Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turha avaus ja tiedän vastauksetkin etukäteen. Mutta työelämä on mennyt ihan päättömäksi

Vierailija
16.09.2012 |

MINÄ EN ENÄÄ JAKSA :(

Teen kolmatta kuukautta kahden hengen töitä kun uutta ihmistä ei saada palkattua. Työpäivät venyy ja venyy; käytännössä koko valveillaoloajan tietokone on auki ja känny tavoittaa. (aamupalan, lounaan ja iltaruoan ajaksi pidän taukoa) Ehkä 10% töistä tulee tehtyä ja nekin vain niitä superkiireellisiä ja aiemmin rästiinjääneitä; mitään ei ehdi tehdä järkevästi tai suunnitelmallisesti.

Pomo pyytää vaan jaksamaan vielä hetken, ei ole muita apuja. Nyt alkaa oma fysiikkakin oireilla; en saa enää iltaisin unta moneen tuntiin ja "käyn kierroksilla" koko ajan.

Äh tätä yhteiskuntaa jossa koko ajan pitää tuottaa enemmän ja halvemmalla! Ja juu, kymmenellä vastaajalla on vielä vaikempaa/rankempaa -tiedetään- ja valitan turhasta ja pitäisi vaan vetää raja. Mutta kun ne kaikki tekemättömät työt on vaan edessä -tai kortisto-

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuri kansainvälinen yritys. Olen kiitollinen, että yt:iltä on vältytty, mutta kääntöpuolena on se, että yksi ihminen hoitaa kolmen ihmisen hommat. Toisaalta kaikki käy vähän tyhjäkäynnillä, koska budjetti ei anna myöten uudistuksille, jotka olisivat todella tärkeitä. Tiedetään, mitä pitäisi tehdä, muttei voida tehdä mitään ja se vaikuttaa tulokseen.

ap, joka ei oikeasti voi jättää tekemättä sitä promillea hommista,jotka pystyy nyt tekemään. Se näkyisi tuloksessa hyvin nopeasti ja taas leikkattaisiin resursseja kun ei tule tulosta.

Vierailija
22/23 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen tasan 7,5 h päivä. Kaikki sen yli on luonnollisesti laskutettavaa ylityötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekonomi antoi hyvän neuvon -niin kauan kun suostut tuohon, ei uutta palkata. On eri asia joustaa tilapäisesti kuin 3kk putkeen. Se ei ole tilapäistä. Oletteko sopineet, mitä saat korvaukseksi ympärivuorokautisesta työstä? 2-3kk kesälomaa? Bonukset vuoden lopussa? -kai sä olet tyttöraukka edes JOTAIN vaatinut?

Mä en suostuisi tuohon. Teen asiantuntijatyötä -ei tosin esimieshommaa ja aika peruspalkalla (3500e) mutta en ole koskaan raatanut itseäni puhki. Mun vapaa-aika ja perhe on mulle liian tärkeät. En edes pystyisi tekemään säännöllisesti 10h työpäiviä. Ne kerrat kun on ollut näitä pitkiä päiviä (toki niitä aina joskus kerkeää) niin oon ihan finaalissa kun tulen kotiin klo 19-20 aikaan. Ei mitään järkeä. Jaksan valvoa pari tuntia ja sitten nukkumaan.

Elämä on elämistä varten. Työ on vain osa elämää, ei koko elämä. Ja jos tekee vaan töitä niin elämä jää elämättä.

Jos kroppasi oireilee jo nyt niin burn-out on seuraava vaihe. Se on sitten 6-12kk lepo. Mä en pysty käsittämään, miten ihminen uhraa itsensä noin.

Pidä nyt puoliasi hyvä nainen. Teet töitä sen verran, mistä maksetaan -jos sä et saa mitään ylimääräistä rahaa/lomaa niin 8h on työaika.