Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maaliskuisesta marraskuinen enkeli...

28.11.2005 |

Tyttäreni Moona Kaisa Matilda syntyi 24.11.05 klo 9.41 enkelinä.

Teksti voi olla hieman epäjohdonmukainen koska tapahtumia on vaikea muistaa/muistella...

Viikko sitten maanantaina kävin maaliskuisten pinossa valittelemassa hengenahdistustani, jonka takia minut määrättiin sairaslomalle. Tiistaina oli neuvolalääkärille aika raskausmyrkytys-epäilyn vuoksi. Vauvan liikkeitä en ollut tuntenut moneen päivään, mutta se kuulemma normaalia, kun on istukka etuseinässä. Lääkäri näki vanhalla ultralaitteella vauvalla vielä epäsäännöllisen sykkeen, joka on sekin kuulemma normaalia noilla viikoilla. (silloin 22+6) Lähetti minut tayssiin lisätutkimuksiin, koska verenpaine oli koholla ja virtsassa valkuaista. Eli kaiken piti olla NORMAALIA! Synnytysvastaanotossa otettiin verikokeet ja odottelin pari tuntia lääkärille pääsyä. Edelleen ajattelin että kaikki on hyvin.

En unohda tunnetta, kun ultratessa lääkärin lause katkesi kesken, hän oli pitkään hiljaa ja sitten sanoi:" nyt ei ole kaikki hyvin" . Aloin vain tärisemään kun lääkäri sanoi että olen pahoillani, sykettä ei löydy. En tajunnut heti asiaa. Eihän minun vauvani voi olla kuollut.

Itku ja epätoivo iski pian rajusti vasten kasvoja. Miksi minä?! Eikö kahdessa keskenmenossa muka ollu jo tarpeeksi?! Eihän näin tapahdu kuin huonoissa elokuvissa!!!

Minut vietiin osastolle jossa sain kypsyttelylääkkeet ja minulle kerrottiin että torstaiaamuna käynnistetään synnytys. Minua oksetti. Itketti. Raivostutti.

Mieheni oli onneksi sairaalassa kanssani yötkin. 9v poikani vietiin mummolaan hoitoon. Torstaiaamuna sain ensimmäiset lääkkeet. Synnytyksen kestoksi merkattiin 1h41min. Pitelimme pienen pientä tyttömme reilun parin tunnin ajan, hänet mitattiin(28,5cm 395g), isä otti käden ja jalan jäljet kätilön avustuksella, otimme kuvia. Hyvästelimme hänet.

Siunaus on perjantaina. Nyt tyhjä olo. Paha olo. Suunnaton ikävä.

T: Syksy79

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin otan osaa suruunne! kyynelten keskeltä teille lämpimän halauksen lähetän..

tikunen

Vierailija
42/61 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ja rakkautta suureen suruunne. Ei tällaiseen löydä sanojamitkä lohduttaisivat...

Marieela

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joudut kestämään tällaisen menetyksen.

aurinkopullo

Vierailija
44/61 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin itken.

toivon teille voimia huomiseen ja otan osaa suunnattomaan suruunne.

" perhonen pieni

valaisit tieni

aina jäät sydämeen.

aikamme kiitää

päivät pois liitää

kohtaamme uudelleen.

valossa kylpee jumalan maa

jokainen siivet eheät saa.

sinä taivaaseen lensit

jo siellä odotetaan."

siunausta teille!!!

lämpimin halauksin:nasuli

Vierailija
45/61 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan nyt kun kyyneliltäni kykenen... Oli niin koskettava tuo sinun kirjoittama tarina pienestä enkelistänne. Paljon voimia teille jatkaa eteenpäin kuitenkin elämässänne.

Toivoo Misuli

Vierailija
46/61 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa..ihan hirveää..mitä tuohon voi enää sanoa..Tuskin mitkään sanat teidän suruanne lohduttaa.Otan osaa.

Vierailija
47/61 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän että suru on suunnaton ja tuntuu ettei valoa näy. itse olen menettänyt poika-vauvani samoilla viikoilla. nyt aikaa tulee kuluneeksi kolme vuotta ja vieläkin päivittäin häntä ajattelen. aika on auttanut mutta aina hän mielessä pysyy. voimia sinulle.

Vierailija
48/61 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä voi kyllä joskus olla kammottavaa ja epäoikeudenmukaista. Paljon vahvistavia halauksia sinulle ja perheellesi.

Yhä järkyttyneenä lukemastaan,

Vitanova

Vierailija
49/61 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle ja perheellesi, muuta en osaa sanoa.

~cadavera~

Vierailija
50/61 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämeni pohjasta.

Suurin suru on sanaton.

Voi teitä, koittakaa jaksaa, tukekaa toisianne, pyytäkää apua jos ette jaksa.

-Tilpehööri

Vierailija
51/61 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ei saisi käydä kenellekkään. Mailmassa ei ole varmasti muuta kauheampaa kuin oman lapsen menettäminen. Voimia ja jaksamista!

Vierailija
52/61 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suunnattoman surullinen ja pahoillani Teidän puolestanne. Elämä ei todellakaan ole aina oikeudenmukaista... Mutta yritä ajatella, että kaikella on aikansa ja tarkoituksensa, vaikkemme sitä juuri sillä hetkellä pystykään käsittämään. Ehkäpä Teidän pienokaista tarvittiin tällä hetkellä suojelusenkeliksi elämäänne, ehkä...

Paljon lohdutushalauksia ja voimia tulevaan

maaliskuisten ' nyytti'

Vierailija
53/61 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani puolestanne. Mitkään sanat eivät taatusti lohduta teitä suuressa surussanne. Toivon teille valtavasti voimia!!!

Terppari

Vierailija
54/61 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällaista saisi tapahtua kenellekään. Olen sanaton. :( Oikein kovasti voimia ja jakselemisia! *hali*

Vierailija
55/61 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoin kuvailla miten pahoillani olen. Tällaista ei saisi tapahtua kenellekään. Oikein paljon voimia ja jaksamisia koko perheelle!

Lily

Vierailija
56/61 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistakaa kuitenkin että elämä jatkuu vaikkei siltä nyt tuntuisikaan. voimia teille jaksaa tämän kauhean surun yli.

teidän pikkuenkelinnekin toivoo teidän jaksavan!

nyt täytyy mennä kuivaan kyyneleet kun ei näe enää kirjoittaa.

kirjoitathan kuulumisistasi jos vain kykenet/jaksat.

Vierailija
57/61 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy minkäälaisia sanoja... tuollaista ei tuskaa ei pysty kuvittelemaan. Osanottoni surussanne! Jaksellusta koko perheelle!

-Monkey-

Vierailija
58/61 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvä osanottomme.

T:Neiti21 perheineen

Vierailija
59/61 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian varhain jo päättyi sun tiesi,