Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

parisuhteessa ilman tyydytystä

Vierailija
17.09.2012 |

Voi tätä parisuhteen seksuaalista tilaa..

Tämä ukko kantaa täysiä kasseja liian monta päivää viikossa eikä kyseessä ole pelkät prisman pussit.

Vaimo on seksuaalisesti täysin kiihkoton ja hyvä jos haluaa kerran kuussa.

Minä, jokseenkin viriili, salskea kolmikymppinen mies menetän jo yöunia kun ei edes auttavaa kättä irtoa. Enkä halua yksin vatkailla. Puhe (vonkaus) ei auta.

Muusta en valita mutta tuosta.

Tuossa jonkun aikaa sitten sain työpaikkaruokalassa kuumia katseita minua jonkun verran vanhemmalta naiselta. Pakko todeta, että se jo sai aikaiseksi samettihousuissani sellaisen jöpötyksen, etten kyennyt jälkiruokaa edes hakemaan. Livahdin karkuun. En halua pettää kumppania mutta petänkö itseäni kun en tätä luonnollista tarvetta pysty tyydyttämään?

Kaipa naisväki aistii jo tämän ylivirittyneen tilan sillä hierojani, vanhempi nainen sekin, alkoi kyselemään jo että mikset tee lapsia vaimon kanssa.

Lääkärillä käydessä vanhempi nainen sekin jotenkin alkoi myös kyselemään melko lailla muita asioita kuin että miksi tarvitsen pari päivää flunssasairaslomaa. Työnsi tissivakoa eteeni ja sulki kaikki kaihtimet kun alkoi tutkimaan..

Siispä nyt ovat hyvät neuvot tarpeen. Pitääkö minun mennä ostamaan maksullista palvelua? Voisiko joku kertoa pääkaupungin ja sen lähiseudun paikat, jossa voisin tavata samassa tilanteessa olevan naisen? En ole käynyt vielä kertaakaan baareissa ja illanvietossa täällä paikkakunnalla.

Haluaisin purkaa tämän ylivirittyneen tilan, päästä edes kerran kunnolla puuhiin edes tunniksi. Tai no vaikka edes kerran kaksi viikossa.

harrastan@gmail.com

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme