Mies, voiko nainen olla liian kostea?
Kommentit (69)
Olen luonnostani vaalea, mutta tällä hetkellä olen värjännyt hiukseni tummaksi.. Mitenkäs minun kohdalla sitten?
Tämähän on ihan naurettavaa! Ei kai tuollaista kukaan ihan oikeasti usko?
ja karva kasvaa niin, että saa melkein joka päivä sheivailla... Ilmankos olen aina märkänä.
Mieheni sanoi joskus, ettei ole koskaan tavannut niin märkää naista kuin minä. Mua se on joskus jopa häirinnyt, olen nimittäin myös niitä " aina märkänä" tyyppejä.
Ja jos näen jotain kiihottavaa, suorastaan valun... jos ei ole pikkuhousuja.
uuh kuulostaapa uskomattoman ihanalta.
taas vahvistus sille että tumma ja tulinen!
ja karvainen nainen on kiihkeämpi.
olisipa ihanaa nuolla sinua ja tuntea sinun märkyytesi kielellä ja samalla työntää sormi ... sormia märkään pilluusi .....
Brunetit ovat tulisia ja hyvänmakuisia! Tekobrunetit kyllä paljastuvat nopeasti - jos ei muuten niin mausta ja tuoksusta...
Aito brunetti se olla pitä! Naminam
kun hän tuli. Olin niin kosteana että valuin reisille. Oltiin oltu yhdessä vasta reilu vuosi, vauva oli tekosessa (en vielä raskaana) ja oltiin oltu jonkun aikaa erossa mun reissun takia. Nyt ollaan oltu siis kohta 10v yhdessä. Kai se oli miehelle ikimuistoinen ja tunnepitoinen tapaus :)
kostea, ikävää sellainen lotina ja valuminen. Minulla on pimpsa rutisevan kuiva kuin pergamenttikäärö, mutta se ei haittaa, kun löytää SEN OIKEAN!
Kiinnostaisiko ketään?
Onpas vain seksikästä. Eikä märkyydellä ole mitään tekemistä kiihkeyden kanssa.
T: M34
Tekee varmaan hyvää jos olet kuiva ja mihesi töntyy sinuun??
Kaikesta sitä voi nauttia!
Vaikka näin miehenä ei voi kun ihmetellä
siis seksillä ei ole mitään väliä??
kunhan kumppani on oikea.
eikö naisen märkyys johdukkaan siitä kuinka kiihottavana nainen näkee miehen?
Mutta sillä ei ole mitään tekemistä kiihkeyden kanssa, jos naapurin miina on märempi ku naapurin elsa. Ehkä se elsa on kuitenkin kiihkeämpi.
Noin sitä ainakin mies luulee jos nainen märkä saa jotain hyvää aikaiseksi.
Eiköhän se ole eräänlainen mittari?
Make33
Mutta kerran tapasin naisen joka suoraan sanoen valui.
Se oli pylly pystyssä ja kun sitä kiihotti sormilla niin reisiä myöten valui ja tunsi sormella että kuinka uskomattoman märkä nainen voikaan olla.
Vaan ei ole toista eteen tullut!!
Vierailija:
Täällä yksi kuiva ja kateellinen :( Olen aina ollut tällainen. Vaikka olen kuinka kiihottunut (ja minä siis rakastan seksiä!), en tule koskaan kovinkaan märäksi, vaan liukastetta on käytettävä lähes aina. Ja niinkuin täältäkin näitte, miehille kuivuus on todella epämiellyttävää. Ei ole kauhean kivaa kun tiedän sen itsekin :(
Mieheni voi nuolla minua vaikka kuinka kauan enkä kostu paljon muusta kuin hänen kuolastaan.
No en tosin ole saanut ikinä orgasmiakaan joten taidan olla erikoinen tapaus.
Vaikka saahan mieheni kyllä tarpeensa tyydytettyä, vaan olenko siltikin huono nainen?
Ainakin meitsin mielestä voi olla eli heh ite tykkään eniten sellasesta puolimärästä pimpsasta.
Millainen se on vaimollani yleensä noin 3 minuutin nuolemiseni jälkeen - jos teen hänelle esim. ensin orkun nuolemalla, niin sen jälkeen kokemukseni/käsitykseni mukaan aikas " normaalisti" kostuva pimpsansa on kyllä jo liian kostea. Eli nimenomaan sitä Tärkeää puristuspuolta puuttuu kun, anteeksi vain, on kuin suonsilmäkkeeseen työntelisi ja saattaa erektiokulmakin alkaa laskemaan suurimmasta mahdollisesta sen takia... ;-)
Noh, kullini taitaa olla paksuutensa puolesta käsitykseni mukaan korkeintaan keskikokoa (erektiossa n 12-13 cm), eli johtunee osittain myös siitä tämä mieltymys " vain sopivasti kosteaan" pimpsaan sekstaillessamme (anteeksi että olen olemassa, sillä Kaikilla miehillähän pitäisi olla keskikokoa Isompi kulli eli tilastollisesti jne. asiaa tarkastellen 50 %.sta miehistä ei ole oikein mihinkään sänkyhommissa, eikö niin?:)).
Kuinka moni tuon allekirjoittaa?
Aina sitä uutta oppii??
kai sitä mies elättelee että se johtuisi hänestä ja nostaa miehen itsetuntoa kun aistii " märän" naisen
ja toisaalta kieli tuntisi ihanan myskin maun
-mici-
Itse olen runsaskarvainen (siistitty) brunette ja todellakin helposti märkä. Kyllä oli kova kolaus joskus kun olin raskaana ja hormoonit heitti häränpyllyä enkä kostunut millään. Tosin, miehen rakastajantaidotkin ovat siitä huomattavasti parantuneet..
Sitä vain ihmettelen kun niin moni tykkäis tällaista nuolla jne. mutta omalle miehelleni riittäis kerran viikossa pimeässä ja noin puolen vuoden välein uskaltaa pesun jälkeen nuolla. Ja mitään tulehduksia yms. ei ole. Että itsestä löytyy kyllä haluja ja kosteutta vaikka joka päivä mutta mies ei innostu..
Lantionpohjalihaksia treenaamalla sitä kosteutta saa lisää. Jos ei niillä lihaksilla tee mitään, ei myöskään ajatuksen voimalla kostu. Ts. jos on löysää tavaraa nii ei kostu niin helposti. Itse huomannut tämän synnytysten jälkeen kun paikat remontissa.
Ja sinulle joka et ole saanut koskaan orgasmia. Ilman kosteutta sitä on turha yrittääkään, itsellä ei käy kuin kipeää. Kokeile itse yksiksesi tehdä se, tältä palstalta saa hyvin siihen erilaisia keinoja. Ja se kannattaa lakata kuvittelemasta että se yhdynnässä tulee. En ainakaan minä ole vielä saanut. Minä kun ekan kerran sain, heittäydyin ilmeisesti vaativaiseksi. En ala enää sitä että mies saa ja minä en.
Nainen 23
Kyllä voi. Ja onhan se noloa kun saan syyttää siitä vain itseääni :P