Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheet joissa lapset eivät juuri sairastele, mitä teillä syödään?

Vierailija
14.09.2012 |

Minkälaista ruokaa syödään vähän sairastelevissa perheissä? Minun lapsillani on yskää, nuhaa, kuumetta tms. talviaikaan jatkuvasti. Help!

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista ruokaa syödään vähän sairastelevissa perheissä? Minun lapsillani on yskää, nuhaa, kuumetta tms. talviaikaan jatkuvasti. Help!

Ihan normaalia peruskotiruokaa. Aina kuitenkin kotimaisista raaka-aineista, valmiita eineksiä syödään ehkä muutaman kerran vuodessa. Mutta meillä pestää ahkerasti käsiä, ja itse uskon vakaasti, että käsienpesu suojaa taudeilta. Niin ja olen terveydenhoitaja : o )

Vierailija
82/85 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytetä käsidesiä, ei pestä käsiä vessareissun jälkeen, ei ole elukoita mutta pölyä on jonkin verran. Maitoa ei meidän perheessä kauheasti kulu, minä en käytä ollenkaan kun tulee vatsaoireita ja lähinnä lapsi juo pari lasillista päivässä.

Ette PESE KÄSIÄNNE VESSAssa käynnin jälkeen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomuna pyrin aina ostamaan vähintään maitotuotteet ja kananmunat.

Lisäksi lisäravinteena lapsille d-vitamiinia n. 40 mikrogramma, eskimo kids kalaöljyä, strath:ia, maitohappobakteerit, välillä urticalcinia.

Terveenä ovat olleet, lapset 1,5v ja 4v.

En itsekään juuri sairastele.. flunsassa ehkä kerran 5 vuodessa

Vierailija
84/85 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla geeneissä tms. Isovanhemmat eivät sairastele eivätkä sisaretkaan. Itse olen tainnut olla viimeksi flunssainen vuonna 2010. Lapset ovat sairauden takia olleet poissa koulusta viimeksi ehkä 1,5 vuotta sitten.

Vierailija
85/85 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leipää, muroja, mehua, kalapuikkoja, ranskalaisia, lasagnea, pastaa ym ym.

neljästä lapsesta kaksi syö lihaa, kaksi ei.

d-vitamiinia syödään kesällä 10-20mg per päivä per nenä ja talvella 30-50mg. Yksi lapsista ei ollut koko viime vuoden aikana kertaakaan kipeä, kahdella oli yks flunssa ja pienimmällä kahdesti vuorokauden kuume.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan