Rahapalkkani tässä kuussa 16060 eur, haluatko kysyä jotain? EV
Kommentit (37)
Kakkoselle: koska aina ihmettelen näitä "haluatko kysyä jotain" -avauksia. Ajattelin että kai tästäkin voi tehdä sellaisen.
Kolmonen: naisena en juurikaan vedä käteen, mutta tästä palkasta jäi käteen 7.600 euroa.
Mitä työtä teet ja löytisikö vastaavaa työtä minullekin
mieheni tienaa merikapteenina yli 30 tonnia kuussa ja minun ei tarvitse raataa :)
Asiantuntijatehtävissä, akateeminen koulutus. Kyllä meillä töitä muillekin riittää;)
Varmaan siinä on lisiä, bonuksia jne mutta voisiko joku nyt "avata" vähän tuollaista tiliä? :O
t. köyhä FT
eli mistä työstä maksetaan tuollaine palkka?
Viikottainen työaika?
Kuinka vanha olet?
Onko sinulla lapsia, ja jos on niin minkä ikäisiä?
Oletko naimisissa? Paljonko miehesi tienaa?
Kolmonen: naisena en juurikaan vedä käteen, mutta tästä palkasta jäi käteen 7.600 euroa.
Mulla mies tehnyt viimeisen 6viikon aikana
232 tuntia ylitöitä, saas nähdä millainen tili sieltä tulee. Hänellä normaalisti bruttopalkaa n5800E/kk.
nimin hiton vaativaa, vastuullista ja rankkaa työtä tekevä johtaja, joka on syrjäseudun takia aivan alipalkattu. Kollegat hesassa vetävät tästä työstä samoin speksein noin 10 000 -13 000 e palkkoja ja itse saan täällä periferiassa samasta työstä naurettavat 3900!! Siis ihan melkein v***uilua päin näköä (tehtävän vaativuus huomioon ottaen).
En voi muuttaa pk-seudulle tiettyjen asianhaarojen takia joten on vaan kärsittävä ja kyllä kyrsii!
Varmaan siinä on lisiä, bonuksia jne mutta voisiko joku nyt "avata" vähän tuollaista tiliä? :O
t. köyhä FT
On siinä bonarit joo;) Niiden osuus on reilu 9 keur.
Asiantuntijatehtävä (akateeminen koulutus) yksityissektorilla, viikottainen työaika n 40 h, ehkä vähän yli. Ikää 30+, 1 päiväkoti-ikäinen lapsi. Naimisissa ja mies tienaa vähemmän kuin minä;)
sai ylityökorvauksia ja bonuksia. Kaikki räsähti heinäkuun palkkaan.
Suoraan osakkaisiin ja vähän rahastoihin. Mutta ihan helvetin vähän, noloa kyllä. En vaan sinänsä ole kiinnostunut varallisuuden kasvattamisesta. Käytän mieluummin rahat heti:D