Mies, voiko nainen olla liian kostea?
Kommentit (69)
Vierailija:
Ja se kannattaa lakata kuvittelemasta että se yhdynnässä tulee. En ainakaan minä ole vielä saanut.
Vierailija:
Niin, eikä orgasmin saantiinkaan kosteus vaikuta. Klitorista hieromalla/suikuttamalla/jne... onnistuu orgasmi vaikka paikat olisi rutikuivat.
nykyinen aina huokailee, että " ihanaa kun sä oot niin märkä..." Myös exän mielestä paras hetki yhdynnässä oli se, kun yhtäkkiä tulin aivan litimäräksi kiihotuksesta.
Tosi kummalta tuntuu sitten, että on myös niitä, jotka sitä pitävät jotenkin huonona asiana?
Ja kyllä, kuukautiset tulee ihan normaalisti. Ja mun klittaan ei tarvi koskea ilman kosteutta, orkut häviää sillä konstin hyvin äkkiä. Tai sitä saa hinkata 2 tuntia ja kuka sitä jaksaa..
Mä olen havainnu että lantionpohjalihaksilla on merkitystä orgasmin saannissa.
N 23
Kokeilis suoraan jotain muuta.
N23
Orgasmin saanti helpottuu kun on oikea mies. Ja tietenkin taidotkin merkkaa. Exän kanssa en lauennut lähes koskaan, hän välitti vain itsestään, mutta tämän nykyisen kanssa laukean lähes joka yhdynnässä ja välillä useammankin kerran. Syynä tähän on se, että luotan mieheeni ja rakastan, yhdessä opettelemme mistä tykkäämme ja seksi on hauskaa. Minä olen 23-vuotias. Ja kun sanotaan, että vasta 40 vuotiaana nainen kokee parhaat seksihetket, silloin on luvassa varmaan pyörtyminen ihanuudesta...
Nuo jotka ei koskaan ole orgasmia saaneet.... ovatko he koskaan kokeilleet itsetyydytystä?!? Ihmettelen sitä aina. Itse olen tyydyttänyt itseäni jo tosi nuorena.... ja oppinut sen, mikä oma orgasmi on, ennen seurustelua/parisuhdetta. On huomattavasti helpompi tyydyttyä esim yhdynnässä, kun tietää miten omaa orgasmia kohti mennään. Nuolemista en tarvitsisi, mutta nykyiseni haluaa nuolla paljon. Henkinen yhteys ja luottamus on minulle kaiken a ja O, jos niitä ei ole, niin ei ole kyllä seksiäkään/rakastelua.
T. Märkä, herkkä, brunetti
Periaatteessa ei mut periaatteessa kyllä.
Ex kastui älyttömästi mikä oli hirveän kiihottavaa. Mutta sitten taas spontaanit yhdynnät väheni koska aina piti viritellä joku pyyhe tai vastaava patjalle. Myös nainen päällä asennoissa seksin jälkeen oli pakko käydä suihkussa aina koska itse oli aivan limassa.
Sitten kun N23 (Nro 80/81) tuosta kasvaa selvinnee hänellekin, että kyllä ajatuksen voimalla kostuu ja hyvin, kunhan hormonit hyrräävät. Ihan sama mikä on " Tavaran" koko. Lantionpohjanlihaksiakaan ei tarvitse käyttää kostumiseen ollenkaan mutta muutoinhan niiden treenaminen on tietenkin hyvästä molemmille osapuolille.
Synnytyksen jälkeinen kuivuus puolestaan johtuu nimenomaan esrogeenihormonin vähäisyydestä naisen elimistössä -eikä todellakaan mistään mistä N23 kirjoittaa. Tiheä imettäminen pitää kehon estrogeenitasoa alhaalla, mikä puolestaan voi helposti johtaa limakalvojen kuivumiseen ja siirtää kuukautisten alkamista.
Niin, eikä orgasmin saantiinkaan kosteus vaikuta. Klitorista hieromalla/suikuttamalla/jne... onnistuu orgasmi vaikka paikat olisi rutikuivat.