Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi alle 10 hengen firmoissakin on erikseen miesten ja naisten vessat?

Vierailija
14.09.2012 |

Jos miesten vessassa ei edes ole pisuaaria.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet jä passiin- kyttäämään nsaisia- jos on yhteinen wc eikä töisdtä tule mitään

Vierailija
22/25 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet eivät käytä vessaharjaa ja siksi pöntössä on usein miesten vessassa paskarannut. Se jos mikä on ällöttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos työpaikassa on vaikka 5 miestä ja 1 nainen, ja jokainen käy pissalla 2 kertaa päivän aikana, on rengas ylhäällä pissivien käyntejä 10 kpl ja rengas alhaalla pissivien käyntejä 2 kpl. Eikö demokratian mukaista olisi siis se että rengas saa olla ylhäällä?

Ja joo, olen nainen. Mutta tää rengas-juttu on aina ollut minusta todella hämmentävä.

Miehet eivät tajua laskea sitä rengasta alas ja musta on oksettavaa jonkun äijän jälkeen laskea sitä rengasta itseäni varten. Tarvitseeko miehet kirjalliset ohjeet tollaseenkin vai ettekö te äidit opeta kotona, että pissalla käymisen jälkeen vähintäänkin rengas lasketaan takaisin alas?

Mielellään myös kansi, sillä kun wc huuhdotaan, jätökset aerosoloituvat ilmaan. Kiva siinä hengitellä kusta ja paskaa.

Vierailija
24/25 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet eivät käytä vessaharjaa ja siksi pöntössä on usein miesten vessassa paskarannut. Se jos mikä on ällöttävää.


:P

Vierailija
25/25 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä säilyttää? En ole koskaan moiseen (onneksi) törmännyt.