Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa oleva, pidätkö yhtä vai kahta sormusta?

Vierailija
12.09.2012 |

Pidätkö sekä kihla- että vihkisormusta?

Jos vaan yhtä, millainen sormus on?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä oltu 10 vuotta ja naimisiin päätettiin mennä 8 vuotta sitten.

Koen olevani kihloissa, ollut 8 vuotta näin.

Tahdon yhden sormuksen, hääsormuksen alttarilla koska en tahdo kihlasormusta enää tähän väliin vaikka kirkko ja juhlapaikka on varattu.

Minusta kihlat olisivat voineet olla aikasemmin aiheellinen, ei enää. Mies taas tahtoisi mutta saa ostaa itselleen kihlat jos välittää. Säästyköön nekin rahat vihkiin.

Vierailija
42/50 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihla- ja vihkisormus ovat molemmat nykyään liian pieniä enkä ole nähnyt tarpeelliseksi suurennuttaa niitä. Minulle on oikeastaan aika yhdentekevää, mitä joku vieras ihminen tästä sormuksettomuudestani päättelee. Itse kiinnitän hyvin vähän huomiota muiden ihmisten sormuksiin, eikä niistä mielestäni voi kovinkaan luotettavasti tehdä päätelmiä ihmisten siviilisäädystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kadotti omansa pihalla nurmikkoa leikatessaan ja minä taas en ole oikein sormusihmisiä. Lisäksi ne sormukset eivät ole nykyään yhtään tyyliäni.

Vierailija
44/50 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sormuksia on vain yksi, kihlasormus, enkä voi pitää sitäkään. Ihottuma tulee aina, jos sormus on päivän käytössä. En ole allerginen sille metallille, mutta atooppinen iho ei kestä sormus + käsienpesu yhdistelmää yhtään. Toista sormusta en kaivannut naimisiin mennessä ja nyt vielä vähemmän, koska jäisi kuitenkin käyttämättä.

Vierailija
45/50 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ovatkin todella kauniit ja mulle suunnitellut ja tehdyt.

Vierailija
46/50 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahta sormusta, sekä kihla- että vihki. Sopivat hyvin yhteen, ja yhteensopivuus olikin tärkein vihkisormuksen kriteeri.

Vierailija
47/50 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut kyllä yllätti se, kuinka moni käyttää vain yhtä sormusta. Sehän on tietenkin ihan makuasia ja jokainen toimii mielensä mukaan, mutta olen pitänyt jotenkin itsestäänselvyytenä, että Selvä Enemmistö kantaisi kahta rinkulaa sormessaan, toista kihlautumisen merkkinä ja toista muistuttamassa avioliittolupauksesta. Varsin mielenkiintoinen ketju siis, jos vastauksiin voidaan luottaa. Tällaisissahan kyllä aina jakauma vääristyy, mutta ehkä suunta on totuudenmukainen...

Niin, mullakin oli alunperin tarkoituksena pitää molempia sormuksia. Kuitenkin, kun vihkisormusta suunniteltiin ja päätettiin sen leveys, ei kunnolla hahmottunut, millaista sitä olisi kuitenkaan pitää kihlasormuksen rinnalla. Häissä mulla oli kihlasormus "alla" ja pidin jonkun aikaa molempia, mutta sormiläskit =D turposivat niin ikävästi sen paksun vanteen yli ja ali, että kauniimpaa on pitää vain yhtä.

Vierailija
48/50 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppari on valkokultainen timanttirivisormus, jonka sain 5-vuotishääpäivänä. Joskus unohdan laittaa sormuksen sormeen.

Vierailija
49/50 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vasemmas nimettömäs uus kihlasormus vihkisormuksen kaverina. Alkuperäiset kihlasormukset on ihan hopeiset, mutta vihkisormuksia ostettaes, ei vihkisormus näyttäny hyvältä hopeisen kans, joten sain uuden kihlasormuksen. Hopeinen kihlasormus on aina oikean käden nimettömäs.

Kihla- ja vihkisormukset on tungsten karbidia. Kihlas on vinoviivoja ja vihkisormus on sileä yhdellä kivellä.

Miehen vihkisormus on kultainen,jota se ei koskaan ota pois sormesta.

Vierailija
50/50 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kapea kultainen kihlasormus ja millin leveämpi kultainen vihkisormus neljällä sirolla timantilla. Ollaan puhuttu että pitäisi hommata viiden timantin sormus - alkuperäinen suunnitelmamme oli neljä lasta (siitä nuo neljä timanttia) mutta saatiin vielä viideskin.

Kumpaakin pitänyt pienentää kun olen liiton aikana laihtunut ja sormukset rupesivat putoilemaan jossain vaiheessa. Miehellä on vain kihlasormus, johon naimisiin mennessä kaiverrettiin myös hääpäivä, voi sitten sieltä tarkistaa jos rupeaa unohtelemaan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä