Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

missä iässä alkoi HAAVEILU oikeasta seksistä, eikä vain pussailusta

Vierailija
14.09.2012 |

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin amiksen maalarilinjalaiseen poikaan ja seksihimot olivat kovat... Haaveet aika hardcorea. Koskaan ei haave kyllä toteutunut vaan ekan panon sain 19-vuotiaana.

Vierailija
2/49 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä huoletti tekninen puoli, kun ei ollut menkatkaan alkaneet.

Neitsyys lähti sit 19v. mutta haaveilu onkin eri juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä saan ikää 32v

Vierailija
4/49 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon nyt 18 ja neitsyys meni 17-vuotiaana.

tosiaan, seksiä tuli varmasti mietittyä nuorempana mut ei mua se yhdyntä kiinnostanut ennen viittätoista. :)

Vierailija
5/49 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24v. nainen. Ja minä kyllä haaveilen edelleen pelkästä pussailusta ja käsikädessä kulkemisesta. Täydellinen rakastelukokemus vaatisi niin paljon tekemistä ja kaikenlisäksi on hassun näköistä puuhaa. :D Päällekkäin ähisemistä ja huohottamista naama vakavana. Koita siinä sitten keskittyä kun pokka ei vaan pidä.. Ei vaan jaksa kiinnostaa. Romanttiset jutut, tunnelmalliset kynttiläillanistujaiset, kaunis luonnon läheisyys ja tunteminen olla yhtä sen kanssa, ja muut kauniit asiat sytyttää mut paremmin kuin mitkään seksitouhut. :)

Vierailija
6/49 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin isosiskon Reginat ja niitä sitten yöllä luin ja haaveilin koska pääsis itsekin kokeilemaan... no vasta 18-vuotiaana onneksi.

Vierailija
7/49 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin n. 12v kun aloin haaveilla varsinaisesta yhdynnästä, muita seksuaalisia "haaveita" oli jo siis muutama vuotta aiemmin. Huomasin kiihoittuvani piiskatessani pehmolelujani. :P Vanhemmiten tajusin olevani kiinnostunut alistumisesta/alistamisesta. Eli oma fetissini on ollut osa seksuaalisuuttani sen alkulähteiltä asti.

Enkä ole itseasiassa koskaan nuorena haaveillut pussaamisesta. Se ja haaveet _rakastelusta_ ja muista romanttisista jutuista tulivat vasta paljon myöhemmin. Neitsyyteni menetin 16v, mutta vasta joskus 10v jälkeen ensimmäistä kertaa aloin kaipaamaan rakastelua. Panot, nussimiset ja muut sessiot olivat ennen sitä riittäneet.

Vierailija
8/49 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t nainen, mutta toteutui vasta 18v...

Vierailija
9/49 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin. Seksiä ei silloin ollut, vasta yliopistossa yhden illan juttu hirveässä jurrissa.

Vierailija
10/49 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä, jotka väittävät, että 12-vuotiaana, ovat jotain laasaslaisia atm-pedoja eli miehiä...

Vierailija
11/49 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ikäistä poikaystävääni ei seksi vielä kiinnostanut. Oli todella vähällä, että en pettänyt poikaystävääni edellisen poikaystävän kanssa, joka olisi myös halunnut seksiä. No en kuitenkaan tehnyt niin, vaan pystyin juuri ja juuri keskeyttämään tilanteen.

14-vuotiaana minulla oli myös kova tarve kokeilla erilaisten esineiden avulla, miltä yhdyntä tuntuisi.

Miehen kanssa neitsyyteni meni 18-vuotiaana.

Vierailija
12/49 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiedostin itsekin, että en olisi ollut valmis tositilanteeseen. 14-vuotiaana kävin todella kuumana vuotta vanhempaan poikaan. olisin ollut valmis vaikka mihin, mutta hän ei :)

15-vuotiaana meni neitsyys. Muistan olleeni jotenkin tosi maaninen asian suhteen.

Poika- ja miesystäväni ovat aina sanoneet, että olen nymfo. Seksi kiinnostaa edelleen suunnattomasti ja se kuulemma paistaa ihan naamastakin eli näkyy että ajattelen sitä paljon.

Vierailija
13/49 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rocktähtiin, eivät todellakaan "oikeisiin" poikiin tai miehiin.

Vierailija
14/49 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aloin haaveilla ja fantasioida. Mutta en todellakaan olisi ollut valmis käytännössä!

Vasta 18-vuotiaana olin oikeasti valmis tositoimiin. Onneksi. Olen niin tyytyväinen, että jaksoin odottaa tähän päivään. 18-vuotiaana alkoi oikeasti fyysisesti himoittamaan säännöllisesti, sitä ennen se oli sellaista epäsäännöllistä ja erilaista, ei niin pakottavaa tarvetta.

Lapsen ja nuoren seksuaalisuus ei ole valmis tositoimiin, vaan on sellaista omaan kehoon ja seksuaalisuuteen tutustumista. Hyvin intiimiä ja henkilökohtaista, johon EI pidä kenenkään mennä puuttumaan!

Tulee vain mieleen, ettei joku pedo lue näitä vastauksia ja ota siitä itselleen mitään oikeutusta.

Vierailija
15/49 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aloin haaveilla ja fantasioida. Mutta en todellakaan olisi ollut valmis käytännössä!

Vasta 18-vuotiaana olin oikeasti valmis tositoimiin. Onneksi. Olen niin tyytyväinen, että jaksoin odottaa tähän päivään. 18-vuotiaana alkoi oikeasti fyysisesti himoittamaan säännöllisesti, sitä ennen se oli sellaista epäsäännöllistä ja erilaista, ei niin pakottavaa tarvetta.

Lapsen ja nuoren seksuaalisuus ei ole valmis tositoimiin, vaan on sellaista omaan kehoon ja seksuaalisuuteen tutustumista. Hyvin intiimiä ja henkilökohtaista, johon EI pidä kenenkään mennä puuttumaan!

Tulee vain mieleen, ettei joku pedo lue näitä vastauksia ja ota siitä itselleen mitään oikeutusta.

Tositoimiin, lol! Oletko pelle?

Vierailija
16/49 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/49 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta tosi vanhana aloin haaveilla oikeasta panemisesta (itseäni tyydyttelin kyllä jo ala-asteikäisenäkin mutta sillä ei seksihaaveiden kanssa ollut paljon tekemistä). Olin varmaan 22-vuotais tai jotain kun alkoi panettaa. Oli paljon syitä miksi nuo tarpeet heräsivät niin vanhana.

Vierailija
18/49 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-14-vuotiaana alkoivat haaveet. neitsyys lähti 21 :)

Vierailija
19/49 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä haaveilin kunnolla ekaa kertaa joskus 15-vuotiaana. Sitä ennen oli paljon koskettelu- ja pussailufantasioita. Nykyään olen 23-vuotias, ja edelleen suurimmat fantasiani koskevat juuri suutelua. Väärin? Ei.:)

Jos tässä nyt tarvitsee edes sanoa.. Ekan kertani koin 17-vuotiaana ja olen ollut siitä lähin suht aktiivinen. Mutta silti, pussailusta ja koskettelusta eniten haaveilen edelleen.:)

Vierailija
20/49 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kiihottuneeni jo noin 5-6 vuotiaana siitä ajatuksesta, että näkisin toisten ihmisten harrastavan seksiä. Kerrottiin kaverini kanssa hiekkalaatikolla toisillemme tarinoita miten oltiin nähty ihmisiä harrastamassa seksiä. Kaverini myönsi juksanneensa, mutta minä väitin kivenkovaan, että tarinani oli totta.

Muutettiin uuteen paikkaan, kun olin 7-vuotias ja muistan tavanneeni uudella leikkipaikalla omanikäisen pojan, joka heitti jonkun seksuaalisen kommentin. Sen jälkeen menin uuteen kotiimme äidin ja isäpuolen sänkyyn ja pompin selälläni ja kuvittelin panevani tätä poikaa. Samanikäisenä alettiin uuden luokkakaverin kanssa leikkimään barbeilla seksuaalisia leikkejä, jossa tarina meni yleensä niin, että barbie on lähtenyt risteilylle ja harrastaa seksiä ilman kortsuja. Ei mitään hajua mistä inspiraation näihin leikkeihin tuli. Muistan, että leikit kiihotti tosi paljon.

Viideluokkalaisena, eli 11-vuotiaana aloin tyydyttää itseäni suihkulla ja sitä ennen viihdyin paljon nuoremman pikkuveljeni kanssa kylvyssä ja nautin suuresti jos hän vahingossa kosketteli paikkojani. Joo, aika outoa, mutta jos nyt rehellisiä ollaan.

Meillä puhuttiin kaveriporukassa seksistä tosi paljon varsinkin yläasteen alettua ja oli tosiaan "paineet" siitä, että kuka on eka. Puhuttiin paljon tyypeistä, jotka oli harrastaneet seksiä jo ala-asteella (ei meidän kaveriporukassa, mutta muiden koulujen tyyppejä.

Menetin neitsyyteni 14-vuotissyntymäpäivänä risteilyllä hyttimme vessassa (sain kavereideni kanssa oman hytin) umpikännissä. En kuitenkaan kertonut asiasta kenellekään, koska se hävetti minua. En tosin ole koskaan katunut asiaa ja tämän tapauksen jälkeen harrastin seuraavan kerran seksiä "vasta" 16-vuotiaana ollessani vaihdossa ulkomailla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi