Teepä sulhokandidaatille tämä testi
Kysy hänen suosikki-naisartistejaan. Kertoo paljon miehestä.
Kommentit (16)
Mitä minusta ikäni lisäksi kertoo, että pidän Madonnasta, Kim Wildestä ja Bananaramasta?
T. Kasariteini
Ainoa "testi" mikä kannattaa tehdä ennen avioliittoa ja/tai lapsia on sairastua sänkykuntoon moneksi päiväksi. Silloin miehen todelliset tunteet tulee esiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä minusta ikäni lisäksi kertoo, että pidän Madonnasta, Kim Wildestä ja Bananaramasta?
T. Kasariteini
Youre set accused of questionnable tendencies in a first degree!
Ensimmäinen asia, josta juteltiin nykyisen kumppanin kanssa, oli lempiartistit, jotka sattuivat olemaan molemmilla samoja naisia <3
Mun mielestä paras testi miehelle on, että pystyykö kantamaan kerralla kolme sankollista vettä saunaan. Hieman se reisiä hankaa mutta jalat levällään onnistuu kyllä.
Aikalailla samat kuin mulla <3 Meillä menee musamaku lähes täysin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä paras testi miehelle on, että pystyykö kantamaan kerralla kolme sankollista vettä saunaan. Hieman se reisiä hankaa mutta jalat levällään onnistuu kyllä.
Ei onnistu enää: kädet on heikontuneet!
Mun mies ei kuuntele musaa ollenkaan. Tuskin hän osaa yhdistää biisiä ja artistia. Hyvä mies silti!
No mitä se sitten kertoo? Ei yhtikäs mitään.
Vierailija kirjoitti:
T. Kasariteini
Sama täällä plus Sabrina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kasariteini
Sama täällä plus Sabrina
Samantha Foxia unohtamatta.
Olen nainen eikä mulla ole suosikkinaisartistia. Ei ole oikeastaan mitään suosikkiartistia, kuuntelen biisejä, en artisteja. Ihan yks hevon vee kuka ne esittää jos tykkään.
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kasariteini
Sama täällä plus Sabrina
Sabrinassa musiikki ei kiinnosta ketään.
Vierailija kirjoitti:
T. Kasariteini
Sinulla on huono musiikkimaku, sen tuo kertoo. M51
Kaikenlaiset kumppanin "testailut" on niin teinimeininkiä. Kasvakaan aikuiseksi.