Miksihän Kate nakuili noin estottomasti? uusi kuva
http://gossipdavid.com/wp-content/uploads/2012/09/mag.jpg
Mitä tässä kuvassa tapahtuu??
http://gossipdavid.com/wp-content/uploads/2012/09/kate-middleton-toples…
Kommentit (56)
huomannut paparazzit pusikossa, ei tätä muuten selitä. Jälkimmäisessä kuvassa laitetaan aurinkovoidetta pyllyväliin.
Kuitenkin ei mitään järkeä tuon luokan "tähtien" nakuilla noin estottomasti pihalla, tuossa ei ole edes aitoja ympärillä, joten eikö se ole selvää että joku paparazzi tunkee jostakin....
Että ihan oli K:n oma moka.
huomannut paparazzit pusikossa, ei tätä muuten selitä. Jälkimmäisessä kuvassa laitetaan aurinkovoidetta pyllyväliin.
Nakuilen mäkin välillä meidän mökillä, ja vaikka sinne nyt kurkkimalla voisi josain näkötornista nähdä, pidän silti oikeutenani vaikka naida siellä sen päätymättä lehtikuviin. Luulisi, että kuninkaallisillakin on.
Nakuilen mäkin välillä meidän mökillä, ja vaikka sinne nyt kurkkimalla voisi josain näkötornista nähdä, pidän silti oikeutenani vaikka naida siellä sen päätymättä lehtikuviin. Luulisi, että kuninkaallisillakin on.
ettei sinua ole opetettu käyttäytymään kuin kuninkaallinen. Rahvaana saat naida vaikka kantoa, kuninkaallisilla on vähän eri säännöt.
kun ei ole pakko olla? En minä ole yhtään missään. Hyvin olen pärjännyt tissit piilossakin.
Noilla kuvaajilla on niin huippu kamerat, että pystyvät tsoomaamaan tosi kaukaakin tarkkoja kuvia. Ja nämä ei ole edes tarkkoja, eli kuvaajat ovat olleet jossain tosi kaukana piilossa.
Tuskin on kate kuvaajia nähnyt,vaan on ajatellut olevansa turvassa ottamassa aurinkoa.
Ei pidä herttuattaren mennä pihalle tissit paljaina ikinä missään, jos ei halua tissejään lehteen.
kun ei ole pakko olla? En minä ole yhtään missään. Hyvin olen pärjännyt tissit piilossakin.
Kylklä mäkin jollain syrjäisellä mökillä voisin kuljeskella alsti. Ja niinhän mä kuljeskelenkin ja meen uimaankin.
Kylklä mäkin jollain syrjäisellä mökillä voisin kuljeskella alsti. Ja niinhän mä kuljeskelenkin ja meen uimaankin.
olivat keskellä ei mitään ja ilmeisesti erittäin hyvin eristetyllä yksityisalueella, jonne eivät todellakaan osanneet odottaa ketään.
Vierailija - 17.9.2012 17:12 (5/21)
Niin näyttäis, mutta miksi??
peppupano suunnitteilla...
Vierailija - 17.9.2012 17:12 (5/21) Niin näyttäis, mutta miksi??
peppupano suunnitteilla...
Charles olisi kommentoinut: " Ei niitä jälkeläisiä noin tehdä, poikaseni!"
teidän mielestä katella ei ole oikeutta missään olosuhteissa, ei edes kaukana korvessa, ottaa aurinkoa yläosattomissa koska on kuninkaallinen? miettikää nyt miten sairasta ja rajoittunutta sellainen elämä olisi, jos jossain jumalan seläntakanakin pitäisi koko ajan miettiä että jokaiseen kivenkoloon ja linnunpönttöön on varmasti piilotettu salakuuntelulaitteet ja niiden takia sitten vielä piileskeltäisiin vainoharhaisena ympärilleen pälyillen. Turvamiehet mokasivat, kun eivät pitäneet tirkistelijöitä loitolla.
Paparazzin ei ole tarvinnut edes tunkeutua minnekään tai lentää helikopterilta. Kyllä, Katen pitäisi tulevana kuningattarena pitää ulkosalla tissit piilossa.
Kun on etuoikeuksia, ei voi kuvitella että voi elää kuin rahvas. Tosin aika moni taviskaan ei kulje tissit paljaana edes mökillään.
mutta sitä en tiedä miksi Kate kuvitteli voivansa tehdä samoin. Siinä pn eroa onko turhanpäiväinen lööppi-julkkis tyyliin Paris Hilton vai tuleva mahdollinen Britannian prinsessa.