Laitoin sähköpostia minua haastatelleelle naiselle
Hain erästä työpaikkaa alkukesästä ja pääsin haastatteluun. Haastattelussa hän totesi, että eiköhän tämä ole selvä pe (elimme keskiviikkoa) mennessä joten soittelen sitten.
No, eipä kuulunut maanantainakaan vielä mitään joten pistin sähköpostitse kysymyksen mikä tilanne.
Vastasi että hakuaikaa vielä jäljellä muutama päivä joten ei tiedä vielä. Ja HUOM! haastattelussa nimenomaan sanoi että "eiköhän tämä selviä ylihuomiseen pe mennessä ja ilmoitan sitten mutta älkää puhuko siitä mitään ns julkisesti koska hakuaikahan ei vielä ole silloin mennyt".
No, tuli ja meni tuo varsinainenkin hakuaika ja kas kummaa, eipä ilmoittanut senkään jälk mitään:/
Nyt on elokuu ja kys työ jo alkanutkin ja hän oli koko heinäkuun töissä mutta eipä sttten sen vertaa antanut arvoa hakijoille että ilmottaisi mitään. Tai ei ainakaan minulle.
Niinpä laitoin tänäaamuna hälle viestin missä kiitin informaatiosta ja toivoton yhtä mukavaa alkavaa syksyä.
PS, mulla on työpaikka odottamassa, sain vakkarityön (tuo työ olisi ollut määräaikainen esnitoukokuuhun)joka alkaa ensivkolla mutta silti tuollainen käytös vituttaa!!
Osaat piilovittuilla?