Juotko koskaan appivanhemmilla jos olette siellä pitempään?
Kommentit (13)
Mä en oikeasti oikein tule toimeen kylmän, ahneen ja itsekkään anoppini kanssa. Kun oon kokoajan pienessä sievässä huppelissa, kaikilla on kivempaa :D
mä oon tavannu mun anopin ekan kerran niin, että oltiin molemmat ihan perseet olalla. enemmän varmaan tulee kännissä nähtyä kuin selvinpäin.
mä oon tavannu mun anopin ekan kerran niin, että oltiin molemmat ihan perseet olalla. enemmän varmaan tulee kännissä nähtyä kuin selvinpäin.
Meillä vähän sama homma.
ja ihan lyhyilläkin vierailuilla.
Ei sitä muuten kestä.
Harmi ettei lääkäriltä saa rauhoittavia appilavierailuja varten :/
Niiden avulla jaksaisi kuunnella hyvillä mielin vaikka millaista vittuilua ja paheksuntaa.
oltas yksi ilta niin kyllä juodaan, saunaoluet ja viiniä ruualla.
Mä en oikeasti oikein tule toimeen kylmän, ahneen ja itsekkään anoppini kanssa. Kun oon kokoajan pienessä sievässä huppelissa, kaikilla on kivempaa :D
Katso vaan ettet ota liikaa, ettei tule sanottua jotain minkä vois jättää sanomattakin..
Appivanhemmat ovat täysin absolutisteja ja olleet sitä ihan aina.
Ja sina autolla, eli ei tosiaan juoda.
Me vieraillaan miehen vanhemmilla yleensä tunnin verran, max. 2 tuntia. Pidempää aikaa siellä ei pysty olemaan. Tuona aikana juon yleensä kupillisen kahvia ja ehkä vähän vettä päälle.
pari viikkoa lomailemassa. Kyllä siinä yleensä parit saunakaljat tai ruokaviinit tulee otettua. Pari kertaa on myös vietetty appilassa vappua tai uutta vuotta ja jotain lienee juotu silloinkin. Enpä tosin muista nähneeni anoppia ikinä oikeasti humalassa ja toivon totisesti, etten ole sellaista vaikutelmaa antanut myöskään itsestäni. Appi onkin sitten toinen juttu...
Ehkä joskus I-olut saunan jälkeen.
en esitä mitään roolia vaan olen oma itseni.
Otetaan saunakalja ja / tai viiniä ruoalla. Saattaapa anoppi tarjota sherryäkin jälkiruoaksi.