Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Primarkin vaatteita saa kohta Suomesta!

Vierailija
13.09.2012 |

Lokakuussa avautuu Suomeen nettikauppa jonka valikoimissa on myös Primarkin vaatteita.. Toivottavasti myyvät myös lastenvaatteita! Onko täällä muita Primark faneja?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko se nyt Suomessa vai ei?

Vierailija
62/73 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

teidän muiden kannattaa varmaan jatkossa tehdä vaatteenne itse. Se kun ei ole salaisuus, että Aasiassa tehdään nykyään suurinosa maailman vaatteista... *huoh*

Itse ostan edelleen primarkista ilman omatunnontuskia. Te valittajat - ei ole pakko mennä sinne ostoksille jos ei halua!

Mutta eihän sua kukaan pakota toimimaan eettisesti. Mutta siitä et pääse yli etkä ympäri että primark on epäeettinen ja epäekologinen ostospaikka.

Käyttäisit rahasi mielummin vaikka yhteen hyvään, kotimaassa valmistettuun tuotteeseen. Näyttäisitkin paremmalta:)

Totta. Se tekee siitä vielä epäekologisempaa, että lennän sinne ostamaan niitä vaatteita. Harmi vaan, että opiskelijana ei kauheesti ostella suomalaista designia, jos haluaa enemmän kuin yhden vaatekappaleen. Ja monet suomalaiset vaatteet ovat yksinkertaisesti rumia. Kaikki kyllä tietää, miksi primarkissa on niin halpaa, se ei ole salaisuus. Maailman pelastaminen kannattaakin varmaan aloittaa jostain muualta? ;)

Pakko kysyä mitä opiskelet? Sun juttujen perusteella voi jo arvata muutaman alan pois....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tää on? Onko kauppa täällä vai ei? Voiko nettikaupasta tilata briteistä? Täähän on joku sikahalpa?

Vierailija
64/73 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei kannata käydä?

Vierailija
65/73 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rättikauppa kuluttaa maapalloa paljon enemmän kuin lentäminen. Miettikää vähän ennen kuin ostatte näitä halpisvaatteita.

Vierailija
66/73 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valitettavasti ostanut Primarkin tuotteita, ekat tuotteet ostin kymmenisen vuotta sitten. Tässäpä kokemuksia: 5 puntaa maksaneet monta vuotta sitten ostetut ballerinat ovat olleet erittäin kestävät, olen tätä ihmetellyt kovasti. Mutta ovat varsin äsyttävät jalassa, sillä keinomateriaalin vuoksi jalkani hikoilevat niissä aivan tuhottomasti. En aio enää ostaa kenkiä Primarkilta, olen kokeillut monia ja eivät ole tarpeeksi laadukkaita. Primarkilta ostetut neulepaidat olivat aivan susia, kaksi pesua (pesuohjeen mukaisesti )ja ne olivat ihan nyppyisiä ja kulahtaneita. Tänä kesänä sorruin ostamaan sieltä yhden värikkään maksimekon, mekko on kaunis, mutta se on 100%polyesteriä, eli se on hiostava ja lisäksi se päällä ei voisi istua, sillä se rypistyy hetkessä.  Jos jotain hyvää Primarkin tuotteista, niin käsilaukkuja joudun ehtumaan. olen ostanut sieltä kolme käsilaukkua, ja ne ovat olleet erittäin kestäviä ja pysyneet hyvinä aktiivisessa käytössä. Mutta koska koko liike kannustaa kuluttamaan ja tuotteet on varmasti tehty huonoissa oloissa ympäristöä säästämättä, aion jatkossa kiertää ko. liikeen kaukaa. Ostan jatkossa uutena vähemmän, mutta laadukasta. Ja katson myös kirpparit. 

Vierailija
67/73 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nettikauppaa eikä saa Suomesta.

Vierailija
68/73 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon leidit, lukekaa oheinen artikkeli ennen kuin ostatte yhdenkään halpaketjun arvotonta rättiä:

https://yle.fi/uutiset/3-10309581

Vierailija
69/73 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bostonin Primarkista olen ostanut varsinkin lasten vaatteita. Osa kestänyt jo kauan hyvinä.

Vierailija
70/73 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en astu sen liikeen ovesta sisään. Hirveä rättikauppa.

Vierailija
71/73 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jokunen vuosi sitten Lontoossa Primarkissa vähän ennen sulkemisaikaa. Myyjät jo siivoilivat liikettä, ja lakaisivat lattialle pudonneet vaatteet surutta jätesäkkiin pölypallojen mukana. Eli niiden vaatteiden sisäänostohinnan pitää olla ihan törkyhalpa, jos myyjillekin on annettu lupa laittaa niitä tuolla tavalla roskiin.

Ainakin joskus muissa halpavaatekaupoissa on myyty alennuksella vaatteita, joissa on joku pikkuvika, kuten asiakkaan aiheuttama meikkitahra kauluksessa tai puuttuva nappi. Sentään vähän ekologisempaa.

Kannattaa laskea vaatteelle hinta käyttökertojen mukaan. Saattaa hyvinkin olla niin, että vaate, joka myydään halvalla hinnalla, kestää vain pari käyttökertaa, kun taas kallis vaate pysyy hyvänä jopa satojen käyttökertojen ajan, kunhan sitä vain huoltaa oikein.

Vierailija
72/73 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia, huonoista materiaaleista tehtyjä halvan näköisiä vaatteita. Ei kiitos minulle, mieluummin ostan vähemmän parempilaatuista kuin isot kasat roskaa

Vierailija
73/73 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksköhän Primark myymälöitä ei ole suomessa tai muissa pohj maissa ? joku verotusjuttu tai isommat haluaa myydä samaa tavaraa 5-10 kertaa kalliimmalla