Kävistkö sinäkin aikanaan Arkussa (ravintola Arkadiassa) ja KYnällä (Ky Exitissä)? Ikäsi?
Kommentit (193)
Arkku tunnettiin miesten keskuudessa myös lempinimellä ”Lihatiski”, mistä lienee tullut...?
Kyllä ja ikää 48 v. Suurin osa näistä paikoista tuttuja. Arkkua vierästin just lihatiskimaineen takia. Mainitsikohan joku jo Janoisen Lohen, sielläkin istuskeltiin.
Tavastialla oltiin ihan tuhannen päissään. Ensimmäinen mesta.
Roballa ja Thunder Roadhousessa. Arkussakin toki.
Vierailija kirjoitti:
ja tapasin mieheni Arkussa vuonna -95 :)
Oon 35-vuotias
Niin. Ja sitten jotkut väittää että kuoleman jälkeen ei ole elämää☺
Milloin noi paikat muuten lopetettiin?
Lihatiskiltä hain pllua yön pikkutunneilla ja usein natsasi,
M43
Vierailija kirjoitti:
M43
Mä hain munaa ja aina sain. N57
KY, Botta Tavastia ja joskus Anna ja Erik, Arkussa en käynyt kuin ehkä kerran, syntynyt -66.
Kävikö kukaan lintsin tiflassa?
Kynällä, se tekno kellarissa.
M50!
Vierailija kirjoitti:
Kävikö kukaan lintsin tiflassa?
Jeah 😎 en muistanut sen nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Luuhasin noissa usein mutta harvoin pääsin saatille. T. Kilttimies, nykyäään naimisissa ja 4 lasta liikunnan parissa löytyneen kaunokin kanssa.
No sulla kävi vähän huonompi tuuri. Kilttimies.
Vierailija kirjoitti:
muistaako kukaan bronxin,berlinin,massen,teatron ja iki-ihanan thunder roadhousen? =D
Mä muistan. Olin etenkin Bronxin vakiokalustoa :D
t. 62-vee
Kävin Arkussa ja tapasin tytön. Hän on nykyään vaimoni. Molemmat 43v. Exitissä taidettiin käydä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Arkku tunnettiin miesten keskuudessa myös lempinimellä ”Lihatiski”, mistä lienee tullut...?
Joo, hirvee paikka. Kerran vaan kävin. Kun oltiin pois lähdössä niin meidän edellä pois Arkusta lähti myös joku jätkä, joka raahasi mukanaan maata pitkin itkevää typyä, jonka mekko oli revennyt siinä raahatessa ilmeisesti. Tilanne oli sen verran ilkeän näköinen että mentiin kysymään haluaako mimmi että me viedään se kotiin, mutta hän ei halunnut. Jäi kaivelemaan että mitenkähän se ilta siitä jatkui...
KY:llä kävin 1970-luvulla, ei kukaan silloin mistään Kynästä puhunut. Arkadia oli jo 1970-luvulla lihatiskin maineessa.
- Vanha Kylteri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43Mä hain munaa ja aina sain. N57
Mä en hakenut mitään mutta aina tuli munaa.
Joo, 57-v.