Miehet tunnistaa pelimiehet keskuudestaan, entä tunnistaako naiset keskuudestaan kevytkenkäiset?
Arvaatteko jo etukäteen ketkä lähtee jatkoille ja ketkä kiltisti kotiin, kun menette uudella porukalla baariin?
Kommentit (62)
Olen pari hyvää ystäväänikin onnistunut shokeeraamaan. Mutta en toisaalta ikinä lähtisi minnekään jatkoille julkisesti.
missään uudessa porukassa. Tai riippuu kai kevytkenkäisyyden määritelmästäkin.. Jatkoille lähteminenkö siihen riittää? Mistä sen mielestänne etukäteen tunnistaa, jos ei ihmistä tunne?
Se on jotenkin niin kitkerästi sanottu. Olisko se vähän niin että "happamia sanoi..."
Minustakin kevytkenkäinen nainen on kylä useimmiten helppo tunnistaa. Ja olen mies.
Kävelevät usein takakenossa ja puustit mahdollisimman eteenpäin (?)...niinpä. Vaatetus on miltei poikkeuksetta ohuet sukkahousumaiset "housut" tai muuta tiukkaa ja ohutta. Talvella kun on 20 asteen pakkasella pelkät sukkahousut ja remmikengät, niin "bingo". Ovat miltei poikkeuksetta vähän yksinkertaisen tuntuisia, ja muissa maailmoissa. Miettivät ehkä tautejaan..
Uskolliset nyt vaan ovat uskollisia. Piste!
Eikö sinkku voi olla kevytkenkäinen? T. Entinen kevytkenkäinen, nykyään 10v. uskollisena parisuhteessa ollut
"miettivät tautejaan..." ei ole todellista!
LÖYSÄÄ nyt nutturaa ja vahän äkkiä!
Kävelevät usein takakenossa ja puustit mahdollisimman eteenpäin (?)...niinpä. Vaatetus on miltei poikkeuksetta ohuet sukkahousumaiset "housut" tai muuta tiukkaa ja ohutta. Talvella kun on 20 asteen pakkasella pelkät sukkahousut ja remmikengät, niin "bingo". Ovat miltei poikkeuksetta vähän yksinkertaisen tuntuisia, ja muissa maailmoissa. Miettivät ehkä tautejaan..
Ehkä mä sitten olen kevytkenkäinen. Olen ollut vuoden sinkkuna, ja lähtenyt lähes poikkeuksetta jatkoille jos sellaisia on järjestetty baari-illan päätteeksi. Baarissa käyn keskimäärin 2 kertaa kuukaudessa. Niin, ja sanon vielä että seksiä olen harrastanut vuoden aikana 2 kertaa, kummallakaan kerralla ei tapahtunut jatkoilla.
Kevytkenkäistä? Ehkä, mutta mulla on ainakin ollut hauskaa :)
Tästä esimerkkinä yksi tuttu jota moni luuli jakorasiaksi. Ei ollut sitä ollenkaan. Miesten huomionkipeä kyllä pahimmasta päästä. Ehkä se huomiontarve näkyi siis jotenkin tyrkkynä käytöksenä. Minä en itse tunnista kyllä kevytkenkäistä.
vois olla olettamatta yhtään mitään. Luulisin että minua pidetään kevytkenkäisenä. Ainakin ehdottelujen määrä&laatu baarissa ja ystävienkin miesten ehdotukset viittaa siihen. Enkä pukeudu edes mitenkään "antavasti" ja meikkiä käytän hyvin niukasti. Se on siis joku pilke silmissä ja hymy. Tai en tiedä. Mutta ärsyttää. Jään varmaan yksin, kun kaikki aina olettaa ja luulee jotakin.
"Kadehtiiko naiset toisten rohkeutta..."
Öö.. Miksi kadehtisi? Tarkoitatko nyt näiden "kevytkenkäisten" kadehtimista?
Olen luultavasti tiukkapipon maineessa enkä ole koskaan ollut miehelleni uskoton, mutta kyllä minä jatkoille olen silti useasti lähtenyt, jopa itseäni kymmeniä vuosia nuoremmassa seurassa. Koska pukeudun vartalonmyötäisesti ja minulla on hyvä vartalo, saan myös ehdotuksia, mutta ei se tarkoita, että suostun. Kummia oletuksia.
jokainen lukutaitoinen ymmärtää että aloituksessa jatkot on vertaus irtoseksille
miksi seksuaalisesti aktiivinen mies on PELIMIES ja nainen KEVYTKENKÄINEN?
Häpeäisitte edes tuota naisten arvoa alentavaa puhetapaanne. Millaisia tyttäriä tekin kasvatatte? Ja millaisia sovinistipoikia.
miksi seksuaalisesti aktiivinen mies on PELIMIES ja nainen KEVYTKENKÄINEN?
Häpeäisitte edes tuota naisten arvoa alentavaa puhetapaanne. Millaisia tyttäriä tekin kasvatatte? Ja millaisia sovinistipoikia.