Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin miesystävän seksin takia.

Vierailija
15.09.2012 |

Seksi meni muuten hyvin, mutta mies ei nuollut minua. Lopetin jutun, koska en voi elää ilman suuseksiä ja minusta se kertoo jostain hyväksynnän puutteesta tai jostain ongelmasta, että aikuinen mies ei halua pillua nuolla.

Lopetin suhteen, mutta en kertonut perimmäistä syytä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perimmäinenkin syy, nyt siirsit vaan ongelman eteenpäin jollekin muulle.

Sitäpaitsi kuulostaa sen luokan ongelmalta, että olisi ollut helposti korjattavissakin.

Suuseksi puolin ja toisin on hienoa, mutta ei sitäkään joka kerta tarvi harrastaa.

Tero

Vierailija
22/34 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perimmäinenkin syy, nyt siirsit vaan ongelman eteenpäin jollekin muulle.

Sitäpaitsi kuulostaa sen luokan ongelmalta, että olisi ollut helposti korjattavissakin.

Suuseksi puolin ja toisin on hienoa, mutta ei sitäkään joka kerta tarvi harrastaa.

Tero

Mies, joka ei pidä nuolemisesta, ei sitä osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Miten tollasen ongelman muka voisi korjata?

Mies, joka ei pidä nuolemisesta, ei sitä osaa.

Kolme kertaa elämäni aikana on joutunut kieltäytymään antamasta naiselle suuseksiä ja aina syy on ollut järkyttävä haju/maku naisen vaginassa. Kerran jopa johdattelin naisen suihkun kautta sänkyyn mutta tajunnanräjäyttävä sillin/smegman lemu vain säilyi.

Sanomattakin selvää, ettei tuollaisten naisten kanssa suhde pitkään jatkunut.

Eli ennenkuin alkaa miestä syyttämään kannattaa huolehtia omasta pesästään.

t. Viljo

Vierailija
24/34 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten niin huonoa, että olisit tarvinnut suuseksiä?

kyllähän ihminen selviää ilman tommosta, ihan naurettava syy.

Vierailija
25/34 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varmasti tyytyväinen.

Vierailija
26/34 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä sama ongelma. Ei kuulemma tykännyt nuolemisesta. Itseäni tuollainen asenne loukkaa, koska olen itse seksissä tosi mielyttämisenhaluinen. Nautin kun toinen nauttii. Ko. suhteessa koin itseni torjutuksi - etten kelvannut kokonaaan. Mies piti myös ajatusta anaaliseksistä oksettavana, vaikka olisin itse halunnut kokeilla. Niin ikään esim. seksifantasioista tai himoista ei koskaan puhuttu. Joskus alkuaikoina laitoin miehelle irstaita tekstareita, johon vastasi vain tyyliin hymiöllä. Myöhemmin kertoi, että sellaiset ovat hänen mielestään korneja.

eromme suurin syy oli seksi.ylläripylläri. Onneksi nyt mulla ihana kuuma mies joka puhuu, pussaa ja nuolee :).

Vierailija
27/34 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän ennemminkin verrattavissa ole naiselle suuseksi = miehelle suuseksi, ei naiselle suuseksi = anaaliseksi...

Entäpä jos mies ei ota persuksiin, onhan siellä sellainen fasiliteetti??????

hyväksynnän puutetta ettei nainen ota persuksiin kun siellä takana selvästi sellainen fasiliteettikin on.

Toki voi, noin puolet naisista pitää anaaliseksistä. Jos käynyt niin huono flaksi että oma ei pidä, tulee ennemmmin laittaa nainen vaihtoon kuin alkaa kommunikoimalla painostaa naista.

Joillekin miehille tuo on niin tärkeä juttu että ilman ei voi elää, samoin kuin naisille suuseksi.

Vierailija
28/34 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska seksi on todella todella huonoa. Nuolee kyllä, ja sen tekee hyvin, mutta itse yhdyntä kestää max. puoli minuuttia, ja minä aina päällä. Vituttaa.

Vierailija
29/34 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ihmetellä miten vajaita kommunikaatiotaidoiltaan naiset ovat :D Ainakin tässä saa käsityksen, että ei pahemmin edes keskustella jos mies ei heti nuole.

Mutta tosi on, että nainen on alisteinen miehelle joten kullin imeminen on luontaisempaa kuin suuseksi naiselle.

Vierailija
30/34 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi meni muuten hyvin, mutta mies ei nuollut minua. Lopetin jutun, koska en voi elää ilman suuseksiä ja minusta se kertoo jostain hyväksynnän puutteesta tai jostain ongelmasta, että aikuinen mies ei halua pillua nuolla.

Lopetin suhteen, mutta en kertonut perimmäistä syytä.

Et sitten oikeasti rakastanut miestäsi,vaan suuseksiä.Taidat olla korvien välistä jotenkin Idiootti ja sairas.Suuseksi ei ole edes normaalia,nuoleskella nyt jonkun kusi läpeä,hyi hitto.Et sä tolla konstilla tule miestä saamaan koskaan,tai sit laitat jonnekkin ilmoituksen että haluat nuoleskelevan miehen,ilman rakkautta,mee hoitoon jo:

Vierailija
31/34 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta se kertoo jostain hyväksynnän puutteesta tai jostain ongelmasta, että aikuinen nainen ei voi elää ilman suuseksiä :)

Olisikohan sille pitänyt sanoa, mistä on puute?

ei saa olla nuolematta? Mikset sinä osaa hyväksyä miestä sellaisena kuin hän on?

No joo, parempi tosiaan erota niin sun ei tarvi olla ilman suuseksiä eikä miehen tarvi pakolla nuolla jos kerran ei halua.

Vierailija
32/34 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moisen tumpelon. Meillä Porvoossa tehdään aivan samoin.

Vierailija
33/34 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niitä sitten harrasta, en edes mielyttämisenhalusta. Ja toisaalta en vaadi mieheltä mitään sellaista mistä hän ei pidä. Minusta ihmisellä on seksissäkin oikeus kieltäytyä sellaisesta mistä ei pidä, jos tämä ei kumppanille sovi niin sitten ei ole oikea kumppani. Mitä rakkautta se on pakottaa toinen tekemään asioita joista hän ei pidä eikä saa nautintoa. Seksissä kun kuitenkin on niin paljon juttuja, ei yhden pikkujutun puute haittaa yhtään mitään kun katsotaan kokonaisuutta.

Vierailija
34/34 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syitä. Vaikea kuvitella että kukaan jättäisin "elämänsä rakkautta" pelkästään suuseksin takia. Exäni kanssa seksi oli huonoa, itse akti kesti max.3 minuttia ja suuseksiä sain ehkä kerran kuussa, en nauttinut hänen kanssaan seksistä yhtään. Jätin miehen, mutta suurin syy oli etten rakastanut häntä.

Nykyinen mieheni on ihana ja seksi on ihanaa.:) Seksi kestää kauan ja suuseksiä saa pyytämättäkin.;) Mutta jos jostain ihmeen syystä mieheni ei haluaisi enää antaa suuseksiä, en silti jättäisi häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi