Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kierukka synnyttäneen ainoa ehkäisytapa?

Vierailija
16.09.2012 |

Miksi joka paikassa painostetaan ottamaan kierukka tai vaihtoehtoisesti e-pillerit? Mitä järkeä on käyttää päivittäistä tai 24/7 -ehkäisytapaa, jos seksiäkään ei ole joka päivä tai edes joka viikko?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttäneen ehkäisytavat ovat kai ihan samat kuin synnyttämättömänkin. Siitä vaan valkkaamaan ehkäisypillereistä, -kapseleista, -vaahdosta, kierukoista, kondomeista jne.

Vierailija
2/8 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole nähnyt tai kokenut painostamista missään, ihan itse olen saanut valita tapani ehkäistä.

Painostetaanko sua anoppilassa? Kaupan kassalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sterilisaatio on oikein hyvä.

Vierailija
4/8 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minunkaltaiseni kierukkauskovaiset tuntevat tarvetta levittää ilosanomaa.

En oikeasti voinut kuvitellakaan että näin mahtavaa ehkäisykeinoa on olemassa, ja siksi kärvistelin vielä viimeisen synnytyksen jälkeenkin ties kuinka kauan kondomeilla.

Mies olisi tarjoutunut myös steriloitavaksi, mutta siihen verrattuna tämä on parempi minulle siksi, että en joudu kärsimään kuukautisista.

Vierailija
5/8 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvola tunkee jälkitarkastuksessa lähes väkisin sen pilleri yms reseptin kouraan jos ei kierukkaa ota.

Vierailija
6/8 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvola tunkee jälkitarkastuksessa lähes väkisin sen pilleri yms reseptin kouraan jos ei kierukkaa ota.

Riitti, kun olen todennut, että kortsulla mennään ja siinä se.

Vierailija
7/8 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joka paikassa painostetaan ottamaan kierukka tai vaihtoehtoisesti e-pillerit? Mitä järkeä on käyttää päivittäistä tai 24/7 -ehkäisytapaa, jos seksiäkään ei ole joka päivä tai edes joka viikko?

meitä on niin moneksi. Joillain sitä seksiä on edelleen päivittäin.

Vierailija
8/8 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ei edes kysynyt mielipidettäni, vaan totesi, että "kierukkahan me laitetaan, eikö niin?" Kun sanoin, ettei laiteta, niin piti minulle ehkäisyvalistussaarnan, että tiedäthän, mikä on ovulaatio ja milloin se on. Kaikki eivät kuulemma tiedä, niin halusi varmistaa, että tiedänhän, ettei ole olemassa mitään ns. varmoja päiviä.

Ap