Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin juuri Grouponista diilin, kahden hengen kolmen lajin illallinen Brahen kellarista, 66,50e

Vierailija
17.09.2012 |

En malta odottaa että pääsee herkuttelemaan, olen jo päättänt miltä mun menuu näyttää=)

Alkuun Toast Skagen

Pääruoka Grillattua metsäkauriin sisäfilettä

Jälkiruoka Valkosuklaapannacotta ja mansikoita

Oioioioioioioioioioii =D

Nam....

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muisitn näin jälkikäteen että taisin ehkä luvata kertoa miten kävi=)

No, pöydän sain varatuksi muutaman päivän varoituksella eräälle lauantaille, palvelu sujui moitteettomasti ja ruoka oli hyvää =)

Ei valittamista siis.

Vierailija
22/28 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ihan paskaa palvelua! Nähty niin monta kertaa.

Palvelu oli tosi hyvää, varmaan menen tonne ihan normaalihinnoillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten pääsee syömään edullista ravintolaruokaa ;)

Me kun matkustetaan muutenkin maailmalla 4-5 vkoa vuodessa niin mielelläni jätän syömättä Suomessa ja herkuttelen vasta maailmalla.

Mulla kriteerinä on se että jos itse teen parempaa niin en suostu maksamaan ravintolahintaa. Ja mä teen todella hyvää ruokaa....

Pari kertaa ollaan käytetty noita Grouponin 2 yhden hinnalla tarjouksia - viimeksi oli maistelumenu jossa piti olla 7 rl ja tuli 6. Reklamaatioon ei ole tullut vastausta.... Eli taas yksi syy lisää olla käymättä ravintoloissa täällä.

5

Kitupiikille tiedoksi...

Kyll sitä voi useemminkin käydä ulkona syömässä.

ps. käärinliinoissa ei ole taskuja.

Vierailija
24/28 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa ravintolaillan jälkeen oliko diili kusetusta =)

Vierailija
25/28 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisit. Kerrotko miten olisi yrityksen etu ensin ottaa asiakkaalle tällainen diili ja sitten kohdella uutta asiakasta huonosti?

Diilin tarkoitushan on saada sellaisetkin asiakkaat kokeilemaan ruokapaikkaa/kampaajaa/hierontaa jne. Miksi kukaan haluaisi erityisesti pilata mahdollisuutensa saada lisää asiakkaita antamalla paskaa palvelua?

Sitä samaa paskaa saisit siellä vaikka maksaisit täyden hinnan.

noita diilejä on nykyään jatkuvasti ja niin paljon tarjolla, että ihmiset menevät vaan niiden perässä. Eli uusia asiakkaita tuskin tulee. Yrittäjä itsekin sanoi tehneensä paskadiilin ja tietävänsä sen.

Kyllä ainakin eräässä kampaamossa palvelu oli tosi paskaa ja kiireellä tehty. Mutta olikin halpa ja aikoja myyty melkein kaksisataa.

Vierailija
26/28 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisit. Kerrotko miten olisi yrityksen etu ensin ottaa asiakkaalle tällainen diili ja sitten kohdella uutta asiakasta huonosti?

Diilin tarkoitushan on saada sellaisetkin asiakkaat kokeilemaan ruokapaikkaa/kampaajaa/hierontaa jne. Miksi kukaan haluaisi erityisesti pilata mahdollisuutensa saada lisää asiakkaita antamalla paskaa palvelua?

Sitä samaa paskaa saisit siellä vaikka maksaisit täyden hinnan.

noita diilejä on nykyään jatkuvasti ja niin paljon tarjolla, että ihmiset menevät vaan niiden perässä. Eli uusia asiakkaita tuskin tulee. Yrittäjä itsekin sanoi tehneensä paskadiilin ja tietävänsä sen.

Kyllä ainakin eräässä kampaamossa palvelu oli tosi paskaa ja kiireellä tehty. Mutta olikin halpa ja aikoja myyty melkein kaksisataa.

Vierailija
27/28 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten pääsee syömään edullista ravintolaruokaa ;)

Me kun matkustetaan muutenkin maailmalla 4-5 vkoa vuodessa niin mielelläni jätän syömättä Suomessa ja herkuttelen vasta maailmalla.

Mulla kriteerinä on se että jos itse teen parempaa niin en suostu maksamaan ravintolahintaa. Ja mä teen todella hyvää ruokaa....

Pari kertaa ollaan käytetty noita Grouponin 2 yhden hinnalla tarjouksia - viimeksi oli maistelumenu jossa piti olla 7 rl ja tuli 6. Reklamaatioon ei ole tullut vastausta.... Eli taas yksi syy lisää olla käymättä ravintoloissa täällä.

5

Kitupiikille tiedoksi...

Kyll sitä voi useemminkin käydä ulkona syömässä.

ps. käärinliinoissa ei ole taskuja.

syönässä kerran viikossa (5 vkoa lomalla on 30pv eli 50-60 ruokailua ulkona). Itse en tunne ketään omalla rahalla viikottain Suomessa ulkona syövää (työpaikkaruokailua ei lasketa, vain "oikeat" ravintolat)

En todellakaan ymmärrä tuota kitupiikki kommenttiasi??

Vierailija
28/28 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin tuo kauris ja pannacotta!

Itselläni on hyviä ja huonoja kokemuksia diilistä. Mutta se huono kokemus diilistä aiheutti vain sen, että en toista kertaa kyseistä paikkaa kokeile ja sen sanon ensimmäiseksi, että sinne ei kannata mennä. Hyvästä diilistä saivat minusta uudelleen käyvän asiakkaan.

Olen myös ollut töissä sellaisessa ravintolassa, jossa on diili ollut kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla diilillä ei ollut myyntirajoitetta, eikä asiakkaalle aikarajoitetta. Se aiheutti sen, että diilejä myytiin nelinkertainen määrä normaaliin verrattuna ja viikonloput olivat ihan piukassa diiliasiakkaita, jolloin täyden hinnan asiakkaita ei saatu sisälle. Tämän diilin kohdalla jouduttiin myös pidentämään aikaa, koska viikonloppuja ei vain ollut tarpeeksi. Ja samalla sitten viikolla oli suhteellisen rauhallista (poikkeuksena parit firmat, joissa käytettiin diili hyväksi, sekä pari isompaa ryhmää diilien kanssa, joita ei yksinkertaisesti enää saatu viikonlopuille mahtumaan). Tämä oli suoraansanottuna helvetillistä aikaa. Onneksi kuitenkin suurin osa tuhlasi sitten juomiin rahaa, kun pääsi ruuasta säästämään :) eli firmalle tuli jopa enemmän voittoa kuin normaalisti.

No tästä viisastuneena pomo teki seuraavaksi diilin joita myytiin puolet pienempi määrä kuin ekalla kerralla. Diilissä myös rajoitettiin viikonloput pois, jotta pystyisimme huomioimaan myös muut asiakkaat. Tästä vasta itkua ja porua tuli, kun asiakkaat soittelivat ja kiukuttelivat MEILLE paskasta diilistä! Hei haloo! Opetelkaa lukemaan ne diilin ehdot ennen ostamista, jotta tiedätte, että kykenettekö käyttämään diilin! Kaikki info on kuitenkin ilmoitettu diilissä jo ennen ostotapahtumaa. Ja tässä diilissä oli pitkä käyttöaika myös. Paras oli eräs asiakas, joka vaatimalla vaati saada viikonlopulle pöydän 20diililäiselle, sillä kaikki tekevät vuorotyötä, joten muuten ei ehdi. Se ei ollut minun ongelmani, onneksi pomo selvitti sitten asiaa.

Lopputuloksena: Diilien toimivuus on yrityksestä, sekä asiakkaiden lukutaidosta kiinni, että onko lopputulos onnistunut vai ei. Ja diiliasiakkaita ei kannata kohdella huonosti, koska he todellakin kertovat tietoa eteenpäin ja halvasta diilistä huolimatta asiakas todennäköisesti kuluttaa säästyneen rahan sitten paremmin oheistuotteisiin (alkujuomat, parempaa viiniä pulloittain, jälkiruokadrinkit, yms).

Anteeksi pitkä viesti, mutta halusin tuoda tähän myös diilin kanssa työskentelevän näkökulmaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä