No voi helv###i mun mies on maksanut
joka kuukausi säännöllisesti rahaa jollekkin Elisa nimiselle horolle! Tässäkin kuussa melkein satasen! Eikä todellakaan olla mitään rikkaita :( selvisi siis kun ihan luvan kanssa makselin miehen nettipankista laskuja.
miten nyt tehdään, otanko asian puheeksi vai eroanko vaan suoraa?!
Kommentit (217)
Kyllä sille kannattaa maksaa tai sitten se kostaa hankaloittamalla teidän perhe-elämää.
Sehän maksaa elareita. Eikä oo sulle kertonu että sillä on salalapsi? :D
Mun mies suhaa ympäriinsä ja DNA-testeistä tulee laskuja joka kk. Onneksi ei ole virlä paljastunut kenekään horon lapsen isäksi!
Elisa välittää ja se on vaan teidän perheen etu!
Se Elisa taitaa olla aika äveriäs horatsu. Minunkin mieheni maksaa sille joka kuukausi!
Onko sen sukunimi muuten sellainen vierasmaalaisen kuuloinen Oyj? Sama on yrittänyt lähetellä mullekin laskuja!
Ei saatana, yhdellä äijällä on suhde k-citymarket nimisen akan kanssa! Kalliiksi tulee! Niin outo nimi että varmasti mamu!
Sano sille miehellesi, että rahaa on tullut viime aikoina vähän niukasti... Voisi tarkistaa summia ylöspäin.
t. Elisa
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 13:15"]joka kuukausi säännöllisesti rahaa jollekkin Elisa nimiselle horolle! Tässäkin kuussa melkein satasen! Eikä todellakaan olla mitään rikkaita :( selvisi siis kun ihan luvan kanssa makselin miehen nettipankista laskuja.
miten nyt tehdään, otanko asian puheeksi vai eroanko vaan suoraa?!
[/quote]
Mitäpä jos niinku kysyt mieheltäsi mistä on niinku kyse ennen kuin teet jotain peruuttamatonta.
Sehän on vaan viihdettä, ajattele jos se olis arkea?
Elarit, Luuletko että huora hyväksyy verkkomaksun?
täällä ap taas. Meillä on nyt iso riita päällä :( mitään väärää mies ei ole omien sanojensa mukaan tehnyt. Mut mulla on mustaa valkoisella näistä maksuista. Jamiehen puhelimesta löytyi tallennettuna elisa asiakaspalvelu. Eli huorissa siis käy :,(
kyllä on tämä oyj-neitonen nimenomaan. Miten olet nro 10 päässyt maksuista eroon?
Mun mies maksaa jollekin Elenialle. Katsoin väestörekisterikeskuksen nimipalvelusta, että sen nimisiä on Suomessa yhteensä alle 20 ja kaikki syntyneet vuonna 2000 tai jälkeen. Kysymys kuuluukin, tekeekö mieheni jotain rikollista? Olen järkyttynyt.
Mun mies maksaa työntekijöidensäkin Elisa-palvelut. :O
Joo mulla sama juttu, ovat käyneet jossain Saunalahdella sen Elisan kanssa.:(
No ei se välttis mitää merkkaa. Mäkin menin jossain vaiheessa Marketan kautta kotiin joka päivä. Mut se suhde oli platoninen.
Tollasia noi ukot on. Mun miehen housun taskusta löytyi lappu, jossa luki Aino kermainen karamelli. En tajuu miksei siinä sit ollut puhelinnumeroa. Oon vaan porannut, enkä tolta halua ees kysyä, menköön Ainonsa kanssa.
Jätä se! Mun mies maksoi aikoinaan Merita nimiselle horolle ja paljon! Sai kyllä kenkää vaikka väitti ettei olisi tehnyt mitään väärää.