Ostin juuri Grouponista diilin, kahden hengen kolmen lajin illallinen Brahen kellarista, 66,50e
En malta odottaa että pääsee herkuttelemaan, olen jo päättänt miltä mun menuu näyttää=)
Alkuun Toast Skagen
Pääruoka Grillattua metsäkauriin sisäfilettä
Jälkiruoka Valkosuklaapannacotta ja mansikoita
Oioioioioioioioioioii =D
Nam....
Kommentit (28)
Eli joka päivä ei voi mennä syömään, etukäteen pitää varata jne. Ja sitten ehkä pääset tai sitten ei.
Herkullista Iltaa ap! Eiköhän ap ole katsonut, minä päivänä tarjous on voimassa...
käyttöaikaa, eiköhän se riittää, ja varsinkin kun teen vuorotöitä että voi hyvin mennä arkena niin ei tartte murehtia mistään viikonloppuruuhkasta =)
ulkona syömässä! Törkeä hinta vaikka menu näyttikin hyvältä. Viinipullo lisää niin ollaan yli satasen:(
Vrt käytiin kesällä Ranskassa Michelin listatussa ravintolassa joka on viittä vaille saamassa tähden ja 3 hengen ihan tmieletön 3 ruokalajin (+ amuse bouche) viineineen maksoi 118€. Eli menu maksoi 29€/henki, 5 ruokalajia olisi maksanut 38€....
Eikä ollut mikään erikoistarjous vaan listahinta...
ulkona syömässä! Törkeä hinta vaikka menu näyttikin hyvältä. Viinipullo lisää niin ollaan yli satasen:(
Vrt käytiin kesällä Ranskassa Michelin listatussa ravintolassa joka on viittä vaille saamassa tähden ja 3 hengen ihan tmieletön 3 ruokalajin (+ amuse bouche) viineineen maksoi 118€. Eli menu maksoi 29€/henki, 5 ruokalajia olisi maksanut 38€....
Eikä ollut mikään erikoistarjous vaan listahinta...
Mutta ei auta =/
tuota kun lulin että jos on se puolalanmäen ravintola. olin siellä kerran ja heti alkuun sanottiin että tunti ja vartti aikaa syödä. ruoka oli huonoa ja sitä ei ollut riittävästi. Koko seurue jäi nälkäiseksi vaikka otettin pari kertaa lisää leipää, jälkiruokaa jne.
Olen monesti käynyt siellä lounaalla ja kyllä maistuu. Olisin ottanut tuon tarjouksen jos olisi ollut varaa, nyt on tiukempi tilanne...
ja sitten pääsee syömään edullista ravintolaruokaa ;)
Mutt en taida oikein ehtiä.
http://www.groupon.fi/deals/turku/brahenkellari/10504173/.paKJIJ
Lokakuun aikana käytettävä. Pitäis jo nyt melkein päättää milloin menee, muuten voi jäädä käyttämättä.
Siinä on vielä 3 vrk aikaa päättää.
Ja 270kpl jo myyty,voi olla ryysis, mut ei haittaa jos varaat pöydän jo nyt :)
Kuola valuu jo mulla suupielistä...
aina ihan paskaa palvelua! Nähty niin monta kertaa.
palvelua kuin muutenkin ko. laffaska sais.
Joten tää on hyvä konsti testata ko. yritys.
Jos ok, niin voi käyttää toistekin.
Firmat hakevat uusia asiakkaista tällä konstilla, mutta sen sijaan että maksvat maltaita TV mainoksesta antavat sen reilun alennuksen asiakkaalle.
Ihan mukavaa käydä puoleen hintaa syömässä.
Kaikki ns. tarjoukset ei ole edullisia.
Ostajan pitää tietää mitä ostaa ja tarvii.
Itse käyttänyt tusinaa diiliä, ja ei oo mitään pahaa sanottavaa.
Jotkut ei muista käyttää/ehdi syödä, eivät osaa tilata jos sellanen tarvii, eivät lue(=ymmärrä?) ohjeita. Jotka pettyneitä. Mutu.
ja sitten pääsee syömään edullista ravintolaruokaa ;)
Me kun matkustetaan muutenkin maailmalla 4-5 vkoa vuodessa niin mielelläni jätän syömättä Suomessa ja herkuttelen vasta maailmalla.
Mulla kriteerinä on se että jos itse teen parempaa niin en suostu maksamaan ravintolahintaa. Ja mä teen todella hyvää ruokaa....
Pari kertaa ollaan käytetty noita Grouponin 2 yhden hinnalla tarjouksia - viimeksi oli maistelumenu jossa piti olla 7 rl ja tuli 6. Reklamaatioon ei ole tullut vastausta.... Eli taas yksi syy lisää olla käymättä ravintoloissa täällä.
5
saisit. Kerrotko miten olisi yrityksen etu ensin ottaa asiakkaalle tällainen diili ja sitten kohdella uutta asiakasta huonosti?
Diilin tarkoitushan on saada sellaisetkin asiakkaat kokeilemaan ruokapaikkaa/kampaajaa/hierontaa jne. Miksi kukaan haluaisi erityisesti pilata mahdollisuutensa saada lisää asiakkaita antamalla paskaa palvelua?
Sitä samaa paskaa saisit siellä vaikka maksaisit täyden hinnan.
Eli joka päivä ei voi mennä syömään, etukäteen pitää varata jne. Ja sitten ehkä pääset tai sitten ei.
Herkullista Iltaa ap! Eiköhän ap ole katsonut, minä päivänä tarjous on voimassa...
Ostettiin ja maksettiin vastaava juttu, piti olla mahdollisuus koska tahansa seuraavan kuukauden aikana käyttää. Pöytävarausta ei saatu viikonlopulle, piti lopulta mennä viikolla iltapäivällä syömään ja silloinkin esim. jälkiruoka vaihtui toiseen, koska luvattua ei ollut. Ja annokset oli todella pieniä.
Ostettiin ja maksettiin vastaava juttu, piti olla mahdollisuus koska tahansa seuraavan kuukauden aikana käyttää. Pöytävarausta ei saatu viikonlopulle, piti lopulta mennä viikolla iltapäivällä syömään ja silloinkin esim. jälkiruoka vaihtui toiseen, koska luvattua ei ollut. Ja annokset oli todella pieniä.
Jos teidän jutussa oli joku tietty menyy, niin eihän se ole vastaava juttu, ksoka tuossa diilissä saa itse vapaasti valita ruokalistalta mitä haluaa syödä.
Joihinkin ravintoloihin on todella vaikeaa saada viikolopuksi pöytävaraus, juuri sen takia että kaikki haluavat käydä viikonloppuna.
Mutta joo, koska teillä oli paskakokemus, niin eihän mikään diili voi olla hyvä =D
Parasta vaan yrittää pelotella ja aiheuttaa pahaa mieltä muile samantien =D
Jos teidän jutussa oli joku tietty menyy, niin eihän se ole vastaava juttu, ksoka tuossa diilissä saa itse vapaasti valita ruokalistalta mitä haluaa syödä. Joihinkin ravintoloihin on todella vaikeaa saada viikolopuksi pöytävaraus, juuri sen takia että kaikki haluavat käydä viikonloppuna. Mutta joo, koska teillä oli paskakokemus, niin eihän mikään diili voi olla hyvä =D Parasta vaan yrittää pelotella ja aiheuttaa pahaa mieltä muile samantien =D
tilaa vaikka mansikkajäädykettä niin tarjoilija tuo suklaamoussea todeten, että sitä sovittua ei ollut, joten toin tämän. Eikä sekään ihan tavalliselta vaikuta, että viikonloppuna ei saa pöytävarausta mihinkään aikaan yhdellekään päivälle kahdelle hengelle, vaikka varaa kuukautta aikaisemmin. Ja kun kävelee paikan ohi, on se puolillaan eli tilaa olisi, mutta sitä ei voi varata diiliasiakkaille.
Jos teidän jutussa oli joku tietty menyy, niin eihän se ole vastaava juttu, ksoka tuossa diilissä saa itse vapaasti valita ruokalistalta mitä haluaa syödä. Joihinkin ravintoloihin on todella vaikeaa saada viikolopuksi pöytävaraus, juuri sen takia että kaikki haluavat käydä viikonloppuna. Mutta joo, koska teillä oli paskakokemus, niin eihän mikään diili voi olla hyvä =D Parasta vaan yrittää pelotella ja aiheuttaa pahaa mieltä muile samantien =D
tilaa vaikka mansikkajäädykettä niin tarjoilija tuo suklaamoussea todeten, että sitä sovittua ei ollut, joten toin tämän. Eikä sekään ihan tavalliselta vaikuta, että viikonloppuna ei saa pöytävarausta mihinkään aikaan yhdellekään päivälle kahdelle hengelle, vaikka varaa kuukautta aikaisemmin. Ja kun kävelee paikan ohi, on se puolillaan eli tilaa olisi, mutta sitä ei voi varata diiliasiakkaille.
Eli tarkoittaa siis että ap on heittänyt rahat hukkaan ja tulee vain pettymään?
Vai mitä halusit sanoa?
Eli tarkoittaa siis että ap on heittänyt rahat hukkaan ja tulee vain pettymään? Vai mitä halusit sanoa?
Mikä siinä on niin hankala ymmärtää, että suurin osa noista diileistä ei ole ihan sitä, mitä piti.
Mutta nyt mietin pitäisikö toi kakkutarjous ottaa, meillä kohta synttärit tiedossa.
t: todella tyytyväinen Grouponin vakiasiakas
Mutta nyt mietin pitäisikö toi kakkutarjous ottaa, meillä kohta synttärit tiedossa.
t: todella tyytyväinen Grouponin vakiasiakas
Vai mitäs ton kermakakun päällä onkaan?
hedelmä-manteli- tai kermakakun
http://www.groupon.fi/deals/turku/laihisenleipomo/10587030/.paKJIJ
Vaikka kait se tarvii tilata vaaan 14ekee ja joulua ennen tarvii kyl yhden kakun.