Kannattaako ostaa Applen iPhone 5?
Kommentit (25)
mitään yliarvostettua paskaa.Kyllä se nelonenkin on monta kertaa arvoisensa verrattuna kolmeen nokiaan mitä mulla on.Mies oli viisas ja osti aikoinaan iphone nelosen.
Nyt on vaan trendikästä haukkua Nokiaa paskaksi.
Mulla on lg ja työpuhelimena iphone, lapsilla samsung, miehellä nokia. Kaikissa niissä on hyvät ja huonot puolensa.
Yli arvostettua paskaa.
Taitaa olla vuoden piikkimatto toi iPhone 5.
mitään yliarvostettua paskaa.Kyllä se nelonenkin on monta kertaa arvoisensa verrattuna kolmeen nokiaan mitä mulla on.Mies oli viisas ja osti aikoinaan iphone nelosen.
Voisitko vielä perustella, miksi mies oli viisas ostaessaan iphonen?
niin todennäköisesti et tarvitse sitä oikeasti.
Hyvä yritys. :)
vain hullu ostaa törkeellä ylihinnalla luurin jossa ei ole mitään sen kummempaa kuin muissakaan. Ei ole kuin omenan kuva, ja sekin vajaa :D
Yli arvostettua paskaa.
eli nyt mahtavassa vedossa mutta kohta mennään alas kuin lehmän häntä.... tämä kaikki käy vaan nopeammin kuin Nokialla.
Kiinalaiset ja korealaiset korjaa taas hedelmät
Akkua ei voi itse irrottaa ja vaihtaa.
Flash ei toimi.
Puhelin päättää itse, milloin sillä voi soittaa ja milloin puhelu on kestänyt riittävän pitkään.
Datayhteys katkoo.
Ikävintä on juuri tuo ettei puhelimella voi tehdä töitä luotettavasti.
Tilasin just 900 Lumian.
Vuodesta 1994 olen ollut vannoutunut Nokialaisten käyttäjä, kunnes hankin vuosi sitten iPhone 4s puhelimen. Ja kun tulee sen aika, myös seuraava puhelimeni tulee olemaan iPhone ehdottomasti. Helppo, nopea, kestävä, monipuolinen ja luotettava. En tarvitse enää muuta kameraa ja tietokoneenikin avaan nykyään harvemmin.
reipasta ylihintaa keskinkertaisista tuotteista? Applen läppärikin, pienellä muistilla, maksaa toista tonnia, puhelimesta puhumattakaan...
Iphone 5 on hyvä puhelin eli siis osta se heti
"Loppuvuonna jopa 22 miljoonaa iPhonea
Lähteiden mukaan iPhone 5 -puhelimia saadaan syyskuun loppuun mennessä valmiiksi noin 5–6 miljoonaa kappaletta. Koko loppuvuodelle iPhone 5:ttä on tilattu yli 22 miljoonaa kappaletta.
Viime vuonna Apple sai kaupaksi noin 47 miljoonaa iPhonea. Loppuvuoden tilausmäärien myötä Apple voisi tänä vuonna myydä yli 85 miljoonaa iPhonea. Apple voisi näin nousta Nokian ohi suurimmaksi älypuhelinten valmistajaksi."
Q4 viime vuonna Apple myi 37 miljoonaa iPhonea kun Steve kuoli just sopivasti eli alaspäinhän nuo myyntiluvut tulevat tuossa tapauksessa menevät noin 40% viime vuodesta. Aika paha romahdus.
"Loppuvuonna jopa 22 miljoonaa iPhonea
Lähteiden mukaan iPhone 5 -puhelimia saadaan syyskuun loppuun mennessä valmiiksi noin 5–6 miljoonaa kappaletta. Koko loppuvuodelle iPhone 5:ttä on tilattu yli 22 miljoonaa kappaletta.
Viime vuonna Apple sai kaupaksi noin 47 miljoonaa iPhonea. Loppuvuoden tilausmäärien myötä Apple voisi tänä vuonna myydä yli 85 miljoonaa iPhonea. Apple voisi näin nousta Nokian ohi suurimmaksi älypuhelinten valmistajaksi."
Yli arvostettua paskaa.