Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Esimieheni sanoi mulle tänään jotain loukkaavaa..Ov

Vierailija
11.09.2012 |

En ensin keskustelussa sisäistänyt koko asiaa niin hyvin, että olisin siitä kamalasti loukkaantunut. Nyt en kuitenkaan saa asiaa pois mielestäni ja se vaivaa mua. Hyvä, ettei itku tule kun ajattelen asiaa. Pitäisikö mun huomenna kysyä tältä henkilöltä, mitä hän oikein tarkoitti ja sanoa, että loukkaannuin? Vaikuttaa työmotivaatioonkin..

En nyt viitsi tarkentaa, mikä se juttu oli, mutta koski kuitenkin tavallaan mun persoonaa ja mielestäni en ole lainkaan sellainen, kun hän sanoi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ensin keskustelussa sisäistänyt koko asiaa niin hyvin, että olisin siitä kamalasti loukkaantunut. Nyt en kuitenkaan saa asiaa pois mielestäni ja se vaivaa mua. Hyvä, ettei itku tule kun ajattelen asiaa. Pitäisikö mun huomenna kysyä tältä henkilöltä, mitä hän oikein tarkoitti ja sanoa, että loukkaannuin? Vaikuttaa työmotivaatioonkin..

En nyt viitsi tarkentaa, mikä se juttu oli, mutta koski kuitenkin tavallaan mun persoonaa ja mielestäni en ole lainkaan sellainen, kun hän sanoi.

kuin ovat. Ulkopuolinen näkee yleensä rehellisemmin.

Vierailija
2/2 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ovat. Ulkopuolinen näkee yleensä rehellisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla