Olen mies ja minusta on erittäin mukavaa jos naiset katsovat minua sillä silmällä,
mutta miksi yllättävän monet naiset eivät pidä siitä jos miehet katsovat heitä sillä silmällä, eli eroottisessa/seksuaalisessa mielessä kiinnostuneena?
En vaan ymmärrä, koska kaikki miespuoliset kaverinikin tykkäävät, jos naiset osoittavat seksuaalista kiinnostusta heihin.
Eli: perustavaa laatua oleva kysymys: mikä ihme niin monia naisia vaivaa - miksi he eivät ole iloisia jos heistä ollaan seksuaalisessa mielessä avoimesti kiinnostuneita?
Kommentit (22)
teidän normaalien miesten maineen siinä sivussa. Jos ei halua altistua niille pelimiehille, ei ole järkevää mennä mihinkään flirttiin. Kevyt arkiflirtti reippaan normaalin miehen kanssa voisi olla ihan ok, mutta ei se ole niin arvokasta että kannattaa ottaa riski joutua jonkun kuvotuksen maalitauluksi. On ihan tavallista että siinä käy esim. niin, että joku vähän flirttaa, itse erehtyy näyttämään myöntyväiseltä, seuraavaksi tulee vonkaamista, ja kun vonkaamisesta kieltäytyy, saa kuulla olevansa huora.
ja siitä, että saan miehiltä huomiota. Ihan perheellinen ihminen olen, mutta siitäkin huolimatta. Kolme-neljäkymppiset pitkät ja komeat miehet saavat minut ihan heikoksi :)