Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa oleva, pidätkö yhtä vai kahta sormusta?

Vierailija
12.09.2012 |

Pidätkö sekä kihla- että vihkisormusta?

Jos vaan yhtä, millainen sormus on?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla perinteiseen tapaan kihla ja vihki sormessa.

Vierailija
2/50 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hommattu kihlasormuksia kun kihla-aikaa kesti vain kolme kuukautta.

Vihkissormus on hopeinen ja siinä on kolme pientä timantia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaikka niistä toinen ei olekaan kihlasormus. Meillä on kummallakin pelkkä vihkisormus, mutta mies osti mulle nimettömään toisen sormuksen, että näkyy että ollaan naimisissa. Mutta pian on kumpikin sormus poissa, on ero vireillä.

Vierailija
4/50 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkokultainen sormus jossa isompi timantti keskellä. Ei oikein käy kihlasormuksen kanssa yhteen.

Vierailija
5/50 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormuksiksi hommattiin sileät valkokultaiset sormukset. Naimisiin mentäessä tuunattiin minun sormustani kivellä.

Vierailija
6/50 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormus oli 18k kultaa, silti siitä tuli ihottumaa, olen ollut 10v jo ilman.mies pitää omaansa kyllä.

Vierailija
7/50 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6mm leveää vihkisormusta pidän. Teetettiin uniikit sormukset meille, minun sormukseni eroaa miehen sormuksesta timantein. Valkokultaa ovat.

Vierailija
8/50 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihkisormus on sellainen, että hyvin passaa pitää kihlasormuksen kanssa. Jos olisi jotenkin kaareva reunus ison kiven takia vihkisormuksessa niin näyttäisi hölmöltä kihlasormuksen vieressä.

Vierailija
9/50 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me teetettiin 20 v.-hääpäivän kunniaksi vanhoista sormuksista oman mallin mukaan molemmille uudet, upeat rinkulat:)

Vierailija
10/50 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormus valkokultainen, jossa timantteja.

Vierailija
11/50 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6mm leveää vihkisormusta pidän. Teetettiin uniikit sormukset meille, minun sormukseni eroaa miehen sormuksesta timantein. Valkokultaa ovat.

Häät edessä ja ihastuin ajatukseen uniikeista sormuksista. Paljonko makso ja olisko mahdollista käyttää kihlasormusta materiaalina?

Joo ja tiedän, kannattaa kysyä korusepiltä itseltään tarjouksia ja tuota materiaaliasiaa, mutta ajattelin silti kysäistä.

12/50 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivat hyvin yhteen,molemmat kalevalaa,kihlasormus leveä,vihkisormus kapea johon teetettiin ametisti(lempi kiveni)ja hopeaa.miehellä myös kaksi samanlaista sormusta,vihkisormus vain ilman kiveä :)

Vierailija
13/50 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormus ei enää edes mahdu.

Yleensä käytän yhtä leveää hopeista sormusta tai kahta leveähköä hopeasormusta.

Mieheni ei ole pitkään aikaan käyttänyt sormustaan, jäi liian pieneksi eikä olla saatu aikaiseksi käydä suurentamassa.

Vierailija
14/50 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole, kun emme ole menneet kihloihin. ja ennen kuin joku sanoo, että kyllä olette, niin aivan sama.

Vierailija
15/50 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihki, kihla ja yks myöhemmin ostettu

Vierailija
16/50 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kadotti häiden jälkeisenä pakkastalvena oman sormuksensa lumihankeen enkä ole yksinäni viitsinyt pitää sormuksia. En ole sormusihmisiä muutenkaan, ne ovat hankalat käsiä pestessä.

Vierailija
17/50 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa molemmissa timantti/timantteja. Haaveilen vielä kolmannesta vaaleanpunaisilla kivillä olevasta sormuksesta samaan sormeen. Ehkä sen saan joku hääpäivä :)

Vierailija
18/50 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, kyllähän te olette. Mutta jotenkin ihana silti.

ei ole, kun emme ole menneet kihloihin. ja ennen kuin joku sanoo, että kyllä olette, niin aivan sama.

Vierailija
19/50 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kihlaton

Vierailija
20/50 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koruihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan