No voi helv###i mun mies on maksanut
joka kuukausi säännöllisesti rahaa jollekkin Elisa nimiselle horolle! Tässäkin kuussa melkein satasen! Eikä todellakaan olla mitään rikkaita :( selvisi siis kun ihan luvan kanssa makselin miehen nettipankista laskuja.
miten nyt tehdään, otanko asian puheeksi vai eroanko vaan suoraa?!
Kommentit (217)
Mun on pakko tunnustaa että mulla ollut pitkä suhde elisan kanssa ja sen sutenööri soittelee jatkuvasti tyrkyttäen viihdettä ja nyt paljastui kuinka paljon elisalla on asiakkaita?
Pojan eilaa vetelin salaa aamulla kun oma arla oli ruotsissa, mulla on ollut myös pitkä suhde carinaan, se oli hyvä, luotettava, kulutti vähän, mutta helmat kukkivat ja kyyditkään ei ollut kovinkaan kummallisia, kaikki loppui siihen kun naapurin reiska veti konttiin.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:15"]
Mieheni soitti juuri ja kertoi tuovansa minulle "ihanan karjalan neidon"! Luuleekohan se minua lesboksi? Minä en mitään karjalan naikkosia halua, enkä muitakaan akkoja! Mitähän tuossakin on nyt taka-ajatuksena? Voi että en sitten voi yhtään luottaa tuohon mieheen! Aina jotain jäynää tekemässä ja loukkaamassa minua!
[/quote]
Mun mies halusi kerran tuoda äitinsä luona käytyään meille turvaan jonkun mustasilmä-Susannan, joka oli majaillut anopin luona. Vaikka olen sitä mieltä, että heikompia pitää auttaa, niin sanoin, että ei käy. Perässä tulisi kuitenkin joku hakkaaja-aviopuoliso ja jouduttaisiin pelkäämään koko perhe.
Pomoni pitää myös laitonta työntekijää lukkojen takana. Sattui pieni vahinko kahviossa kun kahvipannu särkyi. Meillä on siivousfirman käytössä yksi komero. Pomo sanoi, että siivoojien tarvikkeita siivouskomerosta ei arvaa käyttää, mutta pannuhuoneessa on talon oma Sini-Piika. Menin katsomaan, mutta ei siellä ketään ollut. Hän oli varmaan päässyt karkuun. En tiedä pitäisikö nyt soittaa jonnekin asiasta.
Mun mies on jo pitkään käyny päiväkahvilla jollain Starbucksilla. Tämän ketjun innoittamana sitten päätin vähän googletella ja kävi ilmi että kyseessä on tämän näköinen mimmi!
http://images.buddytv.com/btv_2_505539075_0_350_10000_-1_/kate-sackhoff-battle.jpg
Justiinsa! Pitihän ne äijän päiväkahvit arvata!! Miten tästä nyt enää voisi liitto korjantua?
En tiedä liittyykö aiheeseen, mutta ajattelin kertoa miten pihi hyvin tienaava johtotason hommia tekevä veljeni on. Hän ei raski ostaa itselleen edes pukua, vaan käyttää jonkun Turon pukuja jatkuvasti. Ei raski ostaa itselleen pukua, vaikka itse on pukuhommissa. Turo, kuka lie, on ilmeisen höveli kun antaa niitä lainata niin usein. Selvisi myös, että veljeni on ilmeisesti sateenkaariväkeä, mikä selittää hänen poikamiehenä pysymisen. Sanoi, että hänellä on tuleviin kesäjuhliin uusi armaani puku. Eli hänen rakkaansa on joku mies, eihän naiset pukuja käytä. En nyt ole selvillä, onko tuo Turo se hänen armaansa vai joku muu kaveri.
nyt tajusin Ap:n nimi taitaa olla Elisa,laittoi tänne tään ketjun koska halus tietää mitä mieltä ollaan siitä että mies maksaa ruokarahaa,ja elisa itse vuorostaan antaa rahat salaa mieheltään jollekkin zalandolle,tai tuo kotiin jonkun luis vuttonin sillä aikaa kun mies käy töissä tienaamassa ruokarahoja.
Mun mies oli viime kuussa käynyt tapaamassa Visan kanssa jotain Varustelekaa. Oletan, että se on jonkun sadomasokisti-santerin taiteilijanimi. Mua harmittaa kun vasta kymmenen vuoden yhdessäolon jälkeen paljastuu millainen pervo mieheni on :(
Perussuomalaiset miehet on epärehellisiä.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:37"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 21:24"]
Onks kukaan ottanut yhteyttä Pirkkaan, millainen hän on? Olen ymmärtänyt, että on vähän laadukkaampi hemmo, kun pitäis olla just tarkka ja ottaa Pirkka. Halvalla kai irtoaa?
[/quote]
pirkan olen tavannut kerran kahvittelun merkeissä,ja oli se kuulkaa aika tarkka täti.
[/quote]
Pirkka on kyllä miehen nimi.... Olet tainnut tavata sellaisen ladyboyn ;-)
[/quote]
no voi ollakkin,kun tarkemmin muistelee niin sillä taisi olla sellainen rauta mukanaan.Siitä kysyessäni mainitsi sen olevan joku pimpparauta,en kysynyt sen enempää kun olin muilla asioilla.Joten en tiedä mitä sillä hommaili.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 14:49"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 13:10"] Meidän mies kertoi juuri ihan avoimesti vaihtaneensa sen Katriina-kultansa itse Presidenttiin! Jotenkin pystyin naisrakastajan vielä sulattamaan, mutta Saulin kanssa touhuilut menee kyllä yli! [/quote] Tää on tätä nykyaikaa, pitää vaan ymmärtää jokaisen yksilölliset halut ja tarpeet. Olen onnellinen, että mieheni ei ole kiinnostunut muista kuin minusta. Netissä hän vain poissaollessani juttelee skypessä muiden kanssa, pitävät sillä tavalla kimppakivaa kuulemma. Puutarhanhoidosta paljon keskustelevat, mm. Kaalimadoista. Olen ylpeä hänestä että on vihdoin löytänyt harrastuksen, eikä vaan töllötä jotain ulkomaankanavien leffoja kun nukun. Huomio aina minua tuolloinkin, kun ei pidä telkun ääntä päällä. Varmaan liittyvät puutarhanhoitoon ja ovat englanninkielisiä, josta mä en niin ymmärrä. Ne kanavat kuulemma maksavat, mutta mies on sanonut että tarjonta on laadukasta. Meillä mies hoitaa laskut ja mie vaan oon onnellinen kun ei ole mistään huolta. [/quote] mitäs vittua? Kaalimato,meidänkin akka on puhunut kavereitten kanssa kaalimadosta,niitä on kaikilla sen kavereilla,menee kuulemma kaikki istututkset pilalle kaalimatojen takia,niillä on joku puutarharinki,vuorotellen kokoontuvat jonkun luokse,joskus on puhunut visan vinkumisesta ja aina luullut että sen citroen visassa joku vinkuu?
[/quote]
joskus ne käy sauvakävelyllä,vaikkei niillä mitään sauvoja mukana olekkaan.Omituista ei ymmärrä?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:46"]
Hei HALOO! Elisa on matkapuhelin operaattori! Ette te voi olla väittämässä, että se on jokin maksullinen nainen!
Nyt valoa sinne korvien väliin, kohta on itkua kun parisuhde menee poikki tuommoisen asian takia.
[/quote]
Tosikko... :)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:37"]
Onks kukaan ottanut yhteyttä Pirkkaan, millainen hän on? Olen ymmärtänyt, että on vähän laadukkaampi hemmo, kun pitäis olla just tarkka ja ottaa Pirkka. Halvalla kai irtoaa?
[/quote]
pirkan olen tavannut kerran kahvittelun merkeissä,ja oli se kuulkaa aika tarkka täti.
[/quote]
[/quote]
no voi ollakkin,kun tarkemmin muistelee niin sillä taisi olla sellainen rauta mukanaan.Siitä kysyessäni mainitsi sen olevan joku pimpparauta,en kysynyt sen enempää kun olin muilla asioilla.Joten en tiedä mitä sillä hommaili.
[/quote]
Mitä h*ttoa.. Munkin muija maksanu useeseen kertaan järkyttävii summia joillekin Clas Ohlsonille, Asko Lommilalle, Hennes Mauritzille ja kaiken lisäks K. Market Tiilikaiselle!?!? Kehtaavatki laskuttaa vielä häpeilemättä omalla koko nimellä! Onks mitään tietoa kellään millasia tyyppejä nää on? Luulin et meil menee hyvin, mut nyt selvis syyt niille tuntien poissaoloille, joitten jälkeen muija ei jaksa kuin rojahtaa sängylle eikä jaksa korvaansa hetkauttaa mun ehdotuksille. Muka ollu ystäviä tapaamassa.. Näemmä määrä korvaa laadun eikä sukupuolellakaan oo väliä! Market varmasti jonkun vanhemman puuman nimi.. Pitäisköhän kostaa ottamalla siihen yhteyttä?
Onko se ämmä Elisa Viihde vai Elisa Oyj? Elisa Viihteestä ei nimittäin pääsee eroon ei sitten milläään! Nuoret pojat soittelee ja tarjoaa sitä vaikka monta kertaa on sanottu ettei tarvita ko. palveluita meidän perheessä. Elisa Oyjsta päästiin eroon ihan asiallisella soitolla palvelunumeroon.
[/quote]
[/quote]
Ne pojat soittelee niin usein, kun niillä ei ole ollut varaa maksaa omia viihdesessioitaan Elisan kanssa. Tavallaan siis hyvä, että teidän miehillä on varaa siihen Elisaan, etteivät joudu orjaleireille soittelemaan muille viattomille!
No voi helv###i mun horo on maksanut joka kuukausi säännöllisesti rahaa jollekkin miehelle nimeltä Ilmarinen!!!!
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:32"]
Pomon piti mennä viikonloppuna jollekin seminaariristeilylle, mutta kuulin, että se olisikin ollut jonkun Siljan luona. Kerronko sen vaimolle?
[/quote]
Kannattaa kertoa! Paitsi varmista ensin, ettei vaimo ole itse käynyt Vikingin hoideltavissa!