Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Primarkin vaatteita saa kohta Suomesta!

Vierailija
13.09.2012 |

Lokakuussa avautuu Suomeen nettikauppa jonka valikoimissa on myös Primarkin vaatteita.. Toivottavasti myyvät myös lastenvaatteita! Onko täällä muita Primark faneja?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuussa avautuu Suomeen nettikauppa jonka valikoimissa on myös Primarkin vaatteita.. Toivottavasti myyvät myös lastenvaatteita! Onko täällä muita Primark faneja?

Käymme Lontossa ja vietämme Primarkissa tunteja ja tunteja. Sieltä mieskin raaskii ostaa vaatteita.

Vierailija
2/73 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi halpuuden autuus! Vuonna 2007 ostin sieltä alusvaatteita, jotka vieläkin kelpaavat käyttöön.

osaatko yhtään tarkemmin kertoa, mistä kuulit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ostin kasan vaatteita ja kenkiä Lontoon Primarkista :)

Vierailija
4/73 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo toistakymmentä vuotta. varsinkin ölapsen olleessa pienempi. Irlannista , siellä se kulkee nimellä Penney's.

Vierailija
5/73 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Primarkin kohdalla tulee seinä vastaan.

Tykkään tuhlata vaatteisiin ja mikä sen ihanampaa, kuin halvat nätit vaatteet. Primarkit on Aasiassa tuotettua (lasten valmistamia) halvimmista halvimpia ja täysin laaduttomia tuotteita. Farkkujen vetskarit kestää yhden käytön ja paidoissa on tyyliin kaksi vasenta hihaa. Ostin viime Lontoon reissulla parikymmentä vaatetta Primarkista ja kaikki meni miltei saman tien roskiin: ne olivat joko rikkinäisiä, materiaaliltaan täysin kelvottomia tai niin nukkaisia ja nyppyisiä, ettei kestänyt uutta käyttöä.

Joo tiedän, sieltä voi löytyä myös helmiä, mutta ihan hirveetä haaskausta.

Sorry ei ole tarkoitus olla ilonpilaaja.

Vierailija
6/73 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin serkku alkaa maahantuomaan niitä vaatteita, sen enempää en kauheesti tiedä. Pitää varastoa vaatteille kai Helsingissä. :) Itselläkin alusvaatteita jotka olen ostanut 4 vuotta sitten ja vieläkin ovat hyviä! tai esim. 2 punnan t-paidat, jotka ei ole menneet miksikään vuosien käytössä.. Pitääpä vähän kysellä kaverilta, että mitä kaikkia tuotteita sen serkku alkaa maahantuomaan. Toivottavasti ois ainakin niitä alusvaatteita, sukkahousuja ja talvitakkeja! Ois talvella vähän erilainen takki kuin kaikilla muilla. :))

Vierailija
7/73 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen kyllä sitä mieltä, että aiemmin sieltä sai parempi laatuista tavaraa. ja osa niistä tehtiin samoilla tehtailla, kun mitä H& M käyttää.

Minulla on ollut liki identtisiä vaatteita lapsille, yhdet ihan täsmälleen samanlaiset housut, toiset Penneysi(=Primarkin) ja toiset Henkka Maukasta ostetut. Toiset maksoi silloin 4 e ja toiset 16.90 e. Arvaa kumman oli kalliimmat:-)

Vierailija
8/73 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tosiaan katsoa mitä vaatteita ostaa.. yksi pitkähihainen jonka ostin, meni huonoksi ensimmäisessä pesussa, kun se hihat lyheni. Mutta villapaidat on ollut tosi hyviä ja niiden talvitakit on kestänyt paremmin kuin esim. takki jonka ostin haloselta (maksoi 80e, siitä lähti napit melkein heti irti). Mutta itsekin tykännyt alusvaatteista siellä. Farkuista osa on ollut hyviä ja kestäviä, toiset taas ovat menneet muodottomiksi.

Vierailija
9/73 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdään nuo merkkivaatteetkin. Lacoste, Diesel, Adidas, Nike yms tehdään Aasiassa, juuri samoin kuin nuo primarkin vaatteet.

Vierailija
10/73 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän muiden kannattaa varmaan jatkossa tehdä vaatteenne itse. Se kun ei ole salaisuus, että Aasiassa tehdään nykyään suurinosa maailman vaatteista... *huoh*

Itse ostan edelleen primarkista ilman omatunnontuskia. Te valittajat - ei ole pakko mennä sinne ostoksille jos ei halua!

Mutta eihän sua kukaan pakota toimimaan eettisesti. Mutta siitä et pääse yli etkä ympäri että primark on epäeettinen ja epäekologinen ostospaikka.

Käyttäisit rahasi mielummin vaikka yhteen hyvään, kotimaassa valmistettuun tuotteeseen. Näyttäisitkin paremmalta:)

Totta. Se tekee siitä vielä epäekologisempaa, että lennän sinne ostamaan niitä vaatteita. Harmi vaan, että opiskelijana ei kauheesti ostella suomalaista designia, jos haluaa enemmän kuin yhden vaatekappaleen. Ja monet suomalaiset vaatteet ovat yksinkertaisesti rumia. Kaikki kyllä tietää, miksi primarkissa on niin halpaa, se ei ole salaisuus. Maailman pelastaminen kannattaakin varmaan aloittaa jostain muualta? ;)

että ostellaan vaatteita, joiden käyttöikä on lyhyt ja joiden valmistuksessa on käytetty paljon tekokuituja. Eikä kyse ole mistään maailmanpelastamisesta vaan siitä, että mitä voidaan normaalilla moraalilla ja järjellä varustetun toiminnasta olettaa.

Ja kyllä, opiskelijallakin on varaa ostaa Euroopassa valmistettuja kunnon vaatteita.

Vierailija
11/73 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primarkissa sekoaa, ostin kolme isoa pahvikassillista vaatteita alle 100 eurolla, sis. mm. 6 kengät.

Huonoa laatua osa, joo, mutta paljon on ollut todella hyvääkin laatua jotka on vielä vuosien jälkeen käytössä.

PRIMARK suomeen jeee! :)

Vierailija
12/73 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän muiden kannattaa varmaan jatkossa tehdä vaatteenne itse. Se kun ei ole salaisuus, että Aasiassa tehdään nykyään suurinosa maailman vaatteista... *huoh*

Itse ostan edelleen primarkista ilman omatunnontuskia. Te valittajat - ei ole pakko mennä sinne ostoksille jos ei halua!

Mutta eihän sua kukaan pakota toimimaan eettisesti. Mutta siitä et pääse yli etkä ympäri että primark on epäeettinen ja epäekologinen ostospaikka.

Käyttäisit rahasi mielummin vaikka yhteen hyvään, kotimaassa valmistettuun tuotteeseen. Näyttäisitkin paremmalta:)

Sano YKSIKIN vaatemerkki jota valmistetaan suomessa !!

PS. Marimekko ja Nanso tehdään aasiassa tai romaniassa

Vierailija
13/73 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi luulla että Marimekko tehdään suomessa ? EI TOD

Vierailija
14/73 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei oo ihan ajantasalla. :D:D:D Suomalainen merkki ei TOSIAAN tarkoita, että vaatteella ois mitään muuta tekemistä suomen kanssa kuin se, että suunnittelija on suomalainen....

Vierailija
15/73 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ohis

ja on tosiaan parempi, että vaatteita tehdään Euroopassa kuin Aasian tai Afrikan hikipajoissa. Esimerkiksi itse suosin brittiläisen Aubin&Willsin vaatteita, jotka valmistetaan Portugalissa.

Vierailija
16/73 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet saanut päähäsi, että joku semmosta luulee?

Vierailija
17/73 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan shoppaatte myös kaikissa halpahalleissakin!

Vierailija
18/73 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan hinta-laatusuhteessa. On totta, että siellä on paljon "riepuja", mutta itse olen löytänyt tosi halvalla esim. hyviä sandaaleja ja tennareita. Niitä samanlaisia on myynnissä monen muunkin halpisketjun myymälöissä, mutta kalliimmalla hinnalla.

Mitä tulee eettiseen kuluttamiseen, niin se on kyllä tosi hankalaa. Ja ennen pitkää pitää miettiä ylipäätään hankintoja ja kuluttamista, että onko lähes minkään ostaminen välttämätöntä...

Vierailija
19/73 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan hinta-laatusuhteessa. On totta, että siellä on paljon "riepuja", mutta itse olen löytänyt tosi halvalla esim. hyviä sandaaleja ja tennareita. Niitä samanlaisia on myynnissä monen muunkin halpisketjun myymälöissä, mutta kalliimmalla hinnalla.

Mitä tulee eettiseen kuluttamiseen, niin se on kyllä tosi hankalaa. Ja ennen pitkää pitää miettiä ylipäätään hankintoja ja kuluttamista, että onko lähes minkään ostaminen välttämätöntä...

Eipä sillä ole väliä ostaako ne vaatteet esim. ginasta tai h&m:sta, kun ne tehdään samoissa tehtaissa kuin primarkin vaatteet. Ovat vaan hinnoitelleet vaatteet kalliimmiksi

Vierailija
20/73 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osannut kertoa yhtään vaatemerkkiä, mitä tehtäisiin suomessa....

No kun sellaista ei ole !

Primarkin vaatteet tehdään samoissa tehtaissa kuin H&M, GT, Mango, ZAra jne jne. Hinnat vaan ovat alhaisemmat ja katetta tehdään kuitenkin. Eli voitte vain päätellä kuinka paljon ilmaa on H&M jne vaatteiden hinnoissa