Lue keskustelun säännöt.
Voisin mennä töihin työkkäriin aulavahdiksi hätistelemään työttömiä töihin.
24.06.2026 |
Sanoin niin työkkärin haastattelussa että voinko tulla töihin. Otan sähkölamauttimen mukaan ja jos joku pyrkii työkkäriin niin annan sähköä niin kauan kunnes työtön juoksee töihin. Se akka katto suu auki että olenko ihan tosissani. Vai meenkö kelaan aulavahdiksi kysyin. Eikö ne muka ota töihin olen halukas töihin. Se akka oli aika hiljaa siinä ja sanoi että lopetetaan haastattelu.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuulostaa turhalta ammatilta ei työttömät työkkäriin asti löydä. Kotoa joutuisit ne kelalois rotat hakemaan.
Kyllä se olisi kelarottalle hyvä työ paukutella työttömiä sähköllä.
Hyvä. Tajuaisi muutkin pysyä poissa siitä kamalasta paikasta, joka pahentaa asioita ja monia kiusattu huudettu. Ankea aulakin.