opintorahaa,tukea,lainaa.Monet saavat kieltävän päätöksen.

Terveydenhuollon tila on katastrofaalinen. Julkiselle puolelle ei pääse. Meidänkin alueella terveyskeskus lakkautettiin ksäksi eikä ole vielä avattu vaikka on syyskuu. Seraava lähin on 10 kilometrin päässä ja niin ylikuormitettu. Ottavat ensisijaisesti vain omia potilaitaan.

Rahaa ei voi hankkia miten paljon vaan.Oletko kuullut maailman korkeimmasta veroasteesta. Oletko luenut Hyvä Veli järjestelmästä. Suomessa raha kerääntyy yksiin taskuihin. Tämä on kansainvälinen ilmiö mutta korostuu Suomessa pienen väestömäärän takia.

Suomalainen ei nykyjärjestelmässä tulisi toimeen ilman tukia. Haukutte väärää puuta jos alatte arvostella yksinhuoltajia. He eivät ole syy rahattomuuteenne vaan tämä ahne Suomen Valtio jolle mikään ei riitä.

Vierailija
26/60 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei ajattele sitä tukena, mutta sitähän se on. Jos se poistettaisiin, ei Suomen tarvitsisi velkaantua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/60 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hyvin pientä.

Vierailija
28/60 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain vuodeksi ja sitten pois kokonaan. Jos ei sairauden tai muun vian takia tyoskentelemaan niin sairas elakkeella, muttei minkaan masennuksen takia! Aivan alytonta paapoa aikuisia (yli 18 vuotiaita) maassa missa on lahes ilmainen koulutus! Havettaa!


Jokaiseen paikkaan on kymmeniä hakijoita, kaikille niitä töitä ei vain riitä vaikka olisi kuinka työkykyinen ja -haluinen.

Ja minulla itselläni on työpaikka, joten turha lässyttää mitään. Minä ymmärrän tosiasiat silti vaikken olekaan työtön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/60 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen että asuntolainojen korkovähennysoikeus poistettaisiin. Ei, silloin vaan otettaisiin lisää lainaa koska verotulot lisääntyvät ja Suomn Valtion lainojen korkoprosentti pienenee.



Miksi suomalaiset suhtautuvat niin myötämielisesti siihen kun valtio riistää heitä. Miksi ei suhtauduta samalla tavalla kuin työnantajaan.Jos työnantaja sanoo että edut pois niin firma pysyy pystyssä, ei kukaan työntekijä usko. Rahat mnevät vain firman omistajien taskuun.

Vierailija
30/60 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vain vuodeksi ja sitten pois kokonaan. Jos ei sairauden tai muun vian takia tyoskentelemaan niin sairas elakkeella, muttei minkaan masennuksen takia! Aivan alytonta paapoa aikuisia (yli 18 vuotiaita) maassa missa on lahes ilmainen koulutus! Havettaa!"



Tässä taas yks tauno joka ei itse ole kokenut masennusta. Itse tosin en koskaan niin syvällä ole ollut, ettenkö töihin ole pystynyt menemään.



Koulutusta minulla ei ole lukion jälkeen, koska en yksinkertaisesti ole päässyt kouluun. Joka vuosi keväällä ja syksyllä olen hakenut, ja en ole päässyt. Vieläpä alalle, jossa tulevaisuudessa tulee olemaan töitä tarjolla. Olenko nyt sitten vaan niin vitun tyhmä kun en pääse kouluun vai laiska?



Ihmiset kun suostuis ymmärtämään, ettei mikään asia ole mustavalkoinen. Veikkaan että aloittajallakin olisi ollut melkosen paljon kurjempi lapsuus ja nuoruus jos hänen äitinsä ei olisi mitään tukia saanut. Joko aloittaja provo tai muuten vain omaa napaansa pidemmälle näkemätön idiootti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/60 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hyvin pientä.

Vierailija
32/60 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kattavia?Samoin "Suomi on maailman onnellisin maa" tyyppisillä tutkimuksilla rehvastelun voi jättää omaan arvoonsa.

Sota-ajan tilastoista en tiedä mutta käytännöt silloin osoittivat että rikollisuutta ei juuri ollut. Esimerkiksi kaikki virastiojen, koulujen,kirkkojen ja omakoitalojen ulko-ovet olivat auki. Kuka vaan voi astua sisään. Samoin polkupyöriä säilytettiin seinustoilla eikä niitä kukaan ottanut. Myymälävarkauksista tiedän kyllä tilastoakin (ei yleiseen käyttöön). Ne ovat kasvaneet räjähdysmäisesti eräässä tavarataloketjussa Sota-aikana myymälävarkauksia oli 2,8% ja nyt jopa 50% riippuen kaudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/60 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne eivät johdu köyhyydestä. Köyhänä aikana omaisuusrikokset olivat erittäin rangaistavia tekoja koska kaikki tavara ja myös ruoka oli todella arvokasta ja vaikeasti hankittavaa. Muistan erään Pekka Puupää elokuvan jossa aihe oli minkkiturkki. Koko Helsingin poliisivoimat valjastettiin jäljittämään varasta joka oli vienyt minkkiturkin. Nykyisin ei poliisia voisi moinen vähempää kiinnostaa.



Rikokset johtuvat moraalin katoamisesta.



Silti ei kaikkia tukia kannattaisi poistaa. Työttömyysturvaa voisi heikentää ja yritystuet poistaa kokonaan. Suomalainen ei tule tällä veroasteella toimeen ilman tukia. Käteen jäävä raha on niin pieni.

Vierailija
34/60 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kattavia?Samoin "Suomi on maailman onnellisin maa" tyyppisillä tutkimuksilla rehvastelun voi jättää omaan arvoonsa.

Sota-ajan tilastoista en tiedä mutta käytännöt silloin osoittivat että rikollisuutta ei juuri ollut. Esimerkiksi kaikki virastiojen, koulujen,kirkkojen ja omakoitalojen ulko-ovet olivat auki. Kuka vaan voi astua sisään. Samoin polkupyöriä säilytettiin seinustoilla eikä niitä kukaan ottanut. Myymälävarkauksista tiedän kyllä tilastoakin (ei yleiseen käyttöön). Ne ovat kasvaneet räjähdysmäisesti eräässä tavarataloketjussa Sota-aikana myymälävarkauksia oli 2,8% ja nyt jopa 50% riippuen kaudesta.

tai kellään rahaa ostaa niitä varastettuja tavaroita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/60 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossun tuen tulisi olla lyhytaikaista eli kun perheessä on kriisi, esim. vakava sairaus, saisi apua, mutta ei sosiaalituki mikään peruselanto saisi olla.



Asumistuki nostaa vuokria, siksi siitä voil luopua. Samoin voi luopua halvasta päivähoidosta, koska perheiden on aika päättää, haluaako asua kalliisti Helsingissä vai sittenkin halvemmalla muualla, kaikki työpaikat kun ei ole pääkaupungissa.



Työmarkkinatuki vastikkeelliseksi (eli viikossa täytyy tehdä 8 tuntia "hyväntekeväisyyttä", että saa rahansa) ja erilaiset ilmaiset harjoittelut pois työttömiltä, työstä maksetaan aina palkkaa eikä tukia.

Vierailija
36/60 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kellään ei ole mitään varastettavaa eikä kukaan halua ostaa varstettua tavaraa.

Sinun pitäisi mennä hallituksen eriyisneuvonantajaksi.

Olet aika neropatti.

Vierailija
37/60 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hyvin pientä.


eikä oikein ketään, kenet tappaakaan.

Vierailija
38/60 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopiva kokoaikainen työpaikka.

Itsekin olen hakenut työpaikkoja, joita on hakenut 300 muutakin!

vain vuodeksi ja sitten pois kokonaan. Jos ei sairauden tai muun vian takia tyoskentelemaan niin sairas elakkeella, muttei minkaan masennuksen takia! Aivan alytonta paapoa aikuisia (yli 18 vuotiaita) maassa missa on lahes ilmainen koulutus! Havettaa!


Jokaiseen paikkaan on kymmeniä hakijoita, kaikille niitä töitä ei vain riitä vaikka olisi kuinka työkykyinen ja -haluinen.

Ja minulla itselläni on työpaikka, joten turha lässyttää mitään. Minä ymmärrän tosiasiat silti vaikken olekaan työtön.

Vierailija
39/60 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden toinen vanhempi on kotona. Työttömyystukeen määräaika. Kyllä nykyajan ihmisten pitää pystyä elämään kuten esivanhempammikin. Ei kaikkea voi saada ilmaiseksi.

Vierailija
40/60 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluahan se olisi, jos sitä rahaa lähetetään ulkomaille ja otetaan pakolaisia elätettäväksi, jos ei siihen muka olisi varaa. Kaikki suomessa sossu luukulle, valtio maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän