Uudessa 7 Päivää lehdessä Eerikan äidin haastattelu!
Kommentit (60)
äiti, jonka lapsi tapettiin.
Ei hänen suruaan vähennä se, ettei hän itse ollut malliesimerkki äidistä.
Ja lopultahan tässä vaiheessa ei ole tiedossa, kuinka paljon hänen ongelmiaan liioiteltiin isän taholta.
Älä lyö lyötyä.
äiti, jonka lapsi tapettiin.
Ei hänen suruaan vähennä se, ettei hän itse ollut malliesimerkki äidistä.
Ja lopultahan tässä vaiheessa ei ole tiedossa, kuinka paljon hänen ongelmiaan liioiteltiin isän taholta.
Älä lyö lyötyä.
Mitään ole liioteltu,ei kahta lasta oteta pois,jos ei ongelmia ole.Toinen otettiin pois jo ennen Eerikan syntymää,joten siihen ei ole kukaan muu vaikuttanut,kuin äidin ongelmat.
Ei lapsia raahata pitkin pihoja öisin,jos ei ole ongelmia jne..
Minun sääliäni ei tuollainen "äiti" saa.
Äiti menetti lapsensa karmealla tavalla. Aivan hirveällä.
Otan osaa Eerikan äidin ja muiden läheisten suruun!
Äiti menetti lapsensa karmealla tavalla. Aivan hirveällä.
Otan osaa Eerikan äidin ja muiden läheisten suruun!
huvitti kun näin kuvan.Täällä niin hehkutettiin miten on kaunis,nuori ja hoikka.Väittivät nähneensä facebook profiilin Toukon sivun kaverilistalta vaikka Eerikan äiti ei ole koskaan ollut Toukon kaverilistalla jo siitäkin syystä et poliisi kehoitti lähestymiskieltoa hakiessa ettei menis siihen lankaan.
Täällä syytettiin jälleen kerran väärää naista.Se nuori tyttö ei ole Eerikan äiti josta täällä puhuttiin mut eihän tää haaskalintu lauma usko totuutta sen jälkeen kun he on päässyt raadon makuun.
huvitti kun näin kuvan.Täällä niin hehkutettiin miten on kaunis,nuori ja hoikka.Väittivät nähneensä facebook profiilin Toukon sivun kaverilistalta vaikka Eerikan äiti ei ole koskaan ollut Toukon kaverilistalla jo siitäkin syystä et poliisi kehoitti lähestymiskieltoa hakiessa ettei menis siihen lankaan.
on punahiuksisen tantan kuva, olisko se vaan joku huijaus?
tuo seiskan kuva ei näytä yhtään samalta kuin mitä fasessa oli!
Näen sen naisen sitten , oliko kasvokuva?
voin raportoida sitten kaiken teille
tuo seiskan kuva ei näytä yhtään samalta kuin mitä fasessa oli!
Eerikan äiti ei ole facebookissa koska poliisi "kielsi" vuonna 2009.Touko Tarkin kaverilistalla hän ei ole koskaan ollut.
Uskokaa jo ennen kuin se väärä henkilö saa tarpeekseen ja tekee kunnianloukkaus jutun näistä ketjuista.
Eerikan äiti on reilusti yli kolmekymppinen arviolta noin 90kg 165cm pitkä lyhyt hiuksinen nainen jolla on vähän punertavaksi värjätty ns.mummomalli.
ois vaan ollu niin paljon kivempaa, ku eerikan äiti ois ollu kaunis ja nuori ja HOIKKA!!
ja laittais aijaa.com sivulle tänne meidän ihasteltavaksi?
tuo kansikuva oli tosi epäselvä, takaapäin otettu ja siinä on selvästi vanhempi, pyylevä, tukevaniskainen punatukkaiseksi värjätty "täti".
ottaa pois molemmilta, sekä isältä ja äidiltä ja antaa hänet sijaislapseksi rakastavaan kotiin kasvatettavaksi. Ainoa keino välttää vastaavat tapaukset.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 00:18"]
Minä olen sosiaalityöntekijä, ja ihan pätevä. Olen joutunut tekemään huostaanottoja. Usein vastoin tahtoa.
Itkettää koko keskustelu. En tiedä miksi lapsi otettiin äidiltä huostaan ja sijoitettiin isälleen. Varmasti asiat olivat huonosti.
Mutta(!):
Yrittäkää nyt helvetti tajuta, että huostaanotetun lapsen vanhemman ja SADISTISTEN MURHAAJIEN välillä on iso ero.
[/quote]
Niin on. Suurin taitaa olla se, että sadistisilta murhaajilta lapsia ei oteta huostaan.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 00:18"]
Minä olen sosiaalityöntekijä, ja ihan pätevä. Olen joutunut tekemään huostaanottoja. Usein vastoin tahtoa.
Itkettää koko keskustelu. En tiedä miksi lapsi otettiin äidiltä huostaan ja sijoitettiin isälleen. Varmasti asiat olivat huonosti.
Mutta(!):
Yrittäkää nyt helvetti tajuta, että huostaanotetun lapsen vanhemman ja SADISTISTEN MURHAAJIEN välillä on iso ero.
[/quote]
Hyvin sanottu. Nämä ovat vaikeita asioita ja tabujakin, mutta huostaanotetun lapsen vanhempi ei ole aina välttämättä mitenkään paha ihminen. Sadistinen murhaaja taas on pahin mahdollinen alkueläin!
tekee itsestään uhrin,jolta on lapsi viety ilman syytä.Olisi saanut jättää haastattelun antamatta,ei ole mitenmkään uskottava ihminen,jolta on sossu vienyt 2 lasta.