Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko, että palstalla ei kävisi teinejä?

Vierailija
16.09.2012 |

Minä niin haluaisin, että palstalla olisi vain aikuisia. Keskusteluistakin tulee ihan ala-arvoisia, kun teinit meuhkaavat ymmärtämättöminä (tottakai) niissä. Jotkut luulevat heitä aikuisiksi ja alkavat vääntää asioista heidän kanssaan.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sellaista ajankulua ja viihdykettä. Ei kai kukaan tosissaan luule että täällä mitään fiksuja keskusteluja oikeasti käytäisiin?

Vierailija
2/31 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on nyt hieman ristiriitaista, koska teiniäidit olisivat minusta kyllä tervetulleita - toisaalta minusta nimittäin lapsettomat aikuiset voivat toki keskustella täällä.

Musta tää on ennen kaikkea huono ympäristö teineille. TMI. Liian raadollinen kuva maailmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan, kuin ei rekisteröitymispakkoa ole, ei meillä ole oikeutta valitella.

Vierailija
4/31 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan tosissaan luule että täällä mitään fiksuja keskusteluja oikeasti käytäisiin?

niihin keskusteluihin! Kyllä täällä oikeasti käydään ihan fiksuja keskusteluja, esim. kirjallisuudesta, ihmissuhteista, ruuista, elokuvista... Ei muakaan aina kiinnosta keskustella vakavasti, mutta joskus se on mukavaa. Varsinkin öisin on ollut hyviä keskusteluja, kun vittuilijoita on vähemmän.

Vierailija
5/31 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan tosissaan luule että täällä mitään fiksuja keskusteluja oikeasti käytäisiin?

niihin keskusteluihin! Kyllä täällä oikeasti käydään ihan fiksuja keskusteluja, esim. kirjallisuudesta, ihmissuhteista, ruuista, elokuvista... Ei muakaan aina kiinnosta keskustella vakavasti, mutta joskus se on mukavaa. Varsinkin öisin on ollut hyviä keskusteluja, kun vittuilijoita on vähemmän.

Vierailija
6/31 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllähän sitä joskus täytyy tajuta, että maailma on raadollinen.

T. Teini

Vierailija
7/31 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivahan joku tällainen keskustelu:)

ei ne nyt niin mieleenpainuvia ole, että jaksaisin muistaa ketjujen nimiä!

Oletko tosiaan sitä mieltä, että palstalla, jolla on näin paljon kävijöitä, ei kävisi ihmisiä, jotka on miellyttäviä ja kykeneväisiä ihan oikeaan keskusteluun? Mä ainakin oon aika mukava, mulla on hyvä yleissivistys ja olen aika empaattinenkin, ja olen monestikin törmännyt täällä miellyttäviin keskustelukumppaneihin. Se, löytääkö niitä, on aika paljon kiinni siitä, millaista ketjua avaa. Jos tykkää avata provoketjuja (anoppi paskoi lapseni Molo-haalarin huppuun tmv.) vaikka nyt kirjallisuuskeskustelujen sijaan, törmää todennäköisemmin toistensa kuontaloissa roikkuviin törkeyksiä huutaviin riivinrautoihin.

Vierailija
8/31 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllähän sitä joskus täytyy tajuta, että maailma on raadollinen.

T. Teini

mutta yleensä se tulee pieninä annoksina, kaikki ei lävähdä kerralla päin naamaa.

3

Vierailija
9/31 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienestä asti saanut koko ajan huomata enemmän ja enemmän maailman pahuutta. Että ei se kaikki yleensä tule yllätyksenä teini-iässä.

T. Teini

Vierailija
10/31 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yksinkertaisesti minua kiinnostaa täällä käsiteltävät jutut. Olen pyörinyt anonyymeillä palstoilla vuodesta 2006, ja oikeasti vauvapalsta on todella kevyttä lukemista arkipäiväisistä asioista.

Terv. 20-vuotias lapseton joka ei varmaan kymmeneen vuoteen tule lapsia edes hankkimaan

Vierailija
11/31 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelusta ja hakusanan perään kirjoitta vain vauva.

Esim. erään vuoden vanhan keskustelun löysin kirjoittamalla vain surkea lahja, ja vauva.

Vierailija
12/31 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienestä asti saanut koko ajan huomata enemmän ja enemmän maailman pahuutta. Että ei se kaikki yleensä tule yllätyksenä teini-iässä.

T. Teini

että se yllätyksenä tulisi, mutta olis hyvä, että aikuistuessa ihminen olis vähän naiivi ja luottaisi tulevaisuuteen, eikä suhtautuisi kyynisesti maailmaan. Idealistisuus ja ajatukset ruusuisesta tulevaisuudesta ovat tietyssä määrin ihan hyviä asioita, siis nuoruudessa.

Teini-iässä ei kuitenkaan tarvitsisi joutua huolehtimaan vielä ihan kaikista asioista, kun sen aika koittaa sitten kuitenkin aikuisena.

3

Vierailija
13/31 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjut löytyy kyllä helposti, jos vähänkin muistaa jotain keskustelusta ja hakusanan perään kirjoitta vain vauva.

Esim. erään vuoden vanhan keskustelun löysin kirjoittamalla vain surkea lahja, ja vauva.

hakusanalla kirjallisuus! MÄ tiedän, että olen osallistunut täällä ihan mukaviin ja fiksuihin keskusteluihin, eikä mun tarvitse itseäni vakuutella. Eikä mua samasta syystä haittaa se, jos sä et usko mua. Hae itse ja lue!

Vierailija
14/31 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjut löytyy kyllä helposti, jos vähänkin muistaa jotain keskustelusta ja hakusanan perään kirjoitta vain vauva.

hakusanalla kirjallisuus! MÄ tiedän, että olen osallistunut täällä ihan mukaviin ja fiksuihin keskusteluihin, eikä mun tarvitse itseäni vakuutella. Eikä mua samasta syystä haittaa se, jos sä et usko mua. Hae itse ja lue!

Ole huoleti:)

Vierailija
15/31 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/31 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pidä hermostua:) en vain ole törmännyt ja olen palstan hullu suurkuluttaja Ole huoleti:)

Millaisiin keskusteluihin sä sitten itse tykkäät osallistua? Keskusteletko sä täällä esim. tuosta mainitsemastani kirjallisuudesta tai vaikka leffoista?

Vierailija
17/31 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä hyvä esimerkki asiallisesta ja rakentavasta keskustelusta

Mä en muista erityisesti, mitä joku hyvä keskustelu on koskenut, mutta mä en toisaalta eilen muistanut, miksi mulla on nämä avaimet kädessä ja mistä ne on siihen tulleet. Mä en saa oikein nukuttua öisin, joten muistini ei ole ihan terävimmillään.

Vierailija
18/31 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se hyvä tilanne jos nuoret ei vielä niin paljon tietäisi kaikista ikävistä asioista. Mutta valitettavasti todellisuus on toinen ilman av-palstaakin. Eikä tämmöinen palasta oikeasti niin huono ole, onhan täällä paljon iloisiakin juttuja.

Vierailija
19/31 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pidä hermostua:) en vain ole törmännyt ja olen palstan hullu suurkuluttaja Ole huoleti:)

Millaisiin keskusteluihin sä sitten itse tykkäät osallistua? Keskusteletko sä täällä esim. tuosta mainitsemastani kirjallisuudesta tai vaikka leffoista?

johon osallistui joku dekkarikirjailijakin:) Ja siinä ei kyllä oikeasti ollut mitään provoilua, toki se olikin enimmäkseen lista hyvistä kirjoista, joita kannattaa lukea.

Mutta myös koulu- ja päiväkotiaiheiset keskustelut ovat työni vuoksi mielenkiintoisia- ne vain usein menevät eipäsjuupasväittelyksi.

Vierailija
20/31 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä on sivuseikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi