Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ANOPPI

Vierailija
16.09.2012 |

Meillä oli lapsemme 1 v synttärit eilen. Tuli kakun leikkaus aika, anoppi otti lapsemme ihan pokerina ja meni leikkamaan kakkua. Minusta se olisi äidin tehtävä mihim mies voi myös osallistua. Tästä se halo vasta nousi. Synttäreillä muut vieraat ihmetteli ja supitteli asiaa ja tuli minullekkin ihmettelemään moista tapahtumaa. Myös heidän tuomansa lahjaa he itse katsoivat ja miettivät (autoon istuin)muiden edessä niinkuin he olisivat ainoat kun tuovat hienoja kalliita lahjoja. Tuntuu vähän shown varastajilta. Itse menin aivan lukkoon kakunleikkauksesta etten saanu sanottua anopillenni yhtään mitään. Juhlien jälk puhusin miehelleni tuimaan ja itkin kun asia oli minulle tärkeä vaikka pieni juttu onkin. Lapsen ensimmäiset synttärit sentään. No mieheni suuttui minulle käänsi siis selkänä omalle perheelle ja alkoi kiukulla puolustamaan äitiään. "sota" jatkuu edelleen välillämme. Muilla kokemuksia, ajatuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille mitään voi jos anoppi on moukka. Vahinkohan on jo tapahtunut, joten ei ole mitään järkeä pilata tunnelmaa kotona. Ensi kerralla olet kärppänä paikalla ennen anoppia.

Usko pois jos anoppi on tuollainen, tulee sama linja jatkumaan kaikissa mahdollisisssa tilanteissa.

Sinun on opeteltava ennakoimaan.

Vierailija
2/4 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppiasi tuskin pystyt muuttamaan, mutta älä tappele miehesi kanssa. Tapahtunut on tapahtunut ja varmasti kaihertaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä varmaan kismittää, kun pitikin sut mennä naimaan ja joutuu itse välikappaleeksi äitinsä ja vaimonsa väliin.

Ei se kaikille ole niin iso juttu et kuka lasta pitelee?? Ehkä anoppi ei vaan hiffannut tätä ja ajatteli auttavansa. Tai sit on vaan moukka.

Ketää net voi muuttaa, et anoppia etkä miestäsi, joten mieti tarkemmin mitkä on juhlissa ne must-jutut ja pidä niistä kiinni. Sen lapsen synttärit ne toki on, eikä lapselle varmaan tosta mitään traumoja jäänyt, vaikka sinä mielesi pahoititkin, et vähän voisit pipoakin höllätä mun mielestä!

Vierailija
4/4 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika samalta, kuin minusta, kun miehen isovanhemmat (eivät mitään ikäloppuja) aloittivat syntymäpäiväkakun minun synttärijuhlissani. Tunsin, että ylitseni käveltiin ja minut mitätöitiin merkityksettömäksi henkilöksi, vaikka olikin minun juhlani.