Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten Eerikan isä kehtaa vinkua IL:ssä että häntä on hakattu?

Vierailija
13.09.2012 |

Eikä päässyt heti eristykseen vaikka olisi halunnut. "Onneksi ei käynyt pahasti", toteaa vielä. Pääsikö Eerika pois vankilastaan? Entä miten hänelle kävi? Eikö hän yhtään tajua mitä itse on tehnyt? Onko tuollainen ihminen niin sairas egoisti, ettei ajattele mitään muuta kuin itseään?

Kunniamerkki tietyille neljälle vangille.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei todellakaan taida tajuta.

Vierailija
2/70 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sen että ymmärrät tuon hakkaamisen mutta ajattelepas asiaa vähän pitemmälle. Jos oma lapsesi vaikkapa varastaa kaveriltansa pikkuauton, saako kaveri lyödä haravalla päähän?

En kannata oman käden oikeutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun luin tämän hirviön valituksia. Minä pyysin päästä eristysselliin..niinpä.. Eerika pyysi saada jäädä laitokseen ..systeemi nyt vain on sellainen että Eerikan tahtoa ei kuunneltu vaan hänet lähetettiin kuolemaan ja kidutukseen ja Touko pieni vankila on myös valtion systeemi ja siellä nyt vaan vangit ovat vapaana osastoilla ..jonkun lapsen murhaajakiduttajan mielipide ei paljon paina silloin..Eihän ne voinut tietää, että sinut heti hakataan niin kuin ei sossutkaan voineet tietää, että Eerika murhataan...tämähän se on se logiikka..vai mitä..

MIKSI TÄMÄN HIRVIÖN PITÄISI SAADA MITÄÄN ERITYIOIKEUKSIA EN YMMÄRRÄ..tämä saatana tekee hirveimmän lapsen murhan ja kidutuksen ja meidän systeemin pitäisi tälle hirviölle vielä antaa etuoikeuksia vankilassa... ei jumalauta mene minun kaaliin.

kaiken huippu on tämä ruikutus..eikö tämä hirviö todellakaan ymmärrä mitä hän on tehnyt jumalauta..ja tällaisella hirviöllä on vielä ystäviä kelle kirjoittaa. MITEN KUKAAN VOI OLLA TÄÄLLAISEN SAATANAN YSTÄVÄ ENÄÄ KAIKEN TÄMÄN HIRVEYDEN JÄLKEEN..ei kukaan järkevä normaali ihminen voi ymmärtää tällaista pahuutta.

EIKÖ PAHA SAA AINA PALKKANSA..miten se tämän kauhutarinan kohdalla oikein toteutuu..Eerika muisto ei unohdu koskaan.

Vierailija
4/70 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pää putoaa tämän johdosta ja annetaan selvä signaali, että vankien lähettäminen hakattaviksi ei ole oikeusvaltion toimintapapa. Lähdetään tälle linjalle ja oikeusvaltio on historiaa nopeammin kuin ehdit kissaa sanoa.

Vierailija
5/70 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistipsykopaateille oma nahka on kuitenkin tärkeä. Ehkä joku jättää muutaman lyönnin väliin Tarkin kohtaloa pelätessään.

Vierailija
6/70 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä. Jos mä jossain mielenhäiriössä osallistuisin lapsen surmaamiseen, niin tajuttuani tilanteen, olisin valmis kuolemaan. Amerikassahan oli se lapsiensa murhaaja (nainen), joka ei puolustanut itseään oikeudessa, kielsi kaikki valitukset ja halusi vain saada teloituksensa mahdollisimman pian. Muistaakseni telotettiin noin vuosi myöhemmin, joka on siis tosi vähän Amerikassa, jossa kuolemansellistä valitetaan kevyesti 10-20 vuotta.

Vierailija
7/70 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hel... mikä neiti! Ottamatta mitenkään kantaa vankilan toimintaan asiassa, niin jos on ensin itse kiduttanut lastaan kuukausikaupalla ja lopulta murhannut, niin miten kehtaa itkeä kun itse saa KERRAN pataan...olis nyt ees saakeli hiljaa! Hitto mä kiehun!!!

Vierailija
8/70 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touko Tarkki ei pyytänyt eristykseen. Hän ei myöskään kerro pahoinpitelystä, joten juttua ei tutkita. Minua lohduttaa, että hän on vankilahierarkian mukaan alinta kastia!

Vierailija
9/70 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä myös täynnä vihaa aamulla kun luin tuon. En tajua en, toivon todella että häntä hakataan siellä vielä enemmän ja vielä pahempaan kuntoon ja kaikki ympärillä vaan seisovat ja katselevat, jessss.......

Vierailija
10/70 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touko Tarkki ei pyytänyt eristykseen. Hän ei myöskään kerro pahoinpitelystä, joten juttua ei tutkita. Minua lohduttaa, että hän on vankilahierarkian mukaan alinta kastia!

"Vantaan vankilassa kurmuutuksen kohteeksi joutunut tutkintavanki väittää, että hän oli ennen pahoinpitelyä pyytänyt päästä eristysosastolle."

Vierailija
11/70 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vangeille iso kiitos!

Vierailija
12/70 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankila toimi oikein

ihmiset voi olla typeriä, oikeasti. Mä EN VOI USKOA että on tällaisia ihmisiä jotka ei tajua yhtään mitään mistään.

Vierailija
13/70 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä myös täynnä vihaa aamulla kun luin tuon. En tajua en, toivon todella että häntä hakataan siellä vielä enemmän ja vielä pahempaan kuntoon ja kaikki ympärillä vaan seisovat ja katselevat, jessss.......

Että vieläkin löytyy ihmisiä, jotka eivät tajua miten oikeusvaltio toimii, vaan haikailevat jonkinasteista paluuta Hammurabin lakeihin. Et voi uskoa, että sinun tunteesi ja vihasi ei voi olla yhtäsuuri kuin tuomioistuin, vaikka olisit kuinka typerä.

Vierailija
14/70 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touko Tarkki saa pelätä koko ajan.

Vierailija
15/70 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisella tappajaluuserilla ei ole mitään ihmisarvoa sanokoon humanistit mitä tahansa. Hänen ihmisarvonsa hävisi samalla hetkellä kun lapsen kiduttaminen alkoi.

Säälittävä raukka, jonka kohtalo tulee olemaan todella kurja aiheestakin. Tulevaisuutta ei ole.

Vankeinhoitoviranomaiset saavat lisääksi vapaasti päättää laitetaanko joku ruikuttaja eristykseen vai ei. Mikään automaatti se ei ole. Kannattaa vilkaista vankeinhoitolakia yms. Monille räkänokille tekisi oikein hyvää päästä isälliseen käsittelyyn.

Vierailija
16/70 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on lisäksi alinta kastia linnassa ja kohtelu sen mukaista. Vangeilla on myös lapsia ja perhe, hän on jatkuvasti silmätikkuna, ei yhtään vankikaveeia, kaikkien halveksima.

Vierailija
17/70 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuvottava oksetus kuin onkin, ei ole sen arvoinen että meidän kannattaisi ruveta hänen takiaan romuttamaan oikeusvaltion keskeisimpiä periaatteita. Joista tässä nimenomaisessa tapauksesa on kyse siitä, että demokraattisella prosessilla säädetään rangaistukset ja sitä varten perusettu lainsäädännöstä erillinen toimeenpanovalta toteuttaa rangaistuksen puolueettomasti.

Kun tämä järjestelmä romutetaan ja vanginvartijat rupeavat jakamaan väkivaltatuomioita, Touko Tarkki ja kaltaisensa ovat todellakin voittaneet ja pyyhkineet kansan hyvinvoinnilla perseensä.

Vierailija
18/70 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanaattinen mammalahko, jonka jäsenistöä kammoan syvästi, teitä ei koskaan pitäisi päästää lasten lähellekään tai kulkemaan edes vapaana ilman kuonokoppaa. Perintö vai perintä? Mitä jää lapsille.

Vierailija
19/70 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suomalainen oikeulaitoksin on naurettava vitsi kun täälläkin mielipide on se että Tarkkia pitää vain paijata päähän ja nuhdella kevyesti. Tarkin paapojia riittää.

Vierailija
20/70 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki Tarkin pään silittelijät ja oikeusvaltiosta huutelijat pistetä viettämään iltaa ko. hepun kanssa. Voitte vaikka juoda teetä ja puhua lastenhoidosta. Sen jälkeen voidaankin käydä nukkumaan ihan samaan sänkyyn jaa amulla sitten iloisena kahvipöytään.

Aivan käsittämätöntä, että täällä sympatisoidaan tällaista henkilöä.