Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupan sinappi vrt nakkikiskan sinappi?

Vierailija
17.09.2012 |

Saako kaupoista sellaista sinappia mitä nakkikiskoissa yleensä on? Juoksevaa, keltaista, ei-makeaa, keskivahvaa. Olen kokeillut jo monta merkkiä eikä mikään niistä maistu samalle kuin nakkikiskasinappi.

Kokeiltu on ainakin Turun, Auran, Helsinginsinappi, Kotisinappi, Pirkka ja Hangonsinappi.

HJÄLP, jos tiedät 'nakkikiskasinapin' kerro merkki ja mistä sitä saa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkikioskeista en tiedä mitään, mutta dijon-sinappi on tuollaista. Todella hyvää, ei makeaa lastensinappia.

Vierailija
2/5 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko kokeillut "matin mainio sinappi" ?

ja Salossa ainakin parasta on legendaarinen Repen sinappi jota saa nykyään cittarista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsuudesta, miten ihanaa oli makkarakojun sinappi, ja samanlaista ei saanut kaupasta sitten mitenkään.

Mutta mä luulen, että siihen juoksevaan on vaan lisätty joissain paikoissa varmaan vettä :) Halvinta mahdollista on varmaan nykyään.

Vierailija
4/5 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matin mainio sinappia ei olla vielä kokeiltu eikä Repen sinappia, kiitos vinkistä, lisään kauppalistaan.

Dijon-sinappi on kyllä hyvää mutta ei 'nakkikiskasinappia'. Viimeinen kokeilu oli Salosen pimeä pullo, ei ollut sekään sellaista mitä haettiin, Salonen muistuttaa lähinnä vahvaa Kotisinappia (ja kallista).

Pitäisköhän mennä Lidlistä kattomaan jos siellä olis.

Vierailija
5/5 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

snägäreillä on ihan omat sinappireseptit, jota et kaupasta tule löytämään. Kannattaa vaan rohkeasti kysyä mistä se on peräisin.