Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tunnen suurta syyllisyyttä siitä etten viihdy työpaikan ruokatauoilla.

Vierailija
12.09.2012 |

Tai en viihdy isossa porukassa ja siellä kerrallaan iso porukka. Syön ja olen pääasiassa hiljaa tai luen lehtiä. Koen syyllisyyttä siitä etten puhu tai että en osallistu keskusteluihin. Siellä on pomonikin syömässä. Pakenen äkkiä syömisen jälkeen huoneeseeni ja nettiin. =/ Olen vain ujompi ja hiljaisempi. Enkä jaksa koko aikaa olla ruokatunnilla jos olen syönyt. Kahvitauot jätän väliin. Työskentelen terveysalalla ja tuntuu että pitää olla sosiaalinen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suotta tunne syyllisyyttä. Muutama ystävällinen sana/ hymy silloin tällöin sieltä hiljaisuuden tai lehden lukemisen lomasta riittää oikein hyvin. Kaikkien ei tarvitse olla puheliaita ja sosiaalisia samalla tavalla.

Vierailija
2/3 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ainoa ongelma tuossa, ei se että olet enemmän itseksesi viihtyvä ihminen. Itse en edes käy porukan kanssa yhdessä syömässä vaan puputan eväät työhuoneessani itsekseni, enkä tunne siitä pätkääkään syyllisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla introvertti. Se ei ole mikään vika tai ongelma. Ongelma on se, jos työpaikalla ei ymmärretä ihmisten erilaisuutta ja sitä, että toiset viihtyvät paremmin yksin.

Itse väsyn liiallisesta ihmisten seurasta. Lounaalla käyn aina yksin tai erään hyvän ystäväni kanssa, en liki koskaan työkavereideni kanssa, vaikka tulenkin heidän kanssaan hyvin toimeen ja pidän heistä.

Sinuna lakkaisin tuntemasta syyllisyyttä moisesta. Suosittelen myös lukemaan Susan Cainin tuoreen kirjan "Hiljaiset - Introverttien manifesti".