Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No voi helv###i mun mies on maksanut

Vierailija
02.06.2015 |

joka kuukausi säännöllisesti rahaa jollekkin Elisa nimiselle horolle! Tässäkin kuussa melkein satasen! Eikä todellakaan olla mitään rikkaita :( selvisi siis kun ihan luvan kanssa makselin miehen nettipankista laskuja.

miten nyt tehdään, otanko asian puheeksi vai eroanko vaan suoraa?!

Kommentit (217)

Vierailija
141/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 16:26"]Nyt kun sanoitte, niin kävin katsomassa vaimon tilitietoja. Joka vitun kuukausi OP:n kanssa jotain panoja. Tiesin, että Olli-Pekka on pelimies, mutta luottamus vaimoon on mennyttä!
[/quote]
Eikös OP ole tampooni? Älä siis muru huolestu.

Vierailija
142/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:07"]

Mun tyttöystävä täytti vuosia ja sai paketissa jotain saakelin hajuvettä ja mukana oli tällainen kirje:

"Hei Niina,

Paljon onnea syntymäpäiväsi johdosta! Merkkipäiväsi kunniaksi haluan muistaa sinua pienellä lahjalla. Terveisin Yves Rocher"

Mä räjähdin kyllä samantien, että mikäs helkkarin ranskanelävä sulle hajuvesiä lähettelee!! Akka kehtasi nauraa päin naamaa! Ekaks pettää jonkun ulkomaalaisen kollin kanssa ja sitten vielä nauraa päälle!! Ei oo mitään asiaa mun luo tolla akalla enää!!

[/quote]

Se Yves Rocher on kyllä melkoinen pelimies, sillä on naisia ympäriinsä lähes joka kylässä. Tietääköhän Niina, ettei ole ainoa? Aika rikas se on, lähettelee kuukausittain kirjeitä ja lahjoja todella monelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttöystävä täytti vuosia ja sai paketissa jotain saakelin hajuvettä ja mukana oli tällainen kirje:

"Hei Niina,

Paljon onnea syntymäpäiväsi johdosta! Merkkipäiväsi kunniaksi haluan muistaa sinua pienellä lahjalla. Terveisin Yves Rocher"

Mä räjähdin kyllä samantien, että mikäs helkkarin ranskanelävä sulle hajuvesiä lähettelee!! Akka kehtasi nauraa päin naamaa! Ekaks pettää jonkun ulkomaalaisen kollin kanssa ja sitten vielä nauraa päälle!! Ei oo mitään asiaa mun luo tolla akalla enää!!

[/quote]

Ei apua, muistan kun olin lapsi ja toi sama mies lähetteli mun äidille kaikkia lahjoja! Mitä jos tää Yves on mun isä?!?

Vierailija
144/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sydän särkyy, kun luen näitä teidän juttuja. Mun mies sai tänään postissa kirjeen, lähettäjä Nahka-Albert. Teille edes ne miehet ovat toisten naisten kimpussa, kun taas mulla... Mies yrittää tuolla koputella oveen toisesta huoneesta ja pyytää, että saisi selittää, mutta tätä ei enää puheilla korjata.

Vierailija
145/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:17"]

"Hei Niina,

[/quote]

Ei apua, muistan kun olin lapsi ja toi sama mies lähetteli mun äidille kaikkia lahjoja! Mitä jos tää Yves on mun isä?!?

[/quote]

Mun äidillekkin lähetteli. Vielä bonuksena sellaisia onnenrullia joita en koskaan saanut avata. Mitähän niissäkin oli???

Vierailija
146/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan niitä aikoja, kun tuo Yves ensimmäisiä kertoja oli Suomessa, olin silloin lapsi. Kuulin, kun joku kertoi saaneensa siltä ihottumaa. Enhän minä tajunnut lapsena mistä oli kyse, mutta ei ihme jos sellaiselta gigololta tauteja tarttuu. 

Vierailija
147/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullut huhua että myös herrat nimeltä Joe Blasco ja Louis Vuitton ovat rikkoneet myös useita suomalaisten parisuhteita.

Vierailija
148/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:07"]

"Hei Niina,

[/quote]

[/quote]
Äkkiä DNA testiin ja elareita vaatimaan.

Vierailija
149/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin näistä teidän tarinoista tajuta pari juttua oman miehen käytöksestä. Tänään vietetään tyttöjen iltaa Ainon ja Eilan ja kolmen kaverin kanssa, huomenna lähtee eropaperit.

Vierailija
150/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sil muksu sen nimise kans...

Vierailija
151/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies joutu ulkoruokintaan, kun kerran kesäpäivänä sano niin haltioituneena, että "Kylläpä nyt on mukava olla, ku on pannu Katriinaa ja emännän kanssa saa juoda päiväkahvit ulkona!" Ja että mun kaa vaan pelkkää kahvia!

Vierailija
152/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika säälittävää, naiset saa lahjoja varakkailta ulkomaalaisilta gigoloilta ja miehet joutuu maksamaan jollekin elisalle mikä jakaa näköjään kaikkille tai pahimmassa tapauksessa nahka-albertille.

Vierailija
153/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa liehittelee joku Alibaba ja vaimo on siirtänyt mun rahoja sille. Kyllä tästä ero tulee.

Vierailija
154/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ne ukot käyvät jo kirjeenvaihtoa noiden pimatsujensa kanssa. Mun miestä yritetään ihan suoraan iskeä kaupungilla, ja ei kuulkaa tunnu hyvältä. Kauppaan kun mennään, niin johan siellä joku mimmi huitoo kädellä ja huutelee miehelle, että täällä on vapaa kassa. No täällä on varattu mies, joten kita kiinni, seireeni. :(

Vierailija
155/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko sano vetävänsä jotai Eilaa joka aamu ja ilta. Sain itkupotkuraivarit. Sit huomasin illalla sen Eilan meidän kylmiön hyllyssä ...

Vierailija
156/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta pääsi tänään itku, kun mies sai paketin ja sen oli lähettänyt Erä-Kontio. Jos se olisikin homo, mutta luulen, että se on sekaantunut eläimiin!

Vierailija
157/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä ketju piti tehdä? Minäkin sinisilmäisesti menin katsomaan miehen tiliotetta ja tajusin 20 yhteisen vuoden jälkeen, että se on biseksuaali sarjapettäjä. Sama Elisa sillä on kuin monella muullakin (mikä lienee jokamiehenhutsu), mutta sitten sillä on joku ulkomaalainen tosimies, Alfa-Laval, jolle menee joka kuukausi monta satasta. On yritetty säästää lomamatkaan, mutta mies syytää rahojaan mieluummin muihin kuin perheeseen.

Vierailija
158/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 14:59"]

Mä luulen, että mun äiti pettää isääni tai ainakin suunnittelee sellaista. Tapailee jotain Robertia kahvittelun merkeisä harva se päivä :( Pitäisikö mun kertoa isälle vai antaa vaan olla?

[/quote]

Älä kerro. Minä päätin olla kertomatta, kun äiti alkoi käydä "päiväkahveilla" jonkun Waynen kanssa. Se tuntui jotenkin viattomalta, kun kuitenkin aina illaksi palasi kotiin ja oli niitä kahvittelujensa jälkeen niin energinen. Ja sitten selvisi, että faija juoksee Bulevardilla jonkun suomenruotsalaisen seurapiirirouvan perässä. Etunimeä en kuullut, sukunimi on Ekberg. Ei paljon naurata.

Vierailija
159/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä stalkkasin äijän puhelimen ja oli soittanu Elisa asiakaspalveluun! Sekin pukki siis tuon Elisan kimpussa! Ja oikein asiakkaana! Nyt kun vaan tietäis, että osti seksiä, niin käry kävis! Miten ootte saaneet selville, ostiko, vai muutenko vaan soitti tuonne Elisalle?

Vierailija
160/217 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei HALOO! Elisa on matkapuhelin operaattori! Ette te voi olla väittämässä, että se on jokin maksullinen nainen!

Nyt valoa sinne korvien väliin, kohta on itkua kun parisuhde menee poikki tuommoisen asian takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän