Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rahapalkkani tässä kuussa 16060 eur, haluatko kysyä jotain? EV

Vierailija
13.09.2012 |

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluatko sinä vastaavasti kysyä jotain?

Joo, oli bonuksia.

Vierailija
2/37 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, onneksi olkoon! Haluaisin kysyä, oletko miettinyt, missä vietät ikuisuutesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Lassie palasi kotiin???

Vierailija
4/37 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleeni kun katsoin kellonaikaa, monelta olet kirjoittanut..Ensinnäkin: säännölliset työajat kun olettaisi sinullakin olevan niin ihmetyttää kun valvot yötä myöten.. Miten sitä jaksaakaan sitten ''asiantuntijana'' tehdä yli 40h viikkoa?

Toisekseen: aika vähän. Mieheni tienaa kuukausittain melkeinpä neljä kertaa enemmän kuin sinä nyt, itse voin hymyillä tyytyväisenä vaimona ja nauttia siitä kun emme kilpaile kumpi tienaa enemmän! Naurattaa vain kun moni muu, kuten esim minä, tienaan kuukausittain enemmän kuin sinä ja sinä ''leveilet'' tuolla. Niin.. Saahan tuolla ostettua käytetyn auton, muttei uutta.

Ja sitten vielä; 1 vuotias päiväkoti-ikäinen lapsi ja äiti valvoo pitkin yötä..millainen ihminen sinä oikein olet?

Vierailija
5/37 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun maassa oon yli 15000 työtöntä maisteria. Koulutus ei todellakaan ratkaise, vaan ihan muut asiat, ketkä saavat ne parhaat paikat ja palkat!

Vierailija
6/37 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehkuttamaan miestensä palkkoja. :D

Vierailija
7/37 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahavasti. Googlaa "korrelaatio", jos et tunne termiä.

kun maassa oon yli 15000 työtöntä maisteria. Koulutus ei todellakaan ratkaise, vaan ihan muut asiat, ketkä saavat ne parhaat paikat ja palkat!

Vierailija
9/37 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen: naisena en juurikaan vedä käteen, mutta tästä palkasta jäi käteen 7.600 euroa.

verottaja saa 8.400.

Et oo yhtään veronkiertoo, eiko verosuunnittelua tehdä?

Vierailija
10/37 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pätee miestensä palkoilla... Vähän omanarvontuntoa naiset ja vähemmän kateutta.

Ap, hieno homma!

Vierailija
11/37 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä teet?

Vierailija
12/37 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pätee miestensä palkoilla... Vähän omanarvontuntoa naiset ja vähemmän kateutta.

Ap, hieno homma!

ja surullisia nämä miesten kautta elävät

Vierailija
13/37 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin sijoitat? paljonko käteisosuus sijoituksista %?

Vierailija
14/37 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahavasti. Googlaa "korrelaatio", jos et tunne termiä.

mut "vahava" on mulle ihan uusi juttu. Pitääpä googlata.

Vierailija
15/37 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omenapuita:)

Vierailija
16/37 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, onneksi olkoon! Haluaisin kysyä, oletko miettinyt, missä vietät ikuisuutesi?

Toivottavasti taivaassa enkä helvetissä. Saas nähdä.

Vierailija
17/37 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Lassie palasi kotiin???

Edes tällä palkalla ei saa moista tietämystä.

Vierailija
18/37 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleeni kun katsoin kellonaikaa, monelta olet kirjoittanut..Ensinnäkin: säännölliset työajat kun olettaisi sinullakin olevan niin ihmetyttää kun valvot yötä myöten.. Miten sitä jaksaakaan sitten ''asiantuntijana'' tehdä yli 40h viikkoa? Toisekseen: aika vähän. Mieheni tienaa kuukausittain melkeinpä neljä kertaa enemmän kuin sinä nyt, itse voin hymyillä tyytyväisenä vaimona ja nauttia siitä kun emme kilpaile kumpi tienaa enemmän! Naurattaa vain kun moni muu, kuten esim minä, tienaan kuukausittain enemmän kuin sinä ja sinä ''leveilet'' tuolla. Niin.. Saahan tuolla ostettua käytetyn auton, muttei uutta. Ja sitten vielä; 1 vuotias päiväkoti-ikäinen lapsi ja äiti valvoo pitkin yötä..millainen ihminen sinä oikein olet?

En tiedä osaatko numeroita, mutta eiliset viestit kirjoitin keskellä (työ)päivää. Nukkumaan menin enenn kymmentä ja heräsin tänään 6.30. Kiitos, ihan normaali ihminen olen. Lapseni ei myöskään ole 1-vuotias vaan minulla on yksi päiväkoti-ikäinen lapsi.

Ihan kivoja noin sun "kysymykset" kyllä.

Vierailija
19/37 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen: naisena en juurikaan vedä käteen, mutta tästä palkasta jäi käteen 7.600 euroa.

verottaja saa 8.400. Et oo yhtään veronkiertoo, eiko verosuunnittelua tehdä?

kai vaan pitää tyytyä verovaroin rahoittamaan. Olen oikeasti ihan tyytyväinen veronmaksaja. Kun kaikki ovat palkkatuloja, ei paljon verosuunnittelusta hyödy. Ja veronkierto ei kiinnosta.

Vierailija
20/37 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan seuraavassa elämässä... vai kuvitteletko, että ikuisesti jossain pilven päällä harppua soittamassa kuvitellun satuolennon kanssa tai sama aika hiiliä lapioimassa jonkin toisen satuolennon kanssa ?. Helkkarin tylsää olisi.