Kauheeta.Jussi käväsi linnassa pahoinpitelystä
sillä välin Tanja sai parin toisen pojan.Itsekkään en ole vielä päässyt vauvaa tapaamaan,olen täällä Kanadassa asti kirjoittelemassa ja varaa ei ole lentää Suomeen moikkaamaan uusinta tuttavuutta.Rahat on yh-äidillä nyt tässä.Kirkon kautta kuului hyvin menneen synnärin jne.Terkut Suomeen,kotimaahan!
Kommentit (2)
tulee goverment hakemaan omiaan.Karkuun en pääse.Pakko maksaa.Toinen vaihtoehto on huokutella lasten isä Suomeen asumaan mutta kun tiemme ovat eronneet,miten mies suostuisi muuttamaan Suomeen.Olen pulassa sillä lapset ovat vielä koulussa ja jos teen jonkun rikoksen täällä,esim jätän parkkimaksun maksamatta,voivat vieläpä karkottaa mut Kanadasta ja en uskalla ottaa riskiä että lapset jää tänne ja mä joudun pois.Siksi tää veljen lapsen näkeminen ei tunnut kovin tärkeältä,vaikka dementoitunut äitini ihmettelee miksei tytär käy koskaan kotona.Ei oo varaa.
Suomeen,ei niitä ole olemassakaan.Nään tän vauvelin kun hän on yli vuoden.Ei oo varaa lentää Suomeen.Mutta ainahan voi lähettää terveiset puhelimitse.Sekin vielä kun täältä soittaa on tuo aikaero jännä homma,joudun soittamaan täältä Kanadasta sellaiseen aikaan että he siellä Suomessa lähes häiriintyvät.Aikaeroa 8-10tuntia.Nauttikaa syksystä,kuulin että lämmintä on ollut jopa bikini?kelejä? Täällä samoin on ollut lämmintä ja odotan kovasti että pysyisi tällaisena.Itselläni on kesken asioita täällä,vaikka erosin mun intiaani-lasten isästä e poislähtö ole vaivatonta vaan taidan palata tänne lasteni kanssa takaisin.Tulen kolmen kuukauden pikavisiitille Suomeen ja palaan kesäksi takaisin Kanadaan.