No voi helv###i mun mies on maksanut
joka kuukausi säännöllisesti rahaa jollekkin Elisa nimiselle horolle! Tässäkin kuussa melkein satasen! Eikä todellakaan olla mitään rikkaita :( selvisi siis kun ihan luvan kanssa makselin miehen nettipankista laskuja.
miten nyt tehdään, otanko asian puheeksi vai eroanko vaan suoraa?!
Kommentit (217)
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:31"]
Aika säälittävää, naiset saa lahjoja varakkailta ulkomaalaisilta gigoloilta ja miehet joutuu maksamaan jollekin elisalle mikä jakaa näköjään kaikkille tai pahimmassa tapauksessa nahka-albertille.
[/quote]
"Jossulla on toinen, koko kaupunki tietää sen." No Elisalla on kaikki, ja koko netti tietää sen. P*RSE!
Kyllä mäkin maksan Elisalle kaikennäköstä, on puhelinlaskua, nettiä..
Et ota rauhallisesti♡
Mun mies myönsi äsken, että tuo Wilma käskee hänet aina tiettyyn paikkaan tiettynä aikana! Nyt pelottaa. Me ollaan vasta menty kihloihin ja ollaan suunniteltu häitä. Pitääkö mun nyt alkaa ettiä uutta kämppää itelleni?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:46"]
Hei HALOO! Elisa on matkapuhelin operaattori! Ette te voi olla väittämässä, että se on jokin maksullinen nainen!
Nyt valoa sinne korvien väliin, kohta on itkua kun parisuhde menee poikki tuommoisen asian takia.
[/quote]
Niinniin ja seliseli! Kohta väität varmaan myös, että Helen on sähköyhtiö, Kulta Katriina kahvimerkki, Zalando joku verkkokauppa ja Yves Rocher kosmetiikkafirma! Älä lule että menis noi selitykset läpi tässä ketjussa! Kyllä teidän pettäjien juonet jo paljastu!!
Helsingissä kuulemma joku Helen kanssa tyrkyttää palvelujaan. Varokaa! Se on kuulemma sähköinen mimmi.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:53"]
Hei HALOO! Elisa on matkapuhelin operaattori! Ette te voi olla väittämässä, että se on jokin maksullinen nainen!
Nyt valoa sinne korvien väliin, kohta on itkua kun parisuhde menee poikki tuommoisen asian takia.
[/quote]
Niinniin ja seliseli! Kohta väität varmaan myös, että Helen on sähköyhtiö, Kulta Katriina kahvimerkki, Zalando joku verkkokauppa ja Yves Rocher kosmetiikkafirma! Älä lule että menis noi selitykset läpi tässä ketjussa! Kyllä teidän pettäjien juonet jo paljastu!!
[/quote]
Et voi olla tosissa! Ne on juuri niitä! Miksi pitää olla sairaaloisen mustasukkainen?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 14:59"]
Mä luulen, että mun äiti pettää isääni tai ainakin suunnittelee sellaista. Tapailee jotain Robertia kahvittelun merkeisä harva se päivä :( Pitäisikö mun kertoa isälle vai antaa vaan olla?
[/quote]
Älä kerro. Minä päätin olla kertomatta, kun äiti alkoi käydä "päiväkahveilla" jonkun Waynen kanssa. Se tuntui jotenkin viattomalta, kun kuitenkin aina illaksi palasi kotiin ja oli niitä kahvittelujensa jälkeen niin energinen. Ja sitten selvisi, että faija juoksee Bulevardilla jonkun suomenruotsalaisen seurapiirirouvan perässä. Etunimeä en kuullut, sukunimi on Ekberg. Ei paljon naurata.
[/quote]
Mun isällä ja äidillä on sama juttu. Viime viikolla selvisi, että isällä on Tampereella toinen nainen, joku Linkosuo, jonka luona käy päiväkahvilla samalla kun käy lääkärikeskuksessa. Tää nainen tarjoaa vielä viineritkin, vaikka isällä oli se infarkti ja laihduttaa pitäisi. Isä kehtasi kaverilleen kehuskella, että ei ole aikoihin sellaista himoa tuntenut kuin niillä kahveilla. Korjasi sitten, että sokeriin, kun huomasi, että kuulin.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:46"]Hei HALOO! Elisa on matkapuhelin operaattori! Ette te voi olla väittämässä, että se on jokin maksullinen nainen!
[/quote]
Katos, katos. Elisa itte taitaa olla langoilla.
Ukko väitti kaataneensa kuus karhua, ku olin sukuloimassa viikonlopun! En tienny, että mulla on melkoinen karhunkaataja-sankari miehenä! Kysyin sitten, saisinko karhunnahkarukkaset, nii sano, että ne karhut ui jo muka viemäriverkostossa. Eivät siis kuolleetkaan, vai mitä tuo nyt horisee? Ja miten ne nyt sinne verkostoon muka joutui? Salakaatoja vissiin? Oikeet karhunnahkarukkaset ois kyllä olleet talvella tarpeen.
Minä kysyin kerran vaimoltani missä hän on tällä hetkellä? Vastasi Hämeenlinnassa. Ihmettelin hieman mitä hän tekee siellä, sillä asumme Tampereella. Noh menin Facebook:n ja näin kun vaimoni oli päivittänyt olinpaikakseen Goodman:ssa. Eli jumankauta vaimoni oli jonkun hyvän komean miehen luona?! Olenko minä niin huono? Tästä vielä keskustellaan pitkään. Äijä35
Joskus siltä Yves Rocherilta tuli näytteitä. Yöks, onneksi en avannut niitä. Iljettävä äijä.
Ekat tomppelit vasta sivulla neljä, aika hyvin meni tämä ketju.
Kuulin, että Kajaanissa asuva työtön tuttavani asuu jonkun Pietarin kanssa. Onko kajaanilaisia, tunnetteko tuota Pietaria? Olen kuullut, että se pelehtii useiden kanssa, mutta että olisi aika kylmä heppu ja ei tule edes aina vaikka on luvannut. Pitäiskö käräyttää, jos hakee vaikka perusteettomia tukia?
[/quote]
Hei, äläpäs, äläpäs! Meidän napurissa asuu yks Elisa, mut se ei kyllä tietääkseni oo mikään maksullinen palvelu. Eikä nyt yhdestä Elisasta kannata kimpaantua! Ala vaan hoitaa sitä parisuhdettas ja käske ukkos luopua Elisasta, nii sillä se teidän parisuhde korjaantuu!
Mun mies myönsi äsken, että tuo Wilma käskee hänet aina tiettyyn paikkaan tiettynä aikana! Nyt pelottaa. Me ollaan vasta menty kihloihin ja ollaan suunniteltu häitä. Pitääkö mun nyt alkaa ettiä uutta kämppää itelleni?
[/quote]
Jos se on vaan sen ex? Onko miehelläsi lapsia, jos se on ex joka koettaa vielä määräillä?
Mieheni soitti juuri ja kertoi tuovansa minulle "ihanan karjalan neidon"! Luuleekohan se minua lesboksi? Minä en mitään karjalan naikkosia halua, enkä muitakaan akkoja! Mitähän tuossakin on nyt taka-ajatuksena? Voi että en sitten voi yhtään luottaa tuohon mieheen! Aina jotain jäynää tekemässä ja loukkaamassa minua!
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:57"]
[/quote]
[/quote]
Et voi olla tosissa! Ne on juuri niitä! Miksi pitää olla sairaaloisen mustasukkainen?
[/quote]
Olisiko tässä yhteydessä oikeampi kysymys, että miksi pitää olla sairaalloisen tosikko? Mitäpä luulet?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:13"]
[/quote]
Jos se on vaan sen ex? Onko miehelläsi lapsia, jos se on ex joka koettaa vielä määräillä?
[/quote]
"Salaisuuksien verhot aukeavat av:lla", näin sanoi mies ja nauroi päälle. Kiitos sulle tästä vinkistä! <3 Alan nyt heti etsiä uutta asuntoa mulle. Ja mä kun olisin halunnut lapsiakin ton kanssa, muttei ole suostunut. :( väitti, ettei rahat riitä. No ei varmaan kun tuo Wilma nyhtää kaikki niille äpärille!
Mies on meidän yhteisellä pankkikortilla tiliotteen mukaan höylännyt jotakin Nappi-Kikkaa... :/
Pomon piti mennä viikonloppuna jollekin seminaariristeilylle, mutta kuulin, että se olisikin ollut jonkun Siljan luona. Kerronko sen vaimolle?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:44"]
Mä stalkkasin äijän puhelimen ja oli soittanu Elisa asiakaspalveluun! Sekin pukki siis tuon Elisan kimpussa! Ja oikein asiakkaana! Nyt kun vaan tietäis, että osti seksiä, niin käry kävis! Miten ootte saaneet selville, ostiko, vai muutenko vaan soitti tuonne Elisalle?
[/quote]
haloo - siis oikeastiko luulet, että sinne soitellaan muka muuten kuin seksin perään? Johan sihteeriopiston sivuilla on monta arviointia Elisan tarjoamista palveluista, ei kuulemma ole kaksista peittoa ja ajoittain sillä pätkii.